Uitgerekend 16-31 januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Noa1, 5 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Ja hahah als je je sm uit kon kiezen had ik iemand uitgekozen die op mijn moeder leek haha.

Wij maken het dinsdag ook wereldkundig als de termijnecho goed is.
    Leuk! Ik ga ook naar jan koning voor het geslacht, bij levi ook geweest. Is wel half uurtje rijden vanaf ons ongeveer maar voelt nu vertrouwd;) haha

Voor levi heb ik bijna alles bij de baby dump en prenatal gehaald. Ik vond de babydump juist wel heel fijn (beverwijk). Nu hoeven wij niet meer veel aan te schaffen want heb alles van levi bewaard en dat is nog allemaal goed. Wil alleen een kinderstoel erbij halen;)

2. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Zie net op fb voorbij komen maxx assen outlet. Die hebben nu een afdeling van Lief! Misschien iets voor degene die er dichtbij wonen?!

3. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Beverwijk? En je woont in Brabant ;o?

4. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    172
    63
    Welke dames wachten nu met het geslacht tot het eind? Waar halem jullie de kleertjes weg? Of een leuk pakje?

5. Laverna

Laverna Actief lid

13 mei 2015
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn vriend heeft 2 boxpakjes bij de C&A gekocht (grijs met wit)
    Van mijn stiefmoeder heb ik tevens een grijs met wit boxbakje gekregen. (Name it)
    Zelf heb ik online een wit skipakje gekocht (Name it)
    En bij de H&M een witte muts en grijs met witte slofjes. Setje

Ik vind dat er bar weinig unisex kleding is; maar ik ben zo iemand die roze ook leuk vind bij jongens. Tot op een bepaalde hoogte natuurlijk! Mag ik een zoon krijgen doe ik geen roze muts op na zijn geboorte :D

6. Mandy84

Mandy84 Actief lid

5 okt 2013
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heee dames,

Hoe is t met jullie? Ik heb vluchtig wat teruggelezen..

Pien wat zagen jullie er mooi en stralend uit, leuk!

Miertje schrikken zeg maar fijn dat de vk meteen langskwam en alles goed was!

Gefeliciteerd met alle goede echo's!

Wij zijn gisteravond thuis gekomen van een heeerlijke vakantie, echt genoten samen en nu nog lekker een weekje vrij.... dus vandaag in ieder geval wasdag...
    Verder voel ik me prima en geen kwaaltjes. Mn buik groeit had, al kunnen het ook wat vakantiekilo's zijn haha

Maar ik kom nu weer wat meer meekletsen, iedereen veel plezier bij de afspraken!

7. Mandy84

Mandy84 Actief lid

5 okt 2013
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog ff een tip trouwens...

Lekker rondneuzen in babywinkels en adviezen vragen maar kijk ff op internet voor je wat koopt. Bij onze kinderwagen scheelde dat toen 200 euro, toch mooi meegenomen!

8. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Goedemorgen dames,

Mooi hoor Pien, prachtige jurk!!!

Wij weten het nog niet Bodien, maar ik vind het qua unisex pakjes echt waardeloos.. Ik hou me nog wel even in tot we weten wat we willen! :D

Hier is de officiële vakantie voorbij, maar ik hoef gelukkig pas woensdag weer te beginnen..

9. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Wij gaan voorlopig niks kopen, wachten tot na de 20 weken echo. Hebben de vorige zwangerschap wel wat kleertjes gekocht en ea aan knuffeltjes en doekjes gekregen. Die liggen dus nog ongebruikt in de kast, hopelijk mogen we ze eindelijk gaan gebruiken volgend jaar!

Wij hadden vorige zw met 16 weken kinderwagen en bedje besteld bij de babydump. Daar hadden ze toen een aanbieding met 25% korting en een gratis autostoeltje bij een kinderwagen. Misschien interessant om dat soort aanbiedingen in de gaten te houden?

Hier is het bijna termijn echo tijd :D zin in!!

10. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Heb niet alles terug gelezen.. Ma werd wel weer even tijd voor een berichtje ;)

miertje gelukkig alles goed!
    Pien, prachtige foto!!!
    Hier vrijdag de trouwfoto's doen voor schoonbroertje en zn aanstaande! Spannend En Super Leuk Natuurlijk!

Hier ben ik me een stuk beter gaan voelen! Wil het nog niet te hard roepen maar ik kan weer van alles gewoon doen zonder zo snel raar/dizzy/moe te worden! :)
    zal poging gaan doen om hier weer wat meer actief te worden! Wel zo leuk!
    De hitte zijn we hier aardig goed door gekomen... alleen donderdag was rampzalig... heb gehele dag met knallende koppijn voor de ventilator gelegen.. De avond wilde onze jongste niet slapen... van de warmte... en bij de donderklappen
    Was hij helemaal van slag... zelfs ik kreeg m niet gauw getroost :( uit eindelijk hebben we hem maar bij ons op de kamer gelegd en heeft hij 2nachten bij ons geslapen.

Vanmiddag tandarts....heb een hekel aan tandarts :s brrr
    Dochter van 2,5 gaat voor eerste x mee wennen.. ben erg benieuwd!
    En ja....morgen vk...termijnecho! Ben er dit x helemaal niet zo mee bezig en besef nog steeds niet helemaal dat er weer zo'n kleintje in mij groeit... zo apart!

Dames hele fijne dag vandaag!

11. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Mijn ouders wonen een paar dorpjes verderop;)

12. Imke24

Imke24 Actief lid

31 jan 2011
    350
    1
    16
    Limburg
    Dames met echo's vandaag veel plezier!

Heerlijk hé dat het weer even wat koeler is vind het wel even een verademing...
    Hier vandaag toch maar een zwangerschaps broek aangedaan moet zeggen dat zit echt heerlijk vergeleken met m'n ondertussen te strakke gewone broeken
    Jullie ook al zwangerschaps kleren aan?

13. Myself82

Myself82 Actief lid

27 feb 2012
    336
    0
    0
    Wij weten het geslacht nu al wel, maar ga het nergens vertellen. (Door nipt-test)

Vorige keer wisten wij het niet en heb toen echt leuke pakjes kunnen kopen. Ja het is even zoeken dat klopt. Maar ze zijn er echt. En ja ik had geen kasten vol maar dat komt echt vanzelf. Ik heb nooit te weinig gehad.

14. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Heel eerlijk imke? :p
    Heb al jaar lang zwangerschapsbroek aan!! ;)
    Voor zwangerschap van mn zoontje altijd de kleinste maten broeken moeten hebben. Ma op een of andere manier bleven mn heupen breder na die zwangerschap. Wilde even wachten met alles nieuw aanschaffen want tja kan zo ma ff duren voordat lichaam weer veranderd... sommige broeken kon ik wel aan maar mijn positiebroek zat gewoon veel te lekker! Maar ik merk dat ze op beginnen te worden, dus binnenkort ff voor nieuwe shoppen! :D

15. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Nog niet Imke, maar moet er straks wel aan geloven geloof ik.. Vooral 's avonds lijkt het me lekker, want dan zet het lekker op.. Van de week maar even shoppen!

16. Laverna

Laverna Actief lid

13 mei 2015
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha, bij 5 weken kreeg ik mijn broeken niet meer dicht door darmenbuik. Paar jaar geleden ben ik 22 kilo afgevallen, gelukkig had ik mijn maatje groter kleding bewaard. Heb nu maat 40 aan. Mag ik deze maat niet meer passen dan ga ik over op zwangerschapskleding.

Vandaag een spannende dag hier; mijn stiefvader word vanmiddag geopereerd

Meiden met afspraken, viel plezier! Liefs

17. Imke24

Imke24 Actief lid

31 jan 2011
    350
    1
    16
    Limburg
    Oh laverna heel veel sterkte vandaag!!

18. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @laverna: veel sterkte vandaag. Voel jij je wat beter inmiddels?

Hier: echo goed! Kruimel was lekker aan het bewegen en met z'n handjes aan het gezichtje aan het friemelen, erg mooi om te zien. Termijn vast gesteld op 10+1 dus 2 daagjes korter dan ik zelf dacht.

19. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Fijn madelein!! Wanneer krijg je weer een echo?

Myself, Ooo je weet t geslacht al! Leuk! Ga je t echt niet met ons delen?! 😜

Ik heb donderdag weer een echo. Ben dan al bijna 13wk. Ben paar dagen vooruit gezet. Zou eigenlijk net geen 12wk zijn dan. Afgelopen woensdag in t ziekenhuis is m'n uitgerekende datum om 16 jan gezet. Blijf daar niet onder controle dus kon gewoon nog naar de echo gaan as donderdag. Nou dat sla ik niet af natuurlijk. 😁

20. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Over 2 weken nekplooimeting dus dan weer een echo :).

O heerlijk dat je vooruit bent gezet! Ik baalde stiekem al dat er 2 dagen afgesnoept zijn bij mij. Maar ja aan de andere kant, wat zijn nou 2 dagen!

Deel Deze Pagina