Uitgerekend 16-31 januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Noa1, 5 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Goedemorgen dames!

Hier geen praatjes, rot geslapen dus zit serieus bij te komen.. Nu krijgen we vandaag lekker weer dus dat maakt een hoop goed! Geniet ervan dames..

2. judith1984

judith1984 Actief lid

14 mrt 2012
    128
    0
    0
    @Miertje84 onze dochter had chd(congenitale hernia diafragmatica)ofwel een open middenrif.hierdoor lagen organen zoals de darmen maag en lever in de borstholte en verdrukten de longen en hart. De longen kunnen dan niet of niet voldoende ontwikkelen wat natuurlijk cruciaal is voor na de geboorte! In het kort is dit de uitleg maar kijk even op google dan vind je meer. Ze heeft het overleefd gelukkig!! Maar voor ons is een 2e zwangerschap dus wel extra spanend.
    Ik wil iedereen feliciteren in deze groep want dat heb ik nog niet gedaan:cool:

Fijne dag allemaal! Gr Judith

3. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Wij gaan vandaag beginnen met achter de berging opruimen. Box en kinderwagen staan daar. Denk dat de kinderwagen weg kan want is vochtig in dat hok. (Niet goed over nagedacht dus om hem daar neer te zetten)

Planning is veel weg te gooien. Wat de babykamer moet worden straks is nu draaikamer. Mijn vriend is dj. Dus die moet leeg. Hoop dat we daar ook een begin aan kunnen maken. Maar ik mag van m'n vriend toch niet zo veel doen dus denk dat ie na de berging niks meer gaat doen. Haha.

Vanavond ga ik met vriendinnen naar Magic Mike XXL. En ff terrasje pakken. Als ik t vol hou.

Morgen high tea met een andere vriendin en verjaardag van nog een andere vriendin. Eigenlijk een te druk weekend. High tea en bios staan al erg lang vast. Toen wist ik nog niet eens dat ik zwanger was. Afzeggen vind ik ook weer zo wat...

Welke dierentuin gaan jullie mandy?

4. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    WoW wat heftig Judith. Is je dochter nu helemaal gezond? Hoe oud is ze? Snap helemaal dat het nu extra spannend is! Hoe voel je je verder?

5. Laverna

Laverna Actief lid

13 mei 2015
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Unisex, het hoeft niet wit te zijn. Beetje stoeien met kleur. :)

6. Laverna

Laverna Actief lid

13 mei 2015
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als ik me goed voel wil ik naar de boot van mijn ouders; daar in de kelder liggen al het babyspul van mijn zus. Even kijken of alles nog goed is. Zo niet dan misschien doorrijden naar Babydump in Roelofarendsveen. Vl heeft zijn rijbewijs niet en ik mag eigenlijk niet rijden met die zetpillen tegen de misselijkheid.

Stiefvader is even afwachten, stent om zijn gal af te voeren was niet goed geplaatst in t streekziekenhuis. Ben blij dat hij nu in het Erasmus ligt. Maandag word hij besproken wanneer zijn tumor verwijderd word. Blijft spannend!

Dierentuin leuk, laatst een bruiloft in Blijdorp gehad.

Magic Mike wil ik ook graag heen en kan niet wachten tot 18 november. Laatste deel van de Hungergames.

7. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Welkom en gefeliciteerd Judith! Spannend inderdaad!

Vandaag gaan we in ieder geval ergens zwemmen. Zaten gister avond nog een beetje te twijfelen over strand of ergens bij een groot meer of binnenzwembad haha. Vl ligt nog heerlijk te snurken dus daar gaan we straks nog maar even verder over discussiëren;)
    Morgen helaas weer werken dus voor mij maar 1 dag weekend.
    Maar nog 2,5 week en dan heb ik vakantie;)

We zijn hier in de fase beland dat Levi 's middags niet meer naar bed wilt, ojee hahah.

Fijn weekend allemaal!

8. Laverna

Laverna Actief lid

13 mei 2015
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien juist wel fijn Kelmel, slaapt hij wellicht s'nachts beter? Hoe oud is Levi?
    *Zag je onderschrift net pas* 1.5 is wel jong om niet meer te slapen.

9. judith1984

judith1984 Actief lid

14 mrt 2012
    128
    0
    0
    @Miertje84, ze is nu 2jr en 7 mnd in nov word ze 3! Ze is verder nu gezond al is ze vatbaarder voor virussen en komt ze moeilijker over bv verkoudheden heen.op latere leeftijd gaan ze ook longfunctietesten doen om te zien hoe het met de conditie enz gesteld is.maar voor nu gaat het super goed!
    Ik voel me verder prima om de enorme vermoeidheid na en wat mindere kwaaltjes maar die vermoeidheid pffff
    Fijne dag!!

10. Pien1991

Pien1991 Actief lid

8 jul 2014
    152
    0
    16
    Gelderland
    Vandaag is manlief werken maar ga de cabrio van m'n oom even omruilen met onze auto, m'n oom is op vakantie en had gezegd dat wij de cabrio mochten pakken als we wilden.
    Dus morgen hopelijk nog lekker weer, dan gaan we even een eindje touren :D
    Vandaag even wat boodschapjes halen & lekker lui met de hond thuis op ons balkon ;)

11. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat een leuke plannen allemaal meiden! Ik heb morgen een barbecue en ga daarvoor een taart maken. Dat is dus mijn programma voor vandaag. Ik zit nog heerlijk in de tuin, lekker rustig aan. Fijn weekend allemaal!

12. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.620
    174
    63
    Meningen zijn verdeeld dus over pakjes hihi...ik zit nu te denken misschien een wit broekje en vest maar wel 2 soorten t shirtjes en mutsjes misschien? Dat ik een roze en blauw mutsje en t shirt erbij koop hihi

13. Mandy84

Mandy84 Actief lid

5 okt 2013
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Judith, wat een heftige tijd moeten jullie doorgemaakt hebben.

Laverna schrikken zeg, fijn dat je in het zkh waar hij nu is meer vertrouwen hebt, hopelijk weten jullie snel meer!

Wat een leuke plannen dames! Veel plezier allemaal!

Ohhh Kelmel dat is jammer... ik vind t altijd heerlijk dat Lenn smiddags nog een paar uur slaapt..

Wij gaan naar dierenrijk, daar hebben we een jaarabonnement, ligt op 20 minuutjes rijden.

14. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Ja leuk idee:)

15. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Nou de hele familie is op de hoogte en hebben van de week het wereld kundig gemaakt op Facebook.
    Allemaal hele positieve reacties.
    En al mijn nichten hebben mijn hun babyuitzet aangeboden.
    Scheelt ook weer zorgen haha.
    Hier mijn Facebook aankondiging.
    Zijn er nog meer dames die er werk van gemaakt hebben?
    mommy2,1.jpg

16. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Leuk gedaan wennepen. Wij hebben t simpel gehouden, een tekening van een babygezicht met de tekst coming spontaan :)

17. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Dit was onze aankondiging :D

18. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat een leuke aankondigingen wennepen en Susanne!

Wij gaan denk ik de bekende foto 1 + 1 = 3 maken. Staat wel op pinterest. Maar daar wachten we nog even mee. Ik ben benieuwd naar andere aankondigingen.

19. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.620
    174
    63
    Leuke aankondigingen idd! Hier wachten we denk ik tot de 20 weken met een fb aankondiging. Deden we bij me zoontje ook. Ff wachten op alle utslagen hihi..

20. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.620
    174
    63
    Nine ik zie dat je de 13 weken echo doet...kun je die laten doen in combinatie met de combinatie test?

Deel Deze Pagina