Nee haha daarom heb ik ook niet zoveel met de vroege diensten gelukkig werk ik die er maar weinig een andere collega van mij wilt het liefst geen late dus dat komt zo mooi uit. Hier vandaag ook aan mn schoonmoeder verteld en zoals ik al verwacht had geen hele positieve reactie;.... Ow dan moeten jullie nog verhuizen ook.. Hoezo? We hebben gewoon nog een kamer (wat nu rommelhok is) over. En dan moet je straks weer stoppen met werken. Wat een onzin! Ik werk parttime dat kan ik gewoon blijven doen, mijn rooster word zoveel mogelijk aangepast op het rooster van mijn vriend. En het ergste van allemaal: ben je al bij de dokter geweest want als je het dan weg wilt laten halen (het is nl onverwachts) stuurt hij je naar een goede dokter toe. DOE NORMAAL!! Dat zou ik nooit doen!! Roep dat al vanaf dat ik 16 was ofzo. Uiteindelijk kwam er toch een nou gefeliciteerd dan, uit. Ik heb het maar zoveel mogelijk proberen te negeren. Wist van te voren al dat ik geen hele blijde reactie zou krijgen dat hielp een stuk! Probeer het nu gewoon maar naast me neer te leggen, ene oor in andere uit en laat maar lekker gaan. Zat andere mensen waarmee ik mn blijdschap wel kan delen! Spannend pien!! Nog maar een paar dagen! Ga er lekker van genieten je trouwt als het goed is maar 1x Heel veel plezier op vakantie knuffel! Lekker uitrusten! Miss legend fijn dat je weer thuis bent! En gewoon rustig aan doen. Alles voor het kleintje
Spannend hoor Pien! Geniet alvast van alle leuke voorbereidingen!! Volgens mij heb je er ook nog mooi weer bij.. Wat jammer zeg Kelmel zo'n reactie! Dit moet je maar snel naast je neerleggen hoor. Focus je op de positieve reacties die je krijgt. Daar heb je veel meer aan!!!
Jeetje Kelmel wat een nare reactie. Al had je zoiets wel verwacht, toch is het helemaal niet leuk! Inderdaad snel langs je neerleggen! Cdvg wij zitten in hetzelfde schuitje. Mijn verloofde en ik hebben ook samen een bedrijf, dat wordt in september zoeken naar iemand om mij te vervangen. Ik ben ook veel te perfectionistisch en een echte controlfreak, dus dat wordt leuk
Zo dan kelmel, dat je dan rustig kan blijven zeg.... Als je t dan nog weg wilt halen... Pfff da zeg je toch niet!!
Het was ook heel moeilijk om rustig te blijven, van binnen kookte ik! Maar mn zoontje was er ook bij en wil niet dat hij zo'n ruzie mee krijgt. Weet wel dat ik er voorlopig niet meer heen ga. Straks (sept) gaat levi naar het kdv, dan hoeft ze ook niet meer op te passen. Ben er nu echt klaar mee! Helaas krijg je je sm er maar gewoon bij he... Is al vanaf dag 1 zo. Vraag mezelf wel eens af wat ik ooit fout gedaan heb. Of is het gewoon puur stoken? Ik weet het echt niet...
Hallo allemaal, Wilde even door geven dat ik van de lijst af mag helaas. Heb weer een miskraam gehad traan. Gr, bambe
Balen missl, hoop voor je dat snel beter wordt! Wel fijn weer thuis te zijn lijkt me. Pien, heel veel plezier met voorbereiden en natuurlijk vrijdag! Kelmel wat een "bijzonder" reactie:x. Zoals je zegt proberen naast je neer te leggen en negeren. Wat vind ml ervan? Bambe nee, wat erg. Hele dikke knuffel. Wij vertrekken over een uurtje. Geen idee of ik daar WiFi heb dus wellicht duurt het 2,5 week voor jullie weer wat van mij horen . Ik hoop op alleen maar goed nieuws vanaf nu! Dikke knuffel van Knuffel
Poeh Kelmel wat een reactie, je zou ze toch echt achter het behang plakken (en dan net iets grover) ik snap dat je daar voorlopig niet meer naartoe gaat. Fijne vakantie Knuffel! Vast beter weer daar dan hier! Sterkte Bambe... Wauw Pien, wat een leuk vooruitzicht zeg, en de weersvoorspelling zit ook nog mee! Ben natuurlijk na vrijdag heel benieuwd naar de jurk
Ach meid toch. ...wat erg zeg....alweer hele dikke knuffel voor jou. @kelmel idd wat een rot reactie...goed dat je zo rustig kon blijven.
Bambe, wat weer een rotnieuws, veel sterkte meid! Pien, succes met de laatste voorbereidingen en veel plezier alvast! Wat vervelend dat je schoonmoeder zo reageert, Kelmel! Ik snap niet zo goed waarom je zo zou reageren. Ook al was het niet gepland, als jullie er blij mee zijn, kan ze toch ook blij voor jullie zijn? Fijne vakantie Knuffel, geniet ervan!
Bambe, sterkte meid! Fijne vakantie knuffel!! Kelmel.. Ja je schoonmoeder krijg je er indd helaas bij, zou een stuk makkelijker zijn als je dr zelf uit kon kiezen he Gelukkig staat ml altijd achter mij en zien we schoonmoeder niet meer na een aantal nare ervaringen met haar! Al 4x een kans gegeven maar als alcohol belangrijker is dan je kinderen en kleinkind houdt het op!
Bambe heel veel sterkte meis! Knuffel hele fijne vakantie! Rust goed uit en geniet ervan! Kelmel pff wat een reactie... Hier ook geen contact meer met sm heerlijk veel rust geeft dat. Vandaag lekker een dagje vrij samen met dochterlief eens bedenken wat we gaan doen met dit ..... weer
Bambe wat erg, sterkte! Kelmel wat een reactie... superknap dat je zo rustig kan blijven, dit gaat echt veel te ver! Knuffel als je dit nog leest een hele fijne vakantie! Geniet er van! Pien veel plezier met de voorbereidingen, superleuk deze week! Dames met een afspraak/echo veel plezier!
@bambe: heel veel sterkte @kelmel: jemig wat een heks!! Ik zou uit m'n vel gesprongen zijn. Knap dat je rustig kan blijven! Ukje en ik weer helemaal goedgekeurd . Het is nu 1.8 cm dus bijna een cm gegroeid in een week. Kan niet beter. Verder waren er ook al armpjes en beentjes te zien en leek het te bewegen. Over 2 weken terug voor de termijnecho en intake.
Uitgerekend 8 - 31 Januari ♀♂ 12 Januari: ♡Mandy84, 30 jaar, 2e kindje 14 januari ♡wennepen80, 16 Januari: ♡Cdvg, 1e kindje ♡SusanneO, 29 jaar, 1e kindje sneeuwklokjes, 33 jaar, 2e kindje ♡amertje, 29 jaar, 1e kindje 17 Januari: ♡Norki Maki,29 jaar, 1e kindje ♡linda12345, 30 jaar, 1e kindje ♡Knuffel, 39 jaar, 2e kindje 18 Januari: ♡myself82, 2e kindje ♡laverna, 32 jaar, 1e kindje 19 Januari: ♡Silverwings, 31 jaar, 1e kindje 20 Januari: ♡nine85, 29 jaar, 1e kindje ♡miek1981, 33 jaar, 2e kindje 22 Januari: ♡mandy3, 25 jaar, 1e kindje ♡kelmel,24 jaar, 2e kindje ♡miertje84, 30 jaar, 2e kindje 23 Januari: ♡Imke24, 28 jaar, 2e kindje 25 Januari: >Yarah, 29 jaar, 2e kindje 26 Januari: ♡ Minime80, 34 jaar, 1e kindje 27 Januari: ♡MamavanDaisy, 26 jaar, 4e kindje 28 Januari: ♡Pien1991, 24 jaar, 1e kindje ♡jeszss, 31 jaar, 2e kindje 29 Januari: ♡madelein, 32 jaar, 1e kindje 30 Januari: ♡ Bodien,27 jaar, 2e kindje >20BabyJ10, 26 jaar, 2e kindje ♡Misslegend, 24 jaar, 2e kindje 31 Januari: >paulinie Datumloos: ♡Leane, , 33 jaar, 2e kindje Afspraken ♡ : > mandy3 - 22 juni - termijnecho > Amertje - 22 juni - termijnecho > Jeszss - 23 juni - 3e echo > Cdvg - 23 juni - termijnecho > Miertje84 - 23 juni - pretecho > Laverna - 24 juni - Intake vk en termijn echo > MariaK- 24 juni - afspraak gyn > kelmel - 24 juni - afspraak vk > 20BabyJ10 - 25 juni - echo + intake vk > cdvg - 25 juni - echo + intake vk > Pien1991 - 25 juni - intake > Imke24 - 25 juni - mvm > Mandy84 - 26 juni - termijnecho > SusanneO - 29 juni - termijnecho > leane - 30 juni - echo > Miek1981 - 1 juli -Termijn echo > Miertje84 - 1 juli - gyn + echo > Nine85 - 2 juli - termijnecho en intake > Linda12345- 3 juli - Echo > Minime80 - 6 juli - echo > madelein - 6 juli - intake vk + termijnecho >Misslegend- 6 juli - termijnecho > kelmel - 7 juli - termijnecho + nekplooimeting >pien1991- 7 juli - termijnecho > MamavanDaisy - 7 juli - vk + echo > Mandy84 - 9 juli - nekplooimeting > Imke24 - 9 juli - gyn > Miertje84 - 9 juli - Termijn echo > knuffel - - 10 juli - nekplooimeting > Miertje - 14 juli - Verloskundige hartje luisteren > madelein - 21 juli - nekplooimeting > Miek1981 - 22 juli - hartje luisteren > madelein - 22 juli - afspraak gyn > leane - 16 sept - intake kraamzorg Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - sterretje31 - Muzieknootje - Rosalyn - Yummy - Vrouwke87 - Mamavanmenno - Traum - Elphaba1981 - Ukky - Nanette - bambe - babyenschede - multiculti88 - mariaK Wil je wat erbij zetten voor op de lijst? Meld het in KLEUR
Sneeuwklokje hoe was jou echo gegaan? Madelein welke datum mag je weer terug komen? Dan zet ik dat gelijk in het afspraken lijstje erbij