Babyenschede, wat naar meid!! Ik vind het heel erg voor je!! Heel erg sterke gewenst hoor!! Knuffel, wat fijn meid, dat gaat vast heerlijk op vakantie zo!!
Alles was goed! Baby bewoog flink, kromp ineens als een balletje en rekte zich even uit. Zwaaide ook goed met de beetjes en armpjes. Konden zelfs al vingertjes enzo zien. Het was zoo mooi om te zien.. Uitgerekende datum gekregen en die is super.. Ben nu 9w6d en de datum is 16-01-16 Betreft de vk, ik ga naar een vk waar mijn gyn nauw mee samen werkt. Daar ga ik dan heen voor de verloskundige kant en alles maar mocht ik dan ongerust zijn kan ik mijn gyn gewoon bellen voor een echo 😊 Volgende week donderdag een intake waarbij ik dan ook weet een echo krijg die mijn gyn dan doet.. Dit stelde ze zelf voor en hier was ik erg blij mee. Ga mij nu echt proberen te ontspannen.. (Hoop ik) Ook durf ik nu na deze prachtige echobeelden een banner te maken!
Goed nieuws cdvg!! @babyenschede: wat verdrietig . Heel veel sterkte meis. Mandy: goed dat je ziek gemeld bent denk ik. En voel je niet schuldig. Ik zit nu al bijna 3 weken thuis. Eerst vanwege de bloeding omdat ik toen rust moest nemen van de vk, en nu omdat ik gewoon te beroerd ben om ook maar iets te doen. Het is even niet anders meis, ukje gaat nu even voor!
voor mij een sterretje moet wachten anders halen hun eruit..2e miskraam in half jaar tijd...Helaas zal onze kinderwens nog in de ijskast blijven dus..
Nee meis, potverdorie!! Wat een naar nieuws! Weet echt niet meer wat ik moet zeggen.... Cdvg gefeliciteerd met se goede echo, wat een leuke datum! Hoe groot was het nu?
Ik had gehoopt dat we al het slechte nieuws al gehad hadden en daar klaar mee waren! Gadsie meiden wat een nare berichten. Knuff!
Cdvg geweldig nieuws voor jullie! Wat fijn dat je zo goed begeleid wordt.. top! Pfff ik moet nog een week wachten tot de 2e echo... begint steeds spannender te worden..
@multiculti: wat vreselijk . De pech houdt niet op hier... Ongelofelijk. Was dit de eerste echo deze zwangerschap? Heel veel sterkte meis
Ja was onze eerste echo..Hoe groot het was? geen idee..Ik was zo van slag dat we hebben afgesproken dat ze me morgen zou bellen..ik zag wel vruchtwater en het zakje maar helemaal geen kindje..geen hartje niks..lijkt wel een lelijke nachtmerrie. .
Sorry miss niet tactisch... Wil niemand kwetsen. Maar bij mij was alles goed. Kindje was erg actief! Zag handjes en voetjes bewegen en mocht t filmen. Ze kon het hartje niet horen, wel meten. Dus erg krachtige duidelijke hartslag als dat met 9 weken al kan. Met z'n doppler. Al met al super goed nieuws. Kans dat t nog mis gaat is erg klein omdat kleine ook al zo actief is en hartje te meten was. Maar alles kan natuurlijk...
Er is niet ingezoemd. Maar je zag t echt al bewegen. Dat heb ik ook gefilmd. Zo grappig. Dus foto is helaas niet zo duidelijk. ☺️