hmm waarsschijnlijk werkt het niet? heb wel nog een optie via e-mail adres uitnodigen, zie ik staan. of ik moet iedereen eerst zelf op mijn eigen fb toevoegen? Als ik jullie wil toevoegen krijg ik nl ook geen profielfoto te zien, dus heb eerst gezocht of er meer mensen zo heten en dan pas toegevoegd. maar weet niet of het werkt wat een gedoe!! hahaha
Volgens mij heeft iedereen een fb emailadres. Als je bij persoonlijke instellingen op fb aangeeft dat iedereen je via dat emailadres mag opzoeken dan hoef je niemand zelf toe te voegen. Zal is kijken of het me lukt..
Haha wat een gedoe! Ik heb er ook geen verstand van dus kan helaas niet helpen... Ik moest ook wel even zoeken hoor...
de e-mail die je mij gestuurd heb, krijg je daar je fb mailtjes ook op Judith? Zou dan toch moeten werken haha de andere kon ik wel op die manier toevoegen. Ik kan hem wel eventjes voor 5 minuten zichtbaar maken zodat je hem kunt vinden aan de hand van de link. Maar dat doe ik pas als ik weer een berichtje van jou zie zodat niet jan en alleman het kan zien. En daarna gelijk weer geheim. https://www.facebook.com/groups/438013379712328/
ik zal hem even minuutje zichtbaar maken misslegend, dan kun je je toevoegen. Maak ik hem daarna gelijk weer geheim.
Emailadres waarmee je inlogd op fb, hotmail, Gmail etc. Daar even naar inbox of ongewenste mail gaan. Succes!