Uitgerekend 16-31 januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Noa1, 5 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laverna

Laverna Actief lid

13 mei 2015
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn huisarts is een lul; heeft me niet eens onderzocht! Schreef gelijk Movicolon en Daktarine Gyno voor. Heb niet eens jeuk van onderen. Zucht! Verder kots ik heel de middag al.

Ook nog klote nieuws gehad; mijn stiefvader heeft alvleesklierkanker. Prognose is slecht. Zit er even doorheen nu!

Leuk Kelmel, ik heb er nog niks meegedaan! Pak je wel even goed je rust meis?

2. Imke24

Imke24 Actief lid

31 jan 2011
    350
    1
    16
    Limburg
    Laverna dat is balen hopelijk helpt de movicolon. Heb je al contact gehad met je vk of gyn?

Kelmel doe het maar rustig aan meis!! Zorg goed voor je zelf en jullie kleine wonder

Hier ontzettende hoofdpijn van dit ..... weer ...
    Kan er echt niet mee dealen ben zo moe en kan gewoon niet slapen door de hitte bleh

3. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Pfoee laverna kan me heel goed voorstellen dat je er ff doorheen zit! Wat een rot nieuws! Zoiets slaat in als een bom!
    Wat raar dat je huisarts zomaar wat voorschrijft zonder verder onderzoek!

Ja ik doe het rustig aan. Sowieso met dit weer is het geen doen om veel te doen;) vandaag ook bijna de hele dag in het zwembad gezeten met Levi. Dan is het goed te doen;).

4. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Stekte meis!

5. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw

Dankje wel :D

Jullie hebben al aardig wat bij elkaar gekletst. Gezellig!! Andere topic van januari is wat rustig.

Lees en schrijf ik vanaf hier mee.

6. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    20BabyJ10 Balen van de pijn. Maar kan idd de 2e dag veel erg zijn. Fijn dat de creme helpt.

Kelmel balen dat het nu al van het bekken af komt. Kan het nu ook erger worden en de hele zwangerschap blijven?
    Gelukkig mag je van je baas nu een paar dagen thuis blijven.
    Wat voor 9maanden dagboek heb je?

Laverna heftig nieuws van je stiefvader. Sterkte!

Imke balen van de hoofdpijn. Kan idd goed van het weer komen!

Hier weet ik niet goed wat ik moet doen met de warmte. Zit dan af en toe in mijn zwembad om af te koelen. Voor de rest zit ik lekker binnen. Dit scheelt heel veel met buiten. Buiten is het rond de 35 graden en binnen max 25.
    Ik werk op het moment niet meer doordat ik in april ben ontslagen doordat ik te lang ziek was met mijn schouder. Maar nu ik zwanger ben zijn mijn pijn klachten helemaal weg.
    Gister hebben wij onze termijnecho gehad. Alles was goed. Kindje was druk aan het bewegen en flink eigenwijs. Wou niet anders gaan liggen voor de meting dus werd hij/zij flink gepest. Was daarna nog meer aan het bewegen en daarna weer in dezelfde houding hihi. Zo leuk.

Voor de lijst ;)
    Wondertjeinmaak, 26 jaar, 1e kindje, 13 januari

7. Mandy84

Mandy84 Actief lid

5 okt 2013
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames ik probeer het een beetje bij te houden..

Laverna wat een vreselijk nieuws van je stiefvader, heel veel sterkte!

Dames wat een mooie echo's zag ik voorbij komen, super!

Wondertjeindemaak welkom!

Mandy wat schrikken zeg! Ik neem aan dat ze er op je werk wel rekening mee houden?? Ik kom nu niet meer bij agressieve patienten.

Laverna heb ff gemist waar je last van had, aan de medicatie te zien obstipatie?

Hier is t te doen met warmte, zijn vandaag 2 keer wezen zwemmen in het subtropisch zwembad om af te koelen... moet niet gekker worden haha....

Knuffel trouwens fijn dat het fijn is in frankrijk... vooral in het zwembad blijven zitten haha

8. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Ja waarschijnlijk zal ik de hele zwangerschap op moeten blijven letten dat ik mn rug niet te veel belast. Dat was bij mn vorige zwangerschap ook. Ik heb nou eenmaal een slechte rug door het turnen en et zit in de familie (mijn vader heeft meerdere hernia's gehad). Met fysio is het goed te doen als ik de oefeningen thuis ook goed blijf doen.
    Ik heb het 9 maanden boek van pauline besteld. Mijn eerste keuze, oei ik groei, was tijdelijk niet leverbaar bij onze bruna. Leuk boek! Raad het je zeker aan als je nog op zoek bent!

Haha dat wordt nog wat bij de 20-weken echo, zo'n eigenwijsje;)

9. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Kelmel Dat wordt dus goed de oefeningen bij houden. Balen dat je rug zo'n zwakke plek is.
    Ik heb hetzelfde 9 maandenboek. Ben er al druk in aan het schrijven. Af en toe ben ik het een week vergeten en moet dan wel even nadenken ;)

haha zou die van ons dan nog steeds eigenwijs zijn? 1 augustus hebben we de geslachtsbepalingsecho. Ben benieuwd hoe hij/zij er dan bij ligt.

Hier wordt het echt een warme dag, het is hier nu al 28 graden. Vannacht alles open gehad en het is maar een halve graag koeler geworden. Ik zit voor de ventilator.

De echofoto is van de termijnecho van afgelopen dinsdag.
    Ik weet niet hoe ik de foto moet draaien... De linker was voor de meting en de rechter de favoriete houding.

10. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Oh wat super he! Haha nou ik moest bij levi z'n 20- weken echo twee keer komen. De eerste keer werkte hij maar heel even mee;) geslachtbepaling deed ie toen wel heel goed. Binnen 3 minuten wat het duidelijk dat het een jongetje was haha.

Oww als ik al die echo's zo zie heb ik ook zoveel zin in de mijne!! Nog 5 nachtjes...

Vandaag gaan wij de verkoeling even opzoeken. Lekker even eruit met zn 3e. Het isde eerste keer sinds levi goed kan looen dat we naar zo'n groot zwemcomplex gaan dus ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen! Heb ook geen idee wat ik allemaal mee moet nemen:p vermaakt ie zich daar genoeg of moet ik wel een bergje speelgoed meeslepen haha.

11. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    haha ik ben heel benieuwd hoe dat bij ons gaat zijn. Het was zo leuk om te zien dat hij/zij lekker eigenwijs was.

Is je man vandaag ook vrij?
    Heel veel plezier bij het zwembad dan. Denk niet dat je veel speelgoed hoeft mee te nemen. Wel misschien een groot kleed waar hij op kan zitten/liggen.

12. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Die heeft deze week nachtdienst. Dus die begint pas om 23u en vanochtend was ie om 05u thuis. Moet hem om 9u wakker maken en dan zal hij denk ik vanmiddag in het zonnetje nog wel even in slaap dutten;) haha

Nee neem denk alleen zn gieter, emmer en schepjes mee. Daar speelt ie thuis in het zwembad ook de hele dag mee. En een boekje van de teletubbies dat ie ook eens lekker even rustig bij me komt zitten;) het is toch altijd wel een gesleep met spullen als je zo'n kleitje mee hebt. Zelf ben je klaar met een handdoek en wat drinken haha.

13. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Heerlijk kelmel, have fun..

Ik doe niks vandaag hoor, mij te warm.. We gaan straks wel even naar manlief zijn oma om het goede nieuws te delen van de zwangerschap! Ben benieuwd hoe ze reageert..

14. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    ah oke, ja dan kan hij overdag lekker mee hihi. In de schaduw even dutten kan altijd.

Wij gaan wel vaak een weekendje weg en denk dat wij vanaf volgend jaar ook ontzettend veel meenemen hihi. Nu bijna niets.

Silverwings leuk! Ben benieuwd naar de reactie.

15. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Laverna, sterkte met je stiefvader!

Leuk kelmel, ik heb ook het boek van Pauline. Heb er al veel in geschreven.

Wij hebben vanmorgen de termijnecho gehad, alles was goed! Het kindje was lekker met de beentjes aan het trappelen!

16. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Fijn Nine!

Ik heb vandaag echt last van de warmte, bah!! Ben helemaal geen zweter, maar nu ineens wel.. Ben vies van mezelf! :D

Net bij oma geweest, traantjes weggepinkt! Ze wordt minder, dus hopelijk beleefd ze het nog..

17. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Nine fijn dat alles goed was!

Silverwings wat leuk. Hopelijk haalt ze het nog.

Hier ook echt last van de warmte. Pff.. Weet gewoon niet wat ik moet gaan doen vandaag. Mijn huisdieren hebben er ook echt last van.

18. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ja mijn hond ook, heb een badje achter in de tuin en een verkoelingsmatje en daar ligt hij op! Heeft het alsnog zwaar.. Ik doe niks! Vind het best, lazy day haha..

19. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hier ook een lazy day. Mijn hond heeft haar verkoelingshesje aan. Wij zitten binnen buiten is het niet uit te houden helaas.

20. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    AAAAH DAMES! :D

Dacht net, zal eens kijken of ik met de angelsound het hartje al kan vinden..
    En jawellll!! 😍😍😍
    T zit al boven mijn schaambot!!!

Zo jammer dat ik hier geen geluids opname kan plaatsen!

Deel Deze Pagina