Helaas was het nu nog niet goed. In bijna anderhalve week nauwelijks iets gegroeid. Het hartje klopt nog wel, wat het juist zo moeilijk maakt. Volgende week (op woensdag) hebben we een afspraak bij de gyneacoloog voor een echo en bespreking voor curretage of medicatie om een miskraam op te wekken. Vruchtje was maar 4 mm, en ik zou nu 8 wk en 6 dagen moeten zijn, of toch in ieder geval 8 weken nu. Ik zal binnenkort niet meer meeschrijven met jullie..
Fijn Miertje! Het is inderdaad heel dubbel! De ene is van de wereld van verdriet de ander van geluk... Ik vind het ook best moeilijk, weet niet zo goed wat ik moet zeggen en krijg er nu zelf ook wel een beetje angst door. De eerste echo was met 5+6 de volgende pas met 11+4... In die tijd kan er ook veel mis gaan natuurlijk. Probeer zo positief mogelijk te blijven maar dat slechte nieuws slaat iedere keer in als een bom.
Ow wat verschrikkelijk meid! Zeker omdat het hartje toch nog klopt! Heel veel sterkte!! Had zo gehoopt op een wonder voor je
pff meiden dit lijstje is zooo gedoemd ... zo veel sterretjes ... ik weet dat het 1 op 4 is, maar in dit lijstje zijn er echt veel te veel !!!! vanaf nu geen slecht nieuws meldingen meer hoop ik !
Sterkte meis! Wat verschrikkelijk lastig omdat het hartje nog wel klopt. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Wat een nare berichtjes weer vandaag... Heel Erg Veel Sterkte dames... Mariak.... ik had zo gehoopt en geduimd voor een wonder... geen woorden voor meid, dikke knuffel
Zo he, er is veel gekletst vandaag! Ik ga een poging doen bij te lezen... Helemaal bij, maar wat een dubbele dag zeg:x. Daarom reageer ik in tweeën... Babyenschede en Multiculti, wat erg:x:x. Ik vind het zo verdroetog voor jullie. En MariaK... Helaas geen wonder gebeurt dus. Maar je schrijft dat het hartje nog? En het ook maar 4 mm is? pff, heftig meis.. Meiden ik wil jullie allemaal een hele dikke knuffel geven. Er zijn helaas geen woorden om jullie pijn te verzachte. Weet dat wij aan jullie denken. XX
@mariak: wat ongelofelijk meis... 4 mm is wel heel klein. Vreselijk oneerlijk. Veel sterkte de komende tijd.
Mariak ik had nog zo'n hoop voor je... vreselijk zeg, veel sterkte! Weer een dag met veel nare berichten zeg, bah!
Eerst even gegeten en nu dan deel 2. Ik kan me voorstellen dat dit voor de dames die slecht nieuws gekregen hebben niet fijn is, dus sla deze post gerust over. Dat snap ik helemaal. Het is nu 27.7 mm. Vorige week maandag nog 17 en een beetje... Groeit heel hard, dat verklaard wel waarom sommigen zo moe en/of misselijk zijn. Mandy84, wat fijn dat ze zo met je meeleven (en voor jouw beslissen). Nu nog even de knop om zodat je je er bij neer kan leggen... Miertje wat fijn! Gelukkig alles toch goed. Cvdg, wat een goed nieuws. Fijn zeg! Nu vertrouwen gaan krijgen hoor (zei ik heel stoer). Mijn uitgerekende datum is verzet naar 17 januari. En 10 juli heb ik de nekplooi meting.
Och meiden wat vreselijk. Ik weet precies wat jullie meemaken en het is verschrikkelijk. Wil jullie erg veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd. Kop op meiden.. Knuffel!!
Miertje, wat fijn meid, gefeliciteerd!! Dit was bij mij net zo, fantastisch!! Mijn foto is ook minder mooi dan in het echt haha.. Ik ga het proberen Knuffel, jij dan ook
Lieve meiden. Wat een rotnieuws. Ik weet niet goed wat ik zeggen moet. Heel veel sterkte met wat is en wat komen gaat. Ik vind het lastig nu mijn goede nieuws en details daarover te delen. Dus dat komt misschien later wel. Ik hoop en bid dat er voor jullie ook snel weer goed nieuws mag zijn. En tot die tijd alle sterkte van de wereld!
Jeetje lieve meiden wat een verdrietig nieuws allemaal. Heel heel veel sterkte en voor jullie allemaal een dikke knuffel Voor de meiden met een goede echo proficiat!
Dank je wel. Gewoon wel je goede nieuws vertellen hoor! Het is ieders eigen keus om hier mee te lezen of niet. Ik lees nu nog wel een beetje mee, alleen om jullie reacties nog te lezen, maar binnenkort (als alles achter de rug is) niet meer... En jullie moeten het goede nieuws juist lekker samen delen, wel positief blijven allemaal! Voor de gene met mooie echo's: heb vertrouwen en probeer er ook een beetje van te genieten