Uitgerekend 16-31 januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Noa1, 5 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Hoi meiden. Ik vandaag de intake en echo bij VK. Het zag er allemaal super goed uit. Ze kon al veel details zien en 'hij' was erg beweeglijk. Op een gegeven moment vanuit gehurkte positie als een kikker zo een paar keer omhoog aan het springen, wat wonderlijk om te zien.
    Ze kwam nu uit op 11+2 en volgens de gyn. 11 en volgens mijn berekening 11+1. Haha. De VK wil meting van de gyn. aanhouden, ik trek gewoon mijn eigen conclusie weet ten slotte wanneer mijn eisprong was... :)
    Zo fijn dat alles zo goed is. Ze zei ook dat de kans dat het nu misgaat zo klein is en nu niet meer dan de rest van de zwangerschap. Ik durf het nu langzaam aan ècht te geloven en stukje bij beetje meer toe te laten, gek toch.. Hoe is het bij de andere meiden gegaan?

2. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Ow wat erg madelein! Die angst!
    Gelukkig is alles redelijk goed probeer echt je rust te pakken!!

Wat fijn Norki! Heerlijk gevoel he?!
    Lekker gaan genieten nu!!

Hier vl op pas gestuurd... Hunker al dagen naar een flurry m&m ☺️

3. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Hoi dames! Ik ben wat afwezig geweest. Lekker weekendje Naaldwijk, maar vandaag de (ik denk) termijnecho gehad. Alles was goed, de kleine was lekker heen en weer aan het zwemmen Ze kon het niet goed meten, de ene keer 11w1d en dan weer 11w2d. Dus ik ben lekker eigenwijs en houd gewoon mijn eisprong aan. De datum blijft voor mij 16 januari 2016! Vanmiddag ook gelijk bloed laten prikken en dan volgende week de nekplooimeting. Baby meette trouwens 4,6 cm.

4. Laverna

Laverna Actief lid

13 mei 2015
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Super Nori, gefeliciteerd!

Ik heb nog steeds ontzettende buikpijn, of ik elk moment ongesteld kan worden! Morgen huisarts bellen. Nu al 4 dagen! Lees als het groei baarmoeder is dat het ook weer moet wegtrekken maar bij mij blijft het continu.

5. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @kelmel: ja die angst is irritant. Maar ben nu wel weer rustig. Alles wat we kunnen doen is weer gedaan dus nu even paar dagen rust.
    @laverna: ik zou zeker morgen even overleggen met je vk of huisarts. Misschien blaasontsteking.

6. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Pff dames zo eigenwijs als ik ben vanavond toch naar les gegaan met mn paard.
    Want zoals jullie mssn ook weten kan je tijdens de zwangerschap gewoon rijden zolang het goed voelt en ik ben immers nog maar 9+2 zwanger dus zit nog goed verstopt..

Wat gebeurd er nou..
    Mijn paard schrikt ergens van dus ging in draf, op de een of andere manier breekt mijn linkse beugel af en schrikt mn paard zo van dat geluid dat ze naar rechts weg schiet in galop.. Had dus totaal geen steun dus verloor mn evenwicht en ben er zo af gevallen/gegleden...
    Het enige wat ik dacht tijdens mn val was draaien draaien niet op je buik vallen!
    Ben heb me dus gelukkig zover kunnen draaien dat ik op de linkse kant van rug ben gevallen ( eerst op mn elleboog ) met mn bovenbeen langst de gespen van de singel geschaafd dus daar nu een flinke snee..
    Verder heb ik in mn buik geen klachten gelukkig, voel niks raars

Wat denken jullie, kan die klap van het vallen kwaad of zit het genoeg beschermd?

En nee, ik stap er niet meer op zolang ik zwanger ben! BELOOFD! :p

7. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Jemig. Dat is schrikken. Ik kan er werkelijk niks nuttigs over zeggen. Misschien de verloskundige bellen voor je eigen gemoedsrust?

8. Laverna

Laverna Actief lid

13 mei 2015
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Morgen toch maar voor de zekerheid huisarts/verloskundige bellen. En als je toch meer pijn krijgt, HAP bellen!

9. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Ik zou ook voor de zekerheis toch even bellen! Alleen al om voor jezelf twijfels weg te nemen en niet te hoeven piekeren.

10. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Uitgerekend 8 - 31 Januari ♀♂

12 Januari:
    ♡Mandy84, 30 jaar, 2e kindje

16 Januari:
    ♡Cdvg, 28 jaar, 1e kindje
    ♡SusanneO, 29 jaar, 1e kindje
    ♡sneeuwklokjes, 33 jaar, 2e kindje
    ♡amertje, 29 jaar, 1e kindje
    ♡wennepen80,34 jaar, 1e kindje
    ♡myself82, 2e kindje
    ♡newbornstar, 2e kindje

17 Januari:
    ♡linda12345, 30 jaar, 1e kindje
    ♡Knuffel, 39 jaar, 2e kindje

18 Januari:
    ♡Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje
    ♡laverna, 32 jaar, 1e kindje

19 Januari:
    ♡Silverwings, 31 jaar, 1e kindje
    ♡miertje84, 30 jaar, 2e kindje

20 Januari:
    ♡nine85, 29 jaar, 1e kindje
    ♡miek1981, 33 jaar, 2e kindje

21 Januari:
    ♡LadyTwilight, 29 jaar, 2e kindje

22 Januari:
    ♡mandy3, 25 jaar, 1e kindje
    ♡kelmel,24 jaar, 2e kindje

23 Januari:
    ♡Imke24, 28 jaar, 2e kindje
    ♡Pari26, 25 jaar, 1e kindje

25 Januari:
    >Yarah, 29 jaar, 2e kindje

26 Januari:
    ♡ Minime80, 34 jaar, 1e kindje

27 Januari:
    ♡MamavanDaisy, 26 jaar, 4e kindje

28 Januari:
    ♡Pien1991, 24 jaar, 1e kindje
    ♡jeszss, 31 jaar, 2e kindje

29 Januari:
    ♡madelein, 32 jaar, 1e kindje

30 Januari:
    ♡ Bodien,27 jaar, 2e kindje
    ♡20BabyJ10, 26 jaar, 2e kindje
    ♡Misslegend, 24 jaar, 2e kindje

31 Januari:
    >paulinie

Datumloos:
    ♡Leane, , 33 jaar, 2e kindje

Afspraken ♡ :
    > silverwings - 30 juni - termijnecho
    > leane - 30 juni - echo
    > Miek1981 - 1 juli - Termijn echo
    > Miertje84 - 1 juli - gyn + echo
    > Nine85 - 2 juli - termijnecho en intake
    > Linda12345- 3 juli - Echo
    > sneeuwklokjes - 4 juli - termijnecho
    > Minime80 - 6 juli - echo
    > madelein - 6 juli - intake vk + termijnecho
    > Mandy3 - 6 juli- intake Vk
    > Misslegend- 6 juli - termijnecho
    > SusanneO - 6 juli - nekplooimeting
    > kelmel - 7 juli - termijnecho + nekplooimeting
    > amertje - 7 juli - nekplooimeting + 13 weken SEO
    > pien1991- 7 juli - termijnecho
    > 20BabyJ10- 7 juli - termijnecho
    > MamavanDaisy - 7 juli - vk + echo
    > Mandy84 - 7 juli - afspraak vk
    > bodien - 7 juli - termijnecho
    > Imke24 - 9 juli - gyn
    > Miertje84 - 9 juli - Termijn echo
    > Cdvg - 10 juli - Nekplooimeting
    >Myself82 - 10 juli - afspraak gyn.
    > knuffel - - 10 juli - nekplooimeting
    > Miertje - 14 juli - Verloskundige hartje luisteren
    > Mandy3 - 15 juli- termijnecho
    > Cdvg- 20 juli - controle vk + hartje luisteren
    > madelein - 21 juli - nekplooimeting
    > Miek1981 - 22 juli - hartje luisteren
    > Cdvg- 22 juli - geslachtsbepalende echo
    > madelein - 22 juli - afspraak gyn
    > wennepen80 - 25 juli - afspraak vk
    > kelmel - 27 juli - afspraak gyn
    > laverna - 27 juli - hartje luisteren
    > amertje - 30 juli - controle vk
    > miertje84 - 1 aug - geslachtsbepaling
    > kelmel - 3 aug - geslachtsecho
    > 20BabyJ10 - 4 aug - controle
    > misslegend - 24 aug - geslachtsbepaling
    > leane - 16 sept - intake kraamzorg

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    - sterretje31
    - Muzieknootje
    - Rosalyn
    - Yummy
    - Vrouwke87
    - Mamavanmenno
    - Traum
    - Elphaba1981
    - Ukky
    - Nanette
    - bambe
    - babyenschede
    - multiculti88
    - mariaK
    - roelien

Wil je wat erbij zetten voor op de lijst? Meld het in KLEUR :D

11. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    paulinie & yarah hoe gaat het bij jullie? Hebben jullie inmiddels al een hartje mogen zien?

Wat is jullie leeftijd dames? Myself82 & newbornstar

Het lijkt me trouwens leuk om straks de geslachten ook toe te voegen aan de lijst. Ben benieuwd hoe het verdeeld is;)

12. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Kelmel hoe is je gesprek gegaan?

13. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Hij bood gelijk z'n excuus aan (had ik echt niet verwacht). Vroeg hoe het ging en of ik al dokter oid gebeld had. Heb morgen een afspraak bij de fysio en bel hem daarna hebben we nu afgesproken. Dan gaan we overleggen wat ik denk wel of niet aan te kunnen. En wat het advies is van de fysio.
    Opzich was hij nu redelijk begripvol. Denk echt dat hij gedacht heeft dat ik gewoon een weekendje vrij wilde ofzo. Heb wel gezegd dat als ik weer kom werken ik een gesprek wil met mijn filiaalmanager erbij.
    Hij doet nu misschien wel "aardig" maar daarmee ben ik het nog niet vergeten. Wil ze wel even echt duidelijk maken dat ik niet iemand ben die zich zomaar ziekmeld😉

Maar al met al ging het gesprek redelijk gelukkig. Denk dat een keer echt van m'n afbijten geholpen heeft haha

14. Mandy84

Mandy84 Actief lid

5 okt 2013
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Madelein wat vreselijk die angst, gelukkig alles goed!

Kelmel, echt vreselijk hoe er op je werk is gereageerd, ik raad je aan om een afspraak te maken met de bedrijfsarts. Dat heb ik vorige zwangerschap ook gedaan uit eigen beweging en daarna met mijn baas besproken.

20babyj van hoe hoog ben je gevallen? Je zal wel flink spierpijn hebben en als je nog veel last van je elleboog hebt of iets anders ff naar de huisarts. Baby zit nog goed beschermd. Heb je de afgelopen 10 jaar een tetanusinjectie gehad? (Ivm de snee) anders moet je die ook halen bij de huisarts, sterkte!

Fijn dat alle echo's weer goed waren.. iedereen heel veel plezier als er nog echo's zijn.

Hier is t tot nog toe heerlijk genieten, ben wel een beetje bang voor de hitte die er aan komt ivm onze kleine man!

15. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Super is toch fijn voor jou dat hij toch redelijk was. En goed van jou dat je je grenzen laat zien aan hem en op je strepen staat!

16. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.620
    174
    63
    Ff een vraagje voor de dames voor wie dit het tweede kindje of meer word. Hebben jullie ook zo'n gevoel over deze zwangerschap dat het minder byzonder is...of minder spannend...hoe je het ook maar wil brengen. Het voelt allemaal zo gewoon en daar voel ik me best schuldig om. Misschien komt het wel omdat mijn tijd voorbij vliegt met het werk, huishouden en al een kind om voor te zorgen. Ik weet het niet. Misschien ook wel omdat je allemaal al weet wat er komen gaat. Het enige waar ik me wel druk om kan maken is of het wel goed gaat met de baby. :/.....

17. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @kelmel: goed dat je niet over je heen hebt laten lopen!! Zijn ze helemaal gek! Blijf je nu thuis of ben je al weer aan het opbouwen?
    @20baby: jeetje wat zul je geschrokken zijn! Ik heb ook een eigen paard, waar ik nog wel af en toe op stap als ik me goed voel. Maar ik train niet meer fanatiek. Dus lekker beetje stappen en draven en voor De rest grondwerk. Nu moet ik wel zeggen dat ik mijn paard volledig vertrouw. Ik heb hem al vanaf dat hij 6 mnd was en kennen elkaar door en door. Als hij druk is stap ik er niet op.

Verder zit ik een beetje met m'n werk. Ik werk 32 uur maar ben bang dat ik dit niet redt. Zowel lichamelijk als psychisch. Ik had toch weer buikpijn na 2 dagen werken en rustig aan doen is er bij ons niet bij. Zit er over te denken om me 25% ziek te laten melden zodat ik 3 dagen kan gaan werken met steeds een dag er tussen. Hopelijk kan ik dan langer door blijven werken. Iemand ervaring hiermee?

18. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Goedemorgen dames,

Oef madelein, wat zijn het spannende tijden!!

20BabyJ10, hoe is het nu? Schrikken zeg! Maar ik ben er van overtuigd dat de beeb goed beschermd zit..

19. Myself82

Myself82 Actief lid

27 feb 2012
    336
    0
    0
    Ik ben 32.

20. Misslegend

Misslegend Actief lid

7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar, bij de eerste was ik continue alles aan het opzoeken, wat we moesten aanschaffen etc.. Nu lijk ik er vaak helemaal nog niet mee bezig, ik vind het ook veel sneller gaan dan bij de eerste.

Dames met een echo, succes vandaag.

Die warmte is echt niks voor mij. Ben niet vooruit te branden, gister wat ik de tuin gedaan om vandaag een zwembad neer te kunnen zetten, maar dat zie ik al niet zitten in de warmte.
    Van mij mag het ietsje koeler /klaagmodus uit

Deel Deze Pagina