heb het aangepast dames nu gaan er hier 2 pcm in en lekker naar bed! Hopen dat het morgen gewoon helemaal weg is, alsof er niks aan de hand was! mandy, fijne vakantie!
Mijn vk zei dat maar 4% ook daadwerkelijk op uitgerekende datum bevallen. Ben benieuwd hoeveel baby's er op mijn verjaardag gaan geboren worden, 28 januari
Ik ben 15.4 wk zwanger met geslachtsecho. Ze doen het hier vanaf 15wk. Termijnecho krijg ik nog maar afgelopen maandag zei ze dat ik 19 januari uitgerekend ben Kan as woens (gyn) miss nog veranderen of 9 juli bij de termijnecho.
Wennepen, dit heb ik ook hoor, heb mijn datum als ik hem invul gewoon met een dag veranderd zodat de banner klopt Hier kun je vanaf 14 weken heen en deze vrouw heeft erg veel Goede recensies, heb na de echo van gisteren gebeld en ik mag de 22 komen, dan ben ik 14.4! Zooooo spannend Zal het nog even op de lijst zegen
Uitgerekend 8 - 31 Januari ♀♂ 12 Januari: ♡Mandy84, 30 jaar, 2e kindje 16 Januari: ♡Cdvg, 28 jaar, 1e kindje ♡SusanneO, 29 jaar, 1e kindje sneeuwklokjes, 33 jaar, 2e kindje ♡amertje, 29 jaar, 1e kindje ♡wennepen80,34 jaar, 1e kindje ♡myself82, 2e kindje ♡newbornstar, 2e kindje 17 Januari: ♡linda12345, 30 jaar, 1e kindje ♡Knuffel, 39 jaar, 2e kindje 18 Januari: ♡Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje ♡laverna, 32 jaar, 1e kindje 19 Januari: ♡Silverwings, 31 jaar, 1e kindje 20 Januari: ♡nine85, 29 jaar, 1e kindje ♡miek1981, 33 jaar, 2e kindje 21 Januari: ♡LadyTwilight, 29 jaar, 2e kindje 22 Januari: ♡mandy3, 25 jaar, 1e kindje ♡kelmel,24 jaar, 2e kindje ♡miertje84, 30 jaar, 2e kindje 23 Januari: ♡Imke24, 28 jaar, 2e kindje ♡Pari26, 25 jaar, 1e kindje 25 Januari: >Yarah, 29 jaar, 2e kindje 26 Januari: ♡ Minime80, 34 jaar, 1e kindje 27 Januari: ♡MamavanDaisy, 26 jaar, 4e kindje 28 Januari: ♡Pien1991, 24 jaar, 1e kindje ♡jeszss, 31 jaar, 2e kindje 29 Januari: ♡madelein, 32 jaar, 1e kindje 30 Januari: ♡ Bodien,27 jaar, 2e kindje ♡20BabyJ10, 26 jaar, 2e kindje ♡Misslegend, 24 jaar, 2e kindje 31 Januari: >paulinie Datumloos: ♡Leane, , 33 jaar, 2e kindje Afspraken ♡ : > norki Maki - 28 juni - intake Vk + echo > SusanneO - 29 juni - termijnecho > leane - 30 juni - echo > Miek1981 - 1 juli - Termijn echo > Miertje84 - 1 juli - gyn + echo > Nine85 - 2 juli - termijnecho en intake > Linda12345- 3 juli - Echo > Minime80 - 6 juli - echo > madelein - 6 juli - intake vk + termijnecho > Mandy3 - 6 juli- intake Vk > Misslegend- 6 juli - termijnecho > SusanneO - 6 juli - nekplooimeting > kelmel - 7 juli - termijnecho + nekplooimeting > amertje - 7 juli - nekplooimeting + 13 weken SEO > pien1991- 7 juli - termijnecho > 20BabyJ10- 7 juli - termijnecho > MamavanDaisy - 7 juli - vk + echo > Mandy84 - 7 juli - afspraak vk > Imke24 - 9 juli - gyn > Miertje84 - 9 juli - Termijn echo > Cdvg - 10 juli - Nekplooimeting >Myself82 - 10 juli - afspraak gyn. > knuffel - - 10 juli - nekplooimeting > Miertje - 14 juli - Verloskundige hartje luisteren > Mandy3 - 15 juli- termijnecho > Cdvg- 20 juli - controle vk + hartje luisteren > madelein - 21 juli - nekplooimeting > Miek1981 - 22 juli - hartje luisteren > Cdvg- 22 juli - geslachtsbepalende echo > madelein - 22 juli - afspraak gyn > wennepen80 - 25 juli - afspraak vk > kelmel - 27 juli - afspraak gyn > laverna - 27 juli - hartje luisteren > amertje - 30 juli - controle vk > 20BabyJ10 - 4 aug - controle > miertje84 - 1 aug - geslachtsbepaling > misslegend - 24 aug - geslachtsbepaling > leane - 16 sept - intake kraamzorg Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - sterretje31 - Muzieknootje - Rosalyn - Yummy - Vrouwke87 - Mamavanmenno - Traum - Elphaba1981 - Ukky - Nanette - bambe - babyenschede - multiculti88 - mariaK - roelien Wil je wat erbij zetten voor op de lijst? Meld het in KLEUR
@mandy Ik ben 17 weken bij de geslschtsbepaling. Wij willen bij drs. Papa omdat we dat goede ervaring mee hebben. Aangezien hij heel druk is en snel vol zit hebben wij meteen gereserveerd, weet niet of dat bij anderen ook zo is.
Nee heb nog niks gevonden tegen de misselijkheid. Vanmiddag gaan we naar de stad dus gaan we ook ff langst kruidvat. Als ik wat eet ben ik minder misselijk maar ja dan kan ik de hele dag door wel gaan eten en dat ben ik toch niet van plan Ben gelukkig minder ziek als van de week, misschien zat er wel een griepje bij + zenuwen voor de eerste echo. Maar dan nog ga ik op zoek naar een andere huisarts! Kelmel wat voor werk doe je?
Goede morgen meiden! Weet iemand van jullie toevallig waarom je die rhc injectie paa met 27/28 weken krijgt? Ik heb rhc negatief en las op internet dat dat bij een tweede kindje beter in de gaten gehouden wordt. Maar moet daar pas in week 27 bloed voor laten prikken. Vind dat zelf best laat? Of is et eerder gewoon echt niet nodig?
Kelmel, je hebt geen bloeduitwisseling tijdens de zwangerschap. Pas bij de bevalling. Het is ook geen risico voor dit kind maar voor een volgend kind. Als je bij een positief kind de vorige keer een injectie hebt gehad is er niets aan de hand. Raar he die banners. Ze zijn gewoon niet goed. Heb nu een andere. Die afmetingen bij de nod-app kloppen ook niet. Weekend, ja niets anders doen dan de andere dagen in de week. Op bed en de misselijkheid in bedwang houden. Nog 5 weken..... Tel de dagen af. Vanmorgen al weer 3x overgegeven. 😞
Rhesus c negatief is minder heftig ook dacht ik. Ik heb het ook. Is gewoon weer standaard procedure...week 27 idd...voor rhesus c is er volgensmij geen injectie...alleen met rhesus d negatief
In Zuid Holland ben ik nog geen vroege geslachtsbepaling tegengekomen . Allemaal rond de 18 weken, kan ik net zo goed wachten tot de 20 weken echo. Ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer of het lenen van auto moeder. Heb niet zoveel keus helaas.
Nee die afmetingen van de NODapp kloppen idd niet was ik ook al achter. Want VK zei met 3.67 10w2d en volgens m'n banner moest ik 3.2 ofzo zijn en zou 3.7 pas komen met 10w5d ofzo. We hebben gisteravond m'n broer gebeld en erna m'n schoonzus gefacetimed: omdat ze niet samen thuis zijn dit weekend viel ons oorspronkelijke plan in het water, maar dat maakt niet uit. Broer is supertrots dat 'ie oom wordt. Vanmorgen m'n nichtje van bijna 5 gefacetimed (die sliep gisteravond natuurlijk al). Die begon helemaal te glunderen en wist eigenlijk niets meer te zeggen. Ze herhaalde aan haar moeder (m'n schoonzus) dat ik een baby in m'n buik heb maar verder was het een en al sprakeloosheid en glunderen. Heerlijk! Vanmiddag naar m'n zus en zwager toe. We hebben een vacaturetekst gemaakt: VACATURE (onbezoldigd) Met ingang van medio januari 2016 zijn wij op zoek naar nieuwe medewerkers Functie-eisen: - Stressbestendig - Sterk verantwoordelijkheidsgevoel - Woonachtig in regio ***** of bereid er met enige regelmaat naar toe te reizen - In staat hygiënisch te werken Taakomschrijving: - U zorgt voor aangepaste activiteiten, volgens de psychische en fysieke mogelijkheden van het kind en observeert de veranderingen die het kind doormaakt - U bent een vertrouwenspersoon ten aanzien van het kind - U wordt hierin bijgestaan door uw partner - U verwent zo af en toe zowel het kind als diens ouders door middel van bijvoorbeeld cadeautjes of oppasmomenten. Wij bieden: - Een neefje of nichtje dat de achternaam ********** draagt - Contract voor onbepaalde duur - De eretitel oom of tante Indien u zich herkent in dit profiel en interesse hebt in de functie, kunt u contact opnemen met: ******* Heel benieuwd hoe ze gaan reageren!
Heel positief! En als klap op de vuurpijl vroeg m'n zus me als getuige gevraagd voor haar huwelijk volgend jaar september!!