Uitgerekend 16-31 januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Noa1, 5 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laverna

Laverna Actief lid

13 mei 2015
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Whaha, ik probeer ook wat meer mee te praten hier. Maar vind fb zoveel makkelijker. Ik weet nu de namen ook wel redelijk en de nicknames. ;)
    Lig nu ff op bed, erg misselijk en buikpijn. Maandag controle, duurt lang. :p

2. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Wij gaan ook over anderhalve week beginnen met de kamer als we weten wat het wordt. Zoveel zin in!! Moet heel veel gebeuren aan de kamer dus we hebben voorlopig genoe te doen haha we hebben gelukkig vakantie dus kunnen we er ook lekker veel tijd aan besteden.
    Ik weet de meeste hier ook wel te koppelen aan fb profieleb gelukkig, lijkt me anders inderdaad erg verwarrend haha.

3. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Ik had je trouwens een pb terug gestuurd wennepen😉

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik kom een andere keer weer uitgebreid reageren, ben erg moe na een dag werken.
    Maar...
    Net de uitslag van de nipt binnen. Alles is goed!
    En we krijgen een......zoon!!!

5. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Wat leuk Knuffel! Gefeliciteerd!!

Ik ben zo benieuwd of de verwachting van de echoscopiste klopt :) Nog een weekje!

6. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Wat had die dan gezegd susanne?

7. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Spannend!:D

8. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Meisje toch:)?

9. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Super leuk knuffel! Gefeliciteerd!!

Hier een off day vandaag. Steken in m'n onderkant en heel moe. Bah.
    Nou ja de uk zal wel hard aan het groeien zijn :).
    Eerst maar eens wat slapen nu.

10. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Leuk Knuffel! Gefeliciteerd! :D
    Ik wil het ook zó graag weten! Maar nog even geduld :p

Leuk dames die al bezig zijn met de kinderkamer!
    Hier nog niet. Zitten nog middenin een verbouwing en verhuizing volgende week hopelijk.

Lekker aan toegeven Madelein! :) Ik ben vandaag ook even 'vrij'.
    Kleine man bij opa en oma dus even me-time. Maar vervolgens doe ik niet zoveel :) echt 0,0 energie..

Ik heb serieus een héél vervelend kwaaltje! Ik heb vroeger nooit puistjes gehad oid. En nu al een stuk of 5 gehad. OP M'N BIL! :( Seriously?! Moet dat nou... ;)

11. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Haha, sorry! Hormonen kunnen gekke dingen doen;)

Hier vandaag wel iets meer energie maar nog niet genoe om echt goed aan de gang te gaan. Werk een beetje op de energiebesparende stand. Vandaag dag 4 van de 6 dus we zitten over de helft!
    Ik wil ook heeel graag weten wat het wordt nu, miss als de gyn maandag gaat kijken dat ze al wat ziet?! Hoop het!

12. Amertje

Amertje Actief lid

30 mrt 2015
    255
    0
    16
    Zwolle
    Heb idd ook ineens puistjes op rare plekken. Bil, onderrug, midden op mn wang ipv t-zone... Als die hormonen nou eens zouden zorgen voor een dikkere haarbos en een grotere cup, maar nee, tot nu toe alleen nadelen 😉

13. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Haha hier ook geen dik haar, sterker nog het valt onwijs uit en is gort droog.

Hebben jullie ook wel eens van die steekjes echt in je vagina? Super irritant dat ik gelijk weer schrik als ik daar iets voel. Is nu weer weg maar vanmiddag paar keer achter elkaar.

14. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Hmm nee die steekjes tot nu toe nog niet gehad, maar het herken het wel van mijn zoontje inderdaad!

Haaruitval is nu ook minder bij mij. Maar na de geboorte van mijn zoon viel het uit... hele bossen :):) Op een gegeven moment zo erg dat ik de huisarts maar had opgebeld! Doucheputje en stofzuiger raakte er van verstopt, zó erg! :$ Hopelijk geen herhaling dit keer..

15. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @shendari: Fijn dat jij het herkent :).

Hier vanmorgen een wat onrustige buik, de eerste harde buiken zijn gespot. Even aankijken maar en anders maandag het zh maar weer bellen.

16. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

hier ben ik ook weer even :D Was op vakantie en zp op een telefoon is toch wat onhandiger. Nu op de laptop.
    Ik probeer nog steeds beide te doen dus haak nu weer lekker in :D.

We hebben genoten van de vakantie. Helaas door het weer wat voorspelt werd de vakantie eerder afgebroken. Zaten in een tent en de laatste 4 dagen zou het alleen maar regenen. Dan af en toe maar een dagje weg.
    Ik ga vandaag de gratis boxen ophalen. Ben benieuwd wat erin zit. Ga gelijk ook even kijken voor nog een zwangerschapsbroek en shirt. Heb 2 broeken, eigenlijk 3 maar de 3e zit helemaal niet mooi dus wil een andere daarvoor erbij halen.

Buik begint goed te groeien hier.
    Over precies een week weten wij wat het geslacht is van ons kindje. We zijn heel erg benieuwd. De namen hebben we zoals het nu lijkt vast staan.
    Kinderwagen hebben we ook al in huis :D. Straks lekker bezig zijn om het kamertje in orde te maken.
    Ik mag 3 augustus weer naar de verloskundige toe.
    Ook van de week gevoeld waar de baarmoeder nu zit.

Zou je het kindje vanaf nu al kunnen voelen?? Ik heb het idee dat ik het kindje 2 keer op vakantie heb gevoeld. Maar heb de placenta wel aan de voorkant liggen...

17. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Gister toch iets moois mee gemaakt!
    Mijn man lag met zijn hand op mijn buik en was af en toe aan het tikken en wat denk je de baby reageerde terug!
    De eerste echte duidelijke keer dat ik de baby gevoeld heb.
    Helemaal op een wolk!

18. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Ow wat leuk wennepen! Mooi he! Kan niet wachten om het ook weer te voelen, helaas ligt de placenta dit keer aan de voorkant maar we blijven elke dag proberen😉

Meiden die iets op de lijst willen hebben; let me know ga proberen hem morgen weer aan te passen op mn werk. Het is mega rustig dit weekend dus ik zal er tijd zat voor hebben😉

19. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Mooie wennepen!

Hier al de hele dag harde buiken :(. Lig nu al een poosje plat en gaat nu wel beter. Kijk het nog even aan en anders wordt het morgen weer een ritje zh. Pff af en toe..

20. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    O klinkt niet goed madelein.
    Rustig aan.

Deel Deze Pagina