Ik ben uit bed gekomen hoor dames. kostte wel moeite' Inmiddels het grootste deel ingepakt. morgen het restje en dan maandag rijden. Wij doen wel vaderdag, want we hebben een zoontje. Toen ik zwanger was hebben we een grapje gedaan naar elkaar. Immers nog geen papa of mama. Lekker vroeg met de kamer Mandy. Wij wachten nog even. Zitten nog te dubben om misschien te gaan verhuizen. Maarrrrrr, eerst op vakantie, daarna pas verder kijken. Hey miss, hoe is het met je? inmiddels weer thuis? (of heb ik dat gemist...)
Oh, en vertellen. Onze moeders en beste vrienden weten het. De rest mag lekker wachten tot na de Combinatietest. Dan ben ik ruim 13 weken. Vroeg genoeg. Langer wachten kan ik vast niet en daarbij ben ik bang dat als we thuis komen ik als een beste buik heb. Oh, ik vroeg gisteren nog aan de vk hoe groot mijn bm nu ongeveer was. Ongeveer 6,5 x 8 cm. Dat wordt al wat toch?
Vanmiddag even met manlief klein rondje stad gelopen; voel me nu net zo als toen ik op mijn hoogtepunt van ziekte van pfeiffer zat. Nog even snel de c&a binnen gegaan rond sluitingstijd, maar wat heb je weinig unisex kleding. Zonde! Hoe was jullie dag?
Hier de hele dag gewerkt .. Pff wat kan een mens moe zijn ... Ik zat om half 8 op de bank en vrijwel meteen in slaap gevallen. Werd een uur later wakker. . Gebeurt me nooit maar heb het echt nodig ... Morgen nog een dag je werken en dan bijna twee weken verlof.. even rust.. Ben gewoon op... zelfs dochterlief valt het op...
Net thuis van mijn avond dienst maar merk wel dat t nu ff te laat is die dienst tot 11 nu ik zo moe ben.. Hoop dat t na de 12 weken toch wel af neemt 😴
Ja ik trek de avonddiensten ook slecht. Dus ga maar veel ochtendrn werken. Alleen nadeel is er zo vroeg uit
Hier soms nachtdiensten. ...en dan staat de kleine er al weer om 7 uur. Mijn enige slaap wat ik soms dan heb is de uurtjes die hij tussen de middag slaapt en savonds als mijn partner er weer is vanaf 17.00.....tot 21.00 soms en dan begint het weer opnieuw.
He dames, ben een paar dagen niet online geweest. Wat een slechte berichten, heel veel sterkte meiden! Gelukkig ook goede berichten en leuke plannen. Fijne zondag allemaal!
Goedemorgen meiden! Kelmel hoe hebben je ouders gereageerd?? Meiden die t vandaag gaan vertellen, veel plezier! Laten jullie even weten hoe de reacties waren? Fijne zondag meiden! En fijne vaderdag natuurlijk.
Mijn ouders vonden het onwijs leuk! En spannend natuurlijk Hier juist heel veel moeite met de ochtend diensten. Dan moet ik om 4:15 uit bed (moet echt even wakker worden) en om half 6 beginnen. Dan ben ik gesloopt! Werk liever de late dienst tot 23u haha. Fijn weekend nog!
Jeetje wat ontzettend vroeg!! Mijn ochtend diensten beginnen om 06.45u.. Dacht dat dat al vroeg was Hier al 2 dagen heel erg beroerd! Smorgens even uit bed en smiddags weer even terug met zoontje lief.. Dan gaat het wel even maar tegen de avond voel ik me weer beroerd en echt barstende hoofdpijn pfff Durfde eigenlijk geen paracetamol in te nemen maar heb er net toch maar 1 geslikt.. Hopen dat t werkt!
Jeetje kelmwl dat zijn midden in de nacht diensten. Ik begin altijd om 7 uur, das sl veel te vroeg! 20baby je mag gewoon paracetamol nemen hoor, kan echt geen kwaad. Hopelijk helpt t je!
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij mag je tijdens zwangerschap nachtdiensten weigeren. Kan toch nooit goed voor je zijn nu . Pcm mag hoor, maar dan wel zonder coffeine.
Zo, bijna alles ingepakt voor vertrek morgen ochtend. Nu bij de Chinees eten halen. Daarna laatste spulletjes inpakken en dan is het welletjes
Fijne vakantie knuffel! Lekker hoor. Waar gaan jullie heen? Wij hadden nu al week ik zuid Frankrijk moeten zitten. Maar door hg ging dat helaas niet. We gaan nu in september.
We gaan eerst een paar dagen in de buurt van Dijon, daarna naar het zuiden van de Ardèche. Balen dat het niet door kon gaan. Maar hoe is het hu? Ben je inmiddels al thuis?
Leuk moment om te vertellen miss legend! Jullie hebben het maar zwaar met die ochtend en nachtdiensten! Wordt er al moe van als ik er aan denk. Hier een eigen bedrijf dus ook flink doorwerken en nu moet ik ook nog iemand zoeken die mijn werk overneemt straks, dat wordt nog wat, ben nog al een controlefreak betreft werk
Lekker hoor! Geniet ervan. Het gaat met vlagen. Al weer een week thuis. Sommige dagen veel overgeven, andere niet. Lig vrijwel de hele dag in bed. Als ik plat lig ben ik minder misselijk.
Jeetje heftig hoor zo die nachtdiensten en vroege diensten! Kan het tot nu toe redelijk goed combineren met mijn werk op de buitenschoolse opvang, is niet al te lang dus kan ervoor en erna rusten. Pff spanning hier! Aankomende vrijdag is onze trouwdag, dus deze week laatste voorbereidingen.. Lekker tutten: Woensdag nagels laten doen en vrijdagochtend begint de dag bij de kapper. Hond nog even goed wassen, zodat ook hij er netjes uitziet als hij de ringen komt brengen En natuurlijk alle voorbereidingen rondom het feest savonds! Zal hier dus niet zo actief zijn aankomende week hihi