Uitgerekend 8 - 31 Januari ♀♂ 12 Januari: ♡Mandy84, 30 jaar, 2e kindje 14 januari ♡wennepen80, 16 Januari: ♡Cdvg, 1e kindje ♡SusanneO, 29 jaar, 1e kindje sneeuwklokjes, 33 jaar, 2e kindje ♡amertje, 29 jaar, 1e kindje 17 Januari: ♡Norki Maki,29 jaar, 1e kindje ♡linda12345, 30 jaar, 1e kindje ♡Knuffel, 39 jaar, 2e kindje 18 Januari: ♡myself82, 2e kindje ♡laverna, 32 jaar, 1e kindje 19 Januari: ♡Silverwings, 31 jaar, 1e kindje 20 Januari: ♡nine85, 29 jaar, 1e kindje ♡miek1981, 33 jaar, 2e kindje 22 Januari: ♡mandy3, 25 jaar, 1e kindje ♡kelmel,24 jaar, 2e kindje ♡miertje84, 30 jaar, 2e kindje 23 Januari: ♡Imke24, 28 jaar, 2e kindje 25 Januari: >Yarah, 29 jaar, 2e kindje 26 Januari: ♡ Minime80, 34 jaar, 1e kindje 27 Januari: ♡MamavanDaisy, 26 jaar, 4e kindje 28 Januari: ♡Pien1991, 24 jaar, 1e kindje ♡jeszss, 31 jaar, 2e kindje 29 Januari: ♡madelein, 32 jaar, 1e kindje 30 Januari: ♡ Bodien,27 jaar, 2e kindje >20BabyJ10, 26 jaar, 2e kindje ♡Misslegend, 24 jaar, 2e kindje 31 Januari: >paulinie Datumloos: ♡Leane, , 33 jaar, 2e kindje Afspraken ♡ : > mandy3 - 22 juni - termijnecho > Amertje - 22 juni - termijnecho > Jeszss - 23 juni - 3e echo > Cdvg - 23 juni - termijnecho > Miertje84 - 23 juni - pretecho > Laverna - 24 juni - Intake vk en termijn echo > MariaK- 24 juni - afspraak gyn > kelmel - 24 juni - afspraak vk > 20BabyJ10 - 25 juni - echo + intake vk > cdvg - 25 juni - echo + intake vk > Pien1991 - 25 juni - intake > Imke24 - 25 juni - mvm > Mandy84 - 26 juni - termijnecho > SusanneO - 29 juni - termijnecho > leane - 30 juni - echo > Miek1981 - 1 juli - Termijn echo > Miertje84 - 1 juli - gyn + echo > Nine85 - 2 juli - termijnecho en intake > Linda12345- 3 juli - Echo > Minime80 - 6 juli - echo > madelein - 6 juli - intake vk + termijnecho > Misslegend- 6 juli - termijnecho > SusanneO - 6 juli - nekplooimeting > kelmel - 7 juli - termijnecho + nekplooimeting > pien1991- 7 juli - termijnecho > MamavanDaisy - 7 juli - vk + echo > Mandy84 - 9 juli - nekplooimeting > Imke24 - 9 juli - gyn > Miertje84 - 9 juli - Termijn echo > knuffel - - 10 juli - nekplooimeting > Miertje - 14 juli - Verloskundige hartje luisteren > madelein - 21 juli - nekplooimeting > Miek1981 - 22 juli - hartje luisteren > madelein - 22 juli - afspraak gyn > leane - 16 sept - intake kraamzorg Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - sterretje31 - Muzieknootje - Rosalyn - Yummy - Vrouwke87 - Mamavanmenno - Traum - Elphaba1981 - Ukky - Nanette - bambe - babyenschede - multiculti88 - mariaK Wil je wat erbij zetten voor op de lijst? Meld het in KLEUR
Meiden met een echo, veel plezier! Ik voel me weer hondsberoerd. 1.5 op m'n werk geweest. Eerst half uur alleen maar huilen. Vanochtend thuis ook al bij m'n vriend. Nu ik dit typ begin ik weer. Haha leuk die hormonen. Knuffel, fijne vakantie! Lekker genieten! Pff je schoonma zou zo reageren, over weg laten halen. Ik zou zo boos worden en zou m'n mond echt niet kunnen houden op dat moment. Wat denkt ze wel niet. Kan er nu al boos om worden en is niet eens mijn schoonmoeder. Voor je vriend/man ook erg verdietig lijkt me.
Ja hij zei in de auto ook gelijk ze kan ook nooit normaal reageren he pfff. Ik heb het er verder met hem niet echt meer over gehad. Toen wij net samenwoonde hadden we bijna dagelijks ruzie om zijn moeder en heb besloten dat ze dat echt niet waard is. Ben ook echt wel in staat om haar op te bellen hoor en helemaal uit mn dak te gaan maar ik schiet er niks mee op. Ze is nou eenmaal zo harteloos en dat zal nooit veranderen. Voor mn eigen gemoedsrust blijf ik er gewoon weg, bel en spreek ik haar voorlopig niet. Helaas tot 1 september zal ze nog op levi passen omdat ie vanaf dan naar het kdv gaat. Mijn ouders wonen 150 km verderop dus dat is geen doen om levi daar naar toe te brengen. Mn vriend en ik hebben nu wel afgesproken als ik drie dagen achter elkaar moet werken en we dus drie dgen achter elkaar oppas voor levi nodig hebben dat we hem dan wel naar mijn ouders brengen. Die bellen nl wel als levi maar blijft huilen oid. En ik weet dat mijn ouders et doen zoals wij willen. Nog even twee maandjes volhouden dus...
Heb met je te doen kelmel! Succes ermee! ik word net gebeld door echo centrum mbt pretecho voor morgen. Die vrouw is met spoed opgenomen dus echo kan niet door gaan... Kan er ook nog wel bij... 😢
hallo dames even een berichtje van mij...ik heb nog steeds geen druppel bloed verloren...en zo dom als ik ben ga ik googlen en kom ik op verhalen terecht waar ze zeggen dat ze ook met 8 weken leeg vruchtzakje hadden en dan week erna toch een hartje was...zucht vals ehoop...ik weet het..maar kan het gewoon niet geloven....we zijn 2 gezonde jonge mensen....2 x miskraam in familie is iedereen vruchtbaar geen problemen ook niemand met miskraam (of ze houden het natuurlijk geheim). nu zijn wij ook gewoon vruchtbaar anders kun je niet op korte tijd 2x zwanger worden maar toch zit er iets mis...heb zoveel vragen! moet wachten tot maandag...dan mag ik naar het ziekenhuis voor echo en bespreken wat we willen...ik wil het liefste wachten tot mijn lichaam het zelf doet... maar weet niet hoelang ze je daar de tijd voor geven? sorry ik wil niet jullie pret drukken met mn negatief verhaal maar dacht hier zit zoveel ervaring bij elkaar misschien weet iemand hier antwoorden erop? dikke kus
Multiculti, tuurlijk kan je hier je verhaal nog kwijt. Ik herken je hoop. Bij mijn MA zocht ik ook verhalen waar ik hoop uit kon halen. Ik weet niet of er een vaste tijd voor staat. Ik heb een week gewacht. Toen kwam de kerst er aan en ik wilde er niet mee zitten tijdens de kerstdagen. Een volgende keer zou ik het denk ik direct opwekken. Het is toch een raar gevoel. Bij een zwangerschap na een miskraam is de kans op nog een miskraam even groot als daarvoor. Ik denk echt dat jullie gewoon heel veel pech hebben gehad. Ik snap je twijfel. Knuffel!
Thx miertje snap dat je zoveel vragen hebt multi!! Zeker als je zo'n verhaal leest. Nog een week wachten duurt inderdaad ontzettend lang! Ik heb er geen ervaring mee dus kan je geen antwoord geven, wil je wel heel veel sterkte wensen! Wat moet dit ontzettend moeilijk zijn!!
dankjewel voor jullie antwoorden het geeft me toch een gevoel van steun...ja en een 3e keer is de kans ook groot...zucht...in het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst helaas...stel er gaat inderdaad steeds iets mis (of ja stel het zal zo zijn) bij de celdeling...wat kunnen ze daaraan doen? als je niet vruchtbaar bent is er ivf..maar als je wel vruchtbaar bent? ik loop op de zaken vooruit ik weet het...
@multi: helaas weet ik al te goed wat je bedoelt. Je kan diverse onderzoeken in nl laten doen maar dat is allemaal vrij basic. In Gent en dusseldorf zijn meer opties, en meer behandelopties. De meiden in het meerdere mk topic weten hier veel van af. Sterkte meis. @kelmel: gelukkig staat je man wel achter je zo te lezen! Knap van je dat je dit volhoudt, ik zou er echt klaar mee zijn. Maar ja daar schiet je ook niks mee op . Sterkte ermee!
Hier alles goed! Baby groeit goed. Mag nu over maar de vk. 6 juli intake vk 15 juli termijnecho We mochten het ook filmen. Heel tof! frummel is nu 2.6 cm!
Wat ontzettend fijn mandy! Ook heel leuk dat je het mocht filmen, kan je af en toe toch nog even terug kijken en er lekker van genieten!
Multi wat een heftige periode... en natuurlijk loop je op de zaken vooruit, dat zou iedereen doen.. schrijf je vragen op zodat je ze komende week kunt stellen en niets vergeet. Mandy goed nieuws, superleuk! Klopte je termijn precies met wat je zelf dacht?
Multi, geen ervaring met wachten, bij mij kwam het alle keren vanzelf. Misschien wil je mee kletsen in het meerdere miskramen topic, daar zijn veel dames met erg veel expertise en die kunnen je goede adviezen en steun geven. Knuffel.. Susanne, wat toevallig zeg! Ik wordt er nu al nerveus van. haha dat wordt dus nog wat. Hier gelukkig wel een goede band met schoonouders. Liggen niet altijd op 1 lijn maar dat hoeft ook net Miertje, wat jammer zeg. Wellicht ergens anders een afspraak maken? Mandy en Madelein, wat super goed nieuws zeg!!
Hier ook een MA en morgen krijg ik een curettage Afgelopen donderdag ontdekt en volgens het zh zat ik toen op 10w5d. Ik mocht van de gyn wel afwachten maar omdat het kindje met 9w5d gestopt was met groeien en ik al voorbij de 10 weken was vond ze niet dat ik al lang moest wachten. De kans dat er iets achter zou blijven is dan wat groter, omdat het kindje toch alweer 3 cm was en dan de rest nog. Dus zij stuurde eigenlijk al een beetje richting een curettage en daar ben ik het ook gewoon mee eens. Maar het voelt idd zo raar...ik ga ook bijna twijfelen of het kindje wel echt dood is Maar helaas hebben we daar donderdag en vrijdag 2x duidelijk bevestiging van gekregen En ook ik begin aan mezelf te twijfelen. Vorig kindje is helemaal aan het einde doodgeboren door een knoop in de navelstreng en nu weer een MA. Staat in principe los van elkaar, maar het voelt toch niet goed. Twee van de drie zwangerschappen zijn nu geeindigd in een dood kindje Edit: de gyn wilde dat ik max een week zou wachten en daarna een curettage (als ik toch persé had willen wachten) Heel veel sterkte!