Uitgerekend 16-31 januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Noa1, 5 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Helaas, het wordt toch naar de gyn. Omdat ik bij Levi zo snel bevallen ben (5u vanaf de eerste rustige wee) moet ik vanaf de eerste wee gelijk naar het ziekenhuis komen. Het is niet anders heb nog een half jaar om me erop voor te bereiden;)
    Vk ging proberen het hartje te beluisteren maar ze zei al hou er rekening mee dat we nog niks horen want pas vanaf 11 weken is het eigenlijk goed te doen. MAAR WE HEBBEN HET GEHOORD!:D
    Klonk super!
    En -3kilo is ook nooit erg natuurlijk;)

2. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Mooie foto's Laverna! Echt al een beeb zo he!

Bijzonder Kelmel om te horen! Wij mochten ook van een sterke hartslag genieten gisteren. Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen weer. Vorige keer ingeleid omdat vruchtwater op was. Maar moet sws omdat ik reuzenbaby's baar :). Wordt daar dit keer ook voor in de gaten gehouden. SUiker prikken, groeiecho's... VOrige keer heeft de vk zich daar gruwelijk in vergist. Het ging van een gemiddelde baby naar een ruime 9 ponder. Luiers maatje 1 waren na 3 dagen te klein :p. Het kan ook maar zo dat we uiteindelijk ook onder controle van de gyn moeten. Ach het maakt mij niet uit, beeb komt er toch wel uit.

3. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Hahah ik dacht dat levi al groot was:p die was ruim 8 pond en 55 cm;) heb bij levi ook extra echo's geha maar dat was omdat ik heel veel vruchtwater had.
    Precies zo is het die kindjes komen er toch wel uit;)

4. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk idd ook niet dat het al van de baby kan zijn. Toch denk ik, hoe zo nu ineens geen opgezette buik meer? Ik ga me dan meteen zorgen maken. Verder nog wel veel overgeven, moe en pijnlijke tepels (extreem gevoelig voor kou). Pfff, onzekere tijden hoor. Ik kan niet wachten tot het 2 juli is :)

5. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    De baby zit nog achter je schaambot.
    Je darmen zijn zo van pad dat je inderdaad de ene keer uitgezetter ben dan de andere keer. Heb ik ook!

6. Amertje

Amertje Actief lid

30 mrt 2015
    255
    0
    16
    Zwolle
    Haha, die tepels ja, m'n moeder vertelde dat ze destijds toen ze zwanger was van m'n zus (maart geboren) soms jammerend van de pijn buiten was omdat ze zo'n last had van de kou op de tepels... Hoop dat ik dat niet hoef mee te maken. Ik stem voor een zachte winter...?

7. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Haha. Ook die dingen zijn per persoon verschillend;) ik kreeg allemaal tips voor de stuwing die ik in mn kraamweek zou krijgen maar ik heb gelukkig nergens last van gehad! Mijn borsten "reageerde" ook niet op andere kindjes zoals je wel vaak hoort:p

8. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Dank voor de geruststelling!

Gisteren waaide het best hard en het was een koude wind. Ik liep met een zakelijk gezelschap door de stad. Het liefst had ik mijn handen op mijn borsten gelegd, maar dat staat zo raar ;)

Het was even doorbijten...

9. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Het enige wanneer mijn borsten echt killing waren.
    Was in mijn kraamweek heb echt gejankt ze waren van steen ik denk dat als ik niet op gelet had zo de kraamzorg bewusteloos kon slaan met mijn borsten.

10. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn

Snap het wel hoor.. :) Let hier zelf ook op en als er iets niet is of minder kan ik mij ook direct zorgen maken..

Hier ook pijnlijke tepels, al vanaf de eisprong en als ik het koud heb of het is koud is het inderdaad niet te harden.. :$

11. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Hahaha denk dat diegene inderdaad heel raar had staan kijken;) morgen eindelijk op mn werk het nieuws bekend maken:) dan hoef ik niet meer geheimzinnig te doen. Ik ben normaal altijd degene die invalt of een dienst kan ruilen oid en nu moest ik al een paar keer nee zeggen. Morgen weten ze eindelijk waarom.

12. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Mijn borsten doen helemaal erg zeer! Tepels niet. Maar borsten zijn cupmaat groter (en waren al niet klein) en doen echt zeer! Slaap met BH gewoon.

13. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    O dan duurt t nog wel erg lang voor een volgende echo. 20wk echo...
    Of tussendoor nog pretecho?

14. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ja ik ga mt 16 weken de geslachtsbepaling laten doen via een pret echo. Vind het erg jammer dat je zo weinig echo's krijgt.

15. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Ja snap ik. Gaan wij ook met 16wk doen. Ik heb mijn termijnecho als ik 12wk ben. (9juli) Zit gelukkig niet zo lang tussen. Ik moet 1juli naar de gyn en krijg dan weer een echo dus daarom heb ik m'n termijnecho zo laat gepland. ☺️

16. Laverna

Laverna Actief lid

13 mei 2015
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    10 weken en 2 dagen, mijn uitgerekende datum blijft 18 januari.

17. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Ga je ook nog een pretecho doen voor de 20wk echo?

18. Laverna

Laverna Actief lid

13 mei 2015
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn gevoel zegt dat we bij de zelfde praktijk zitten ;) Hier ook pas met 20 weken een echo, nu op Google aan het surfen waar ze met 15 weken geslachtsbepaling doen.

19. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Haha is bij veel zo hoor. Ik zit in leiden voor de echo.

20. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Echo wonder doet t vanaf 15 weken. Heeft meerdere vestigingen.
    Daar gaan wij heen. (Amersfoort)

Deel Deze Pagina