Hey mandy, Ik ga morgen de gyn bellen voor overleg. Zal mijn eerste echo daar hebben en als het dus allemaal goed zit, kan ik me aanmelden bij de vk.
Ik heb wel geluk met mijn verloskundige want ik mag met 7 weken al komen voor de echo! 3 juni al, ben ik erg blij om want ben zo onzeker. Je leest hier op het forum de zieligste verhalen en ben continu bang dat het mij ook gaat overkomen. Werken jullie, en trekken jullie het goed? Ik voel me zo beroerd dat ik eigenlijk naar huis wil maar als dit nog een paar weken duurt dan moet ik er echt aan gaan wennen.
Gefelciteerd allemaal! Spannend he!? Vrijdag een vroege test gedaan en lichtpositief, ben 23 januari uitgerekend. Lijkt me ook leuk me bij de club aan te sluiten. Ben nog een beetje in shock want het is de eerste ronde en ik had in gedachten dat het nog wel een tijdje zou duren. Moet nog even omschakelen! Maar wel heel fijn natuurlijk. Ben wel ziek nu, heb (veilige) antibiotica voor een bijholteontsteking, en ben nu ook al misselijk, maar dat is misschien een bijwerking van de antibiotica.
Jaaa ik werk gewoon, in de horeca, helaas veel avonddiensten. Maar inderdaad op het moment dat ik mn werk binnenstap denk ik.. mag ik al weer naar huis aub. Gewoon omdat ik geen zin heb of de een of andere manier, normaal werk ik met plezier. Komt misschien ook een beetje omdat niemand op mijn werk het weet
Ja ik werk ook... 32 uur op kantoor. Vanaf 14.00 ben ik echt niks meer waard. Gelukkig deze week nog werken en dan ruim 2 weken vakantie. Bij mij op de kamer weten ze het. We zijn echt hecht team wat al 4 jaar samen zit. Als t mis gaat zou ik t ook vertellen. Zo'n pret echo is best een goed idee als je anders tot 11/12 weken moet wachten.
Ik heb ook een fulltime kantoorbaan (heel slecht dat je de mogelijkheid hebt om het forum te checken ). Ik kan op het moment moeilijk ergens anders aan denken, maar probeer toch wel wat werk te verzetten. Mijn collega's weten het nog niet. Een aantal collega's weten wel van mijn miskraam, maar ik vind het nog te vroeg om dit goede nieuws met ze te delen.
Ik werk fulltime in een leidinggevende functie. M'n assistent is op de hoogte, maar die wist het ook van de mmm en m'n miskraam. Is wel handig wanneer ik nu tussendoor iets zou hebben, dan weet zij er tenminste van. Heb gelukkig aardig wat kantoor momenten erbij zitten, maar merk dat ik niet echt vooruit te branden ben. Heb vandaag heel erg steken in m'n maag en heb een opgeblazen gevoel...
lees hier stiekem een beetje mee... ben de 15e uitgerekend wou even sterretje een hard onder de riem steken en een knuffel geven! hoop dat het niks is (of zoals bij mijn nichtje 1 van de 2 afgestoten --> niet dat dat leuk is, maar goed)
Oh Sterretje jeetje! Sterkte en idd vk bellen! Zo'n pretecho is best een idee, doen ze dat al wel op zo'n vroege zwangerschap dan...?
Dank je wel lieverds, maar weet eigenlijk dat het mis is.... Echt extreme buikkrampen en helderrood bloedverlies. Dit had ik bij m'n vorige miskraam ook. Ga morgenvroeg naar de gynaecoloog en dan zullen we zien hoe het ervoor staat...
ohhh nee sterretje! Hoe ver ben je? Ik heb tijdje terug ook met 4.5 a 5 wkn een miskraam gehad. Veel buikpijn en wel een kleine 2 wkn ongesteld. Had niet gedacht dat het al zo'n impact op me kon hebben. Daarom ook nog steeds de angst dat het nu weer mis gaat. Al ben ik al verder dan de vorige keer
Ohh nee sterretje?! Ga je sowieso toch echo vragen? Sterkte hoor!!! Ik heb daarnet met gyn gebeld en mag 4 juni voor vroege echo (ben dan +- 7 weken als het goed is) Sorry de rest moet ik nog bijlezen, daarnet nr ziekenhuis geweest voor nabespreking wiegendood van Berre* ... Er is geen oorzaak gevonden wat op zich goed nieuws is voor volgende zwangerschap...