Ah dankjewel! Ja ons schatje Engelse Bulldog Hij heeft volgende week ook tijdens onze bruiloft een heeel belangrijke taak: Onze ringen brengen! Ben heel benieuwd hoe dat gaat, word vast hilarisch !
Net onverwacht heeeerlijk uit eten genomen door mn vent bij de griek samen met onze zoon. Nu maar hopen dat t erin blijft want denk niet dat gyros met ui en tzatziki zo lekker smaakt als t terug naar boven komt HAHA
Leuke ideeën en aankondigingen hoor. Hier gaan wachten we echt tot we het iedereen verteld hebben, dit zal pas na 12 weken zijn en als we het de mensen om ons heen persoonlijk hebben verteld dat doen we ook iets leuks op facebook. Hoe gingen de echo's vandaag dames? Hier morgen een echo en ben weer helemaal nerveus. Gewoon weer net zo nerveus als voorgaande keren. Hopelijk zit alles nog gewoon goed..
ja andere nod groepje is nu ook slechts nieuws gevallen Nori he. Vreselijk zeg!!! Ik ben ook weer zo bang... Er is zoveel te verliezen..
Hier ook de zenuwen voor termijn echo morgen. Ben gestopt met lezen van te veel slechte berichten op het forum , wordt er hyper nerveus van...
Ja en 't ging daar zo goed. Zoveel slecht nieuws. Vraag me echt af of dat wel normaal is. In deze groep is er ook al zoveel mis. Ik kan in elk geval niet wachten op de echo morgen. Heb weinig symptomen en de symptomen die ik heb leken vandaag minder. Ik weet dat je overal op gaat letten en dat waarschijnlijk alles goed is. Maar die kans op 'wat als' laat me ook moeilijk los. Duimen en bidden en geduld. Meer kunnen we niet!
Ik heb het net uit nieuwsgierigheid gelezen... Wat erg zeg. Hier worden we allemaal onzeker van dat verwacht je nu bijna njet meer
Wat leuk gedaan pien!! Meiden hoe gingen de echo's vandaag?? Heerlijk hè knuffel! Ik ook een weekje nu:d
Heb het ook ff gelezen En ook die weblog van daisy.. Woow, ik ben er helemaal stil van. Hoeveel verdriet kan een mens verdragen zeg
Zeker! Ben er zo aan toe. Morgen ochtend termijn echo, weekend inpakken en dan ruim 2,5 wkn weg. 10 juli combi test. Door de vakantie hopelijk geen tijd om er te veel mee bezig te zijn. Hoe voelen jullie je? Hier rommelt het beetje. Sinds misselijk soms niet, soms moe soms niet... Verwarrend vind ik het maar . Vanmorgen moest ik uit t'tniets ineens naar de wc rennen om te spugen. Zo gek...
Ik heb het ook gelezen en in combinatie met de wensboom wat ik nu kijk, dikke tranen. Deze groep heeft ook al veel te verduren gehad. Hoop en bid op alleen nog maar goed nieuws. Dikke knuffel voor iedereen!
O heerlijk vakantie Knuffel, lekker uitrusten! Ik ben vandaag minder misselijk dan gisteren, verschilt echt per dag ook. Buikpijn valt mee, ik zou alleen zo graag naar de wc willen. Kan me niet herinneren wanneer voor het laatst ben geweest. Verder even een vies praatje, heb ik ontzettend last van witte afscheiding. Meerdere dames hier last van?
Wat een naar nieuws in het andere topic ... bah.. Wij hebben een goede echo gehad vanmorgen, komen uit op 7 weken 6 dagen. Over 3 weken nog een termijnecho om de datum definitief vast te stellen. Fijn gesprek gehad met de gyn die ook de keizersnede van onze dochter heeft gedaan. Hij herkende ons zowaar nog en wist nog precies hoe alles verkopen was. Na een sprak bij de vk op de verloskamer terecht gekomen en binnen een uur op de OK voor een spoedkeizersnede. Bij deze baby mogen we als alles goed gaat gelukkig gewoon natuurlijk bevallen.