Leuk zeg nieuwe dames erbij....btw...licht het aan mij of vinden jullie de kleuren van de lijst ook net iets te licht van kleur...
Ik om half tien als eerste zei ze! Weet enkel niet zo goed wat ik verwachten kan, na wat lezen op internet ga ik uit van een inwendige echo!
Rosalyn, hopelijk voel je je vandaag wat beter? Hier gister ook een rotdag, nou ja heb me eigenlijk nog geen dag goed gevoeld sinds de bevruchting. Nu mijn bijholteontsteking en bijbehorende hoofdpijn bijna voorbij is word ik geteisterd door migraine. Echt niet grappig, want ik mag mijn migrainemedicatie niet nemen. Waarschijnlijk zullen de migraines wel afnemen als mijn lichaam een beetje gewend is aan de hormonen, (was bij eerste zwangerschap ook) maar ik las ook van die nachtmerrieverhalen over vrouwen die de hele zwangerschap migraine hebben! Positieve verhalen zijn welkom Sorry, moest het ff kwijt hoor Oh ja , over die eerste echo: meestal is het wel een inwendige echo, kan zijn dat ze eerst van buitenaf proberen, maar meestal zien ze dan niks en krijg je een inwendige.
Volgens mij is het per praktijk verschillend met de echo's. Bij onze praktijk doen ze standaard uitwendig. Pas als het uitwendig niet te zien is gaan ze over op inwendig. Half 10 is ook een super tijd!
Hey meiden, Ik ga uit van inwendig. Dat ze eerst uitwendig kijken en daarna inwendig omdat ze niks of weinig zien. Haha. Ik mag morgen de hele ochtend zenuwen. Haha mag pas 14.45. (Ik moet niet zeuren ik weet het want het is al vroeg zo'n echo) 😇
Ik vind de kleurtjes ook erg licht... Mag van mij wel wat feller! Wil je meer kans om de uitwendige echo, zorg dan voor een volle blaas. Je bm komt dan hoger te liggen waardoor je meer kans hebt dat ie in beeld komt. Als ie alsnog inwendig moet erna, moet je eerst even naar het toilet gaan.
Iedereen kan zelf de lijst gewoon aanpassen toch? Ik heb even niet gezien of er nu iets aangepast moet worden. Maar als het niet lukt geef maar een gil dan wil iemand het vast wel voor je doen. Hier voel ik me even klote, net een oproep gemist van de verloskundige om een afspraak te plannen. Nu kan ik pas dinsdag weer bellen voor een afspraak... Bah, geeft verder niks, maar het was zo fijn geweest om een datum te hebben om naar uit te kijken...
O, ik snap het al. Gaat over de kleurtjes. Ik kijk wel even of dat wat donkerder kan.Volgens mij kan je dan niet kiezen voor dat mooie roze en blauw, dat vond ik juist zo leuk. Maar ik kijk wel even. Als het niet mooi wordt kunnen we altijd weer de oude pakken.
Uitgerekend 8 - 30 Januari ♀♂ 8 Januari: >happygirl1, 29 jaar, 1e kindje 12 Januari: > Miertje84, 30 jaar, 2e kindje 13 Januari: > Vrouwke87, 28 jaar, 1e kindje, > Fefe, > Rosalyn, 22 jaar, 1e kindje 14 Januari: >Wennepen80, 16 Januari: > SusanneO, 1e kindje > Sneeuwklokjes, > Amertje, 29 jaar, 1e kindje > Oliviafaye, >Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje 18 Januari: >Myself82, 2e kindje >Polkadotjes, 24 jaar, 2e kindje >Greenleaf, 24, 1e kindje 20 Januari: >LadyTwilight, 29 jaar, 2e kindje >Muzieknootje, 28 jaar, >Nine, 29 jaar, 1e kindje 22 Januari: >Mamavanmenno200, 32 jaar, 3e kindje >Mandy3, 25 jaar, 1e kindje 23 Januari: >MariaK, 29 jaar, 2e kindje >ukky, 39 jaar, 4e kindje >Jeszss, 31 jaar, 2e kindje 30 Januari: >Bodien, 1e kindje Afspraken ♡ : > Miertje84 - 22 mei - eerste echo > Happygirl1 - 23 mei - eerste echo > Myself82 - 27 mei - echo > Nine85 - 27 mei - Moeders voor moeders > Norki Maki - 29 mei - eerste echo, 26 mei -Moeders voor moeders > Amertje 30 mei - pretecho 7 wk > Rosalyn - 2 juni - eerste echo > Ukky - 2 juni - gynaecoloog > Bodien - 2 juni - eerste echo > Jeszss - 2 juni - Intake vk + echo > Vrouwke87 - 3 juni - eerste echo > Mamavanmenno200 - 4 juni - eerste echo > Mandy3 - 5 juni - eerste echo > Amertje - 8 juni - intake VK + echo > SusanneO - 12 juni - intake vk + echo > Polkadotjes - 16 juni - intake vk + echo Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Sterretje31 Toppers die MvM steunen; Polkadotjes, Amertje, Nine85, SusanneO
De kleuren worden veel feller. Ik vond dat andere liever, maar dit is wel beter leesbaar. Als we dit niet mooi vinden moeten we de lijst van twee pagina's terug even weer pakken.
Ik vind dit wel duidelijk hoor meiden! Balen Nine dat je telefoontje gemist hebt. Een datum hebben is idd fijn om je op te kunnen richten. Ik vind het ook geen probleem om tussendoor een keer de lijst bij te werken. Is me laatste zelfs gelukt op mijn telefoon (ok.... moet wel toegeven, dat ga ik niet nog een keer doen) Wat wel handig is, als mensen iets hebben voor op de lijst om dat even een kleurtje te geven zodat het wel zichtbaar wordt. (tenminste, voor degenen die het niet lukt om zelf de lijst aan te passen)
Goed hoor meis! Als iedereen dit beter vind, ook goed. Ja ik vond dat andere ook leuker. Daarom had ik dat gedaan
Bij mij is het zeker een inwendige echo. Dit heeft ze over de telefoon al aangegeven. Ach ja, gelukkig is het een vrouw En bij de bevalling lig je ook wijdbeens, dus geen plek voor schaamte
Voel me vandaag niet anders dan anders. Weinig symptomen. Soms lijkt het net alsof het niet zo is. Maar dan voel ik een krampje of steekje en lijkt er toch iets gaande te zijn. Vandaag ook helemaal niet moe. Echt nergens last van. Heb trek in een sigaret. Natuurlijk nu gestopt, maar als je dan niks voelt en het net lijkt alsof het niet zo is voel ik toch de verleiding.. Hihi. Kan echt niet wachten tot het vrijdag is. Vanaf morgen echt aftellen! En de rest? Benieuwd hoe het met jullie gaat!
Vandaag weer een baaldag hoor dames. Mega druk op t werk en veel zieken waardoor we met rent a butler staan, die je in moet werken maar wel als volledige kracht worden meegerekend.. werd je al niet moe van alles wat je lichaam aan t doen is dan wordt je wel moe van het werk.