Leuk idee! Ik ben ook al op zoek naar een leuke manier om het bekend te maken en heb rond 14 weken een familieuitje maar ik weet niet of ik het zo lang geheim kan houden. Meiden, zijn jullie elke dag misselijk? Ik ben voor het eerst in weken misselijk vrij en zit alleen maar van alles eten. Nu lees ik dat het verdwijnen van symptomen een slecht teken is en maak me nu een beetje zorgen.
Uitgerekend 8-22 Januari ♀♂ 8 Januari: >happygirl1, 29 jaar, 1e kindje 12 Januari: > Miertje84, 30 jaar, 2e kindje 13 Januari: > Vrouwke87, 28 jaar, 1e kindje, > Fefe, > Rosalyn, 22 jaar, 1e kindje 14 Januari: >Wennepen80, 16 Januari: > SusanneO, 1e kindje > Sneeuwklokjes, > Amertje, 29 jaar, 1e kindje > Oliviafaye, 18 Januari: >Myself82, 2e kindje >Polkadotjes, 24 jaar, 2e kindje 20 Januari: >LadyTwilight, 29 jaar, 2e kindje >Muzieknootje, 28 jaar, >Nine, 29 jaar, 1e kindje >Sterretje31 22 Januari: >Mamavanmenno200, 32 jaar, 3e kindje >Mandy3, 25 jaar, 1e kindje 23 Januari: >MariaK, ?? jaar, ??e kindje >ukky, ?? jaar, 4e kindje Afspraken ♡ : > Sterretje - 19 mei - gynaecoloog > Miertje84 - 22 mei - eerste echo > Happygirl1 - 23 mei - eerste echo > Myself82 - 27 mei - echo > Nine85 - 27 mei - Moeders voor moeders > Rosalyn - 2 juni - eerste echo > Vrouwke87 - 3 juni - eerste echo > Mandy3 - 5 juni - eerste echo > Polkadotjes - 16 juni - intake vk + echo Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Sterretje31 Toppers die MvM steunen; Polkadotjes, amertje
Vandaag is voor mij de eerste dag dat ik de hele dag misselijk ben. Meis je hcg wisselt nog. Ik denk dat je morgen weer lekker misselijk bent Gek hé, dat je zoiets "mist"
Oh polkadotjes ik had net de lijst nog gewijzigd en Amertje haar afspraak van 8 juni erbij gezet. Kun je die er nog bijzetten?
Uitgerekend 8-22 Januari ♀♂ 8 Januari: >happygirl1, 29 jaar, 1e kindje 12 Januari: > Miertje84, 30 jaar, 2e kindje 13 Januari: > Vrouwke87, 28 jaar, 1e kindje, > Fefe, > Rosalyn, 22 jaar, 1e kindje 14 Januari: >Wennepen80, 16 Januari: > SusanneO, 1e kindje > Sneeuwklokjes, > Amertje, 29 jaar, 1e kindje > Oliviafaye, 18 Januari: >Myself82, 2e kindje >Polkadotjes, 24 jaar, 2e kindje 20 Januari: >LadyTwilight, 29 jaar, 2e kindje >Muzieknootje, 28 jaar, >Nine, 29 jaar, 1e kindje >Sterretje31 22 Januari: >Mamavanmenno200, 32 jaar, 3e kindje >Mandy3, 25 jaar, 1e kindje 23 Januari: >MariaK, ?? jaar, ??e kindje >ukky, ?? jaar, 4e kindje Afspraken ♡ : > Sterretje - 19 mei - gynaecoloog > Miertje84 - 22 mei - eerste echo > Happygirl1 - 23 mei - eerste echo > Myself82 - 27 mei - echo > Nine85 - 27 mei - Moeders voor moeders > Amertje 30 mei - pretecho 7 wk > Rosalyn - 2 juni - eerste echo > Vrouwke87 - 3 juni - eerste echo > Mandy3 - 5 juni - eerste echo > Amertje - 8 juni - intake VK + echo > Polkadotjes - 16 juni - intake vk + echo Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Sterretje31 Toppers die MvM steunen; Polkadotjes, amertje
Ja zo vreemd, ik hoopte ergens dat het terug kwam zodat ik me weer wat zekerder zou voelen. Ik heb zon gevoek dat het nog 8 hele onzekere en rare maanden zullen worden als het allemaal goed gaat! Maar dat heb ik er wel voor over
Bij mij gaan klachten op en af. Borsten bijv in de ochtend gevoelig smiddags weer niet. Hetzelfde met misselijk zijn.Het is bij mij niet zo erg dat ik er hondsberoerd van ben. Meer het gevoel de griep te krijgen. Niet helemaal fit, geen zin in eten, moe, koud etc. Ik ga ook zeker meedoen met moeders voor moeders maar ook ik durf nu nog niet. Erg hè! Wil ook liefst de echo afwachten voor bevestiging. Wat vinden jullie?
O ik heb 10 juni trouwens afspraak bij de vk 😁 Bij mij zijn m'n kwaaltjes ook ene dag erger dan de andere... Geen zorgen over maken. (Zeggen ze) 😜 Ik ben ook zo'n onzekere muts. Haha. Ik heb echt zo'n opgezette buik niet nornaal. Mensen kijken echt al naar m'n buik. Zie foto. (Let niet op de zooi is speelkamer van m'n zoontje. Haha.
@ukky & MariaK, welkom meiden !! @MariaK, testen lopen op, en streepje is streepje @rosalyn, ik ga vrijdag of in het weekend de digitale doen, hopelijk komt er 3+ te staan... altijd spannend toch! @mandy, oh nee hopelijk heb je het niet te zwaar gehad op je werk @miertje, ja ik vrees ook dat mijn buikje snel zichtbaar gaat zijn, is ten slotte derde zwangerschap dus lichaam weet al wat er gaat gebeuren in de toekomst @sterretje, kan je alleen maar onwijs veel sterkte wensen om dit te verwerken en ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn van een plakkertje !!! ik weet wat het is om een (v)mk te krijgen, echt balen @symptomen, ik heb er nog niet te veel last van, alleen heel moe en soms beetje vlagen van misselijkheid maar echt miniem ... @verzwijgen, hoe houden jullie het vol om te zwijgen ik heb constant het idee dat ik mezelf ga verraden haha euhmmm ik heb het gevoel dat ik aantal meiden vergeet, sorry daarvoor ! ik had gisteren en vandaag echt drukke dagen... maandag mochten we naar het ziekenhuis waar onze jongste gestorven is voor een nabespreking... het is dus wiegendood (een onverklaarbare dood), wat op zich positief is voornamelijk voor deze zwangerschap, er zijn geen genetische afwijkingen of dergelijke gevonden... oef!!! en we hebben nu al doorverwijsbrief gekregen voor een volgend kindje (ik kon niet zeggen dat ik zwanger ben want schoonmoeder en mama waren mee op bespreking)... ons volgend kindje gaat uitgebreid testen krijgen om wiegendood te voorkomen oh ja ik mag bij op de lijst, ik mag 4 juni voor eerste echo bij gyn!! jippieee
Haha ik ben ook iedere x bang ik dat het verraad. Nu weten eigenlijk alleen de mensen het die ik ook zou vertellen dat ik een mk gehad zou hebben... En weet je? Als ik een mk zou krijgen ofzo zou ik er veel over praten. Dingen die me bezig houden ouwehoer ik veel over. Dus wat dat betreft maakt het mij niet zo veel uit als veel mensen het al zouden weten. ☺️ Maar toch wacht ik eerst vrijdag m'n echo af. Maandag voor 12 dagen op vakantie en dan ws weer een echo. Dan mag van mij iedereen t weten als die echo goed is. Haha.
Heb t vrienden van me in Zweden verteld: we gaan over 2 weken naar huj bruiloft daar, inclusief diner met o.a, iraans eten. Dus heb alvast gevraagd om pregnancyproof food! Verder 1 vriendin van mn recente postdoc opleiding. Zij zit sindskort in mmm nog op zoek naar oorzaak en ze wist dat ik net gestopt was met de pil: ze vroeg gister of ik al druk was met mn cyclus en ovutesten. Heb het haar toen maar eerlijk verteld. Kan niet wachten op mn echo!! Hopelijk heb ik een gunstige pretecho met 7 weken volgend weekend! Nog tips behalve een volle blaas...?
Vind het ook spannend, hopelijk deel je de foto's want weet totaal niet wat me te wachten staat! Ben benieuwd wat je allemaal al gaat zien miertje!
Even een vraagje zijn hier dames die ook steeds zo misselijk zijn en wat doen jullie hier aan ben nu al een week misselijk en weet pas 3 dagen dat we zwanger zijn
Jeetje ik kan het allemaal niet meer bijhouden, zoveel wordt er geschreven. Even mijn belangrijkste reacties: Sterretje, wat verdrietig, veel sterkte nog, ook van mij.. En mamavanmenno: wat heftig dat jullie je kindje zijn verloren, echt afschuwelijk. En nog zo kort geleden. Ik krijg er kippenvel van. Wat een kracht zul je moeten hebben om dit verlies te dragen. Ik hoop van harte dat je veel steun uit je omgeving krijgt en dat je ondanks alles toch van je zwangerschap en je derde kindje zult kunnen gaan genieten...
En ik ben nog vergeten te zeggen, volgens mij staat er in de lijst nog niet bij dat ik 29 ben en dat ik al een zoontje heb. En de 23ste moet volgens mij wel kloppen, kwam alleen ook ergens de 24ste tegen met berekenen. Vreemd!
Bedankt meid, het is - en blijft - uiteraard moeilijk, maar onze oudste zoon en deze nieuwe zwangerschap doen ons uitkijken naar de toekomst! Ons gevoel was/is vooral dat zwanger zijn altijd moeilijk zou geweest zijn, en rekening houdend met onze leeftijd (en Menno) zijn leeftijd zijn we er gewoon direct voor gegaan en hupsa direct prijs...
Ja al een tijdje erg misselijk en dingen die bij mij werken zijn: - Cola drinken - Crackers eten - Veel water drinken omdat ik buikpijn krijg van een lege maag(vult toch) - s'ochtends proberen te eten zorgt ervoor dat ik er minder last van heb. -Fruit eten(krijg je makkelijk weg) voor het slapen, om een lege maag in de ochtend te voorkomen. Hoop dat je er iets aan hebt, het werkt bij mij niet perfect maar het maakt het wel een stuk dragelijker.
Wow wat is er veel gekletst, gezellig meiden! Hier weinig kwaaltjes. Wel veel kokhalzen, echt vervelend. Amertje, een collega van mij zijn zoon woont in Zweden en gaat volgende maand trouwen met een Iraanse. Het zou toch niet...? Ik ken ze verder niet hoor, dus geen zorgen. Zou wel erg toevallig zijn. Ik zal de lijst even bijwerken.
Uitgerekend 8-22 Januari ♀♂ 8 Januari: >happygirl1, 29 jaar, 1e kindje 12 Januari: > Miertje84, 30 jaar, 2e kindje 13 Januari: > Vrouwke87, 28 jaar, 1e kindje, > Fefe, > Rosalyn, 22 jaar, 1e kindje 14 Januari: >Wennepen80, 16 Januari: > SusanneO, 1e kindje > Sneeuwklokjes, > Amertje, 29 jaar, 1e kindje > Oliviafaye, 18 Januari: >Myself82, 2e kindje >Polkadotjes, 24 jaar, 2e kindje 20 Januari: >LadyTwilight, 29 jaar, 2e kindje >Muzieknootje, 28 jaar, >Nine, 29 jaar, 1e kindje >Sterretje31 22 Januari: >Mamavanmenno200, 32 jaar, 3e kindje >Mandy3, 25 jaar, 1e kindje 23 Januari: >MariaK, 29 jaar, 2e kindje >ukky, 39 jaar, 4e kindje Afspraken ♡ : > Miertje84[/B] - 22 mei - eerste echo > Happygirl1 - 23 mei - eerste echo > Myself82 - 27 mei - echo > Nine85 - 27 mei - Moeders voor moeders > Amertje 30 mei - pretecho 7 wk > Rosalyn - 2 juni - eerste echo > Ukky - 2 juni - gynaecoloog > Vrouwke87 - 3 juni - eerste echo > Mandy3 - 5 juni - eerste echo > Amertje - 8 juni - intake VK + echo > Polkadotjes - 16 juni - intake vk + echo Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Sterretje31 Toppers die MvM steunen; Polkadotjes, amertje, Nine85