Uitgerekend 8 - 30 Januari ♀♂ 8 Januari: >happygirl1, 29 jaar, 1e kindje 12 Januari: > Miertje84, 30 jaar, 2e kindje 13 Januari: > Vrouwke87, 28 jaar, 1e kindje, > Fefe, > Rosalyn, 22 jaar, 1e kindje 14 Januari: >Wennepen80, 16 Januari: > SusanneO, 1e kindje > Sneeuwklokjes, > Amertje, 29 jaar, 1e kindje > Oliviafaye, > Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje 18 Januari: >Myself82, 2e kindje >Polkadotjes, 24 jaar, 2e kindje >Greenleaf, 24, 1e kindje 20 Januari: >LadyTwilight, 29 jaar, 2e kindje >Muzieknootje, 28 jaar, >Nine, 29 jaar, 1e kindje >Miek1981, 33 jaar, 2e kindje 22 Januari: >Mamavanmenno200, 32 jaar, 3e kindje >Mandy3, 25 jaar, 1e kindje 23 Januari: >MariaK, 29 jaar, 2e kindje >ukky, 39 jaar, 4e kindje >Jeszss, 31 jaar, 2e kindje 30 Januari: >Bodien, 1e kindje Afspraken ♡ : > Miertje84 - 22 mei - eerste echo > Happygirl1 - 23 mei - eerste echo > Myself82 - 27 mei - echo > Nine85 - 27 mei - Moeders voor moeders > Norki Maki - 29 mei - eerste echo, 26 mei -Moeders voor moeders > Amertje 30 mei - pretecho 7 wk > Rosalyn - 2 juni - eerste echo > Ukky - 2 juni - gynaecoloog > Bodien - 2 juni - eerste echo > Jeszss - 2 juni - Intake vk + echo > Vrouwke87 - 3 juni - eerste echo > Mamavanmenno200 - 4 juni - eerste echo > Miek1981 - 4 juni - eerste echo > Mandy3 - 5 juni - eerste echo > Amertje - 8 juni - intake VK + echo > SusanneO - 12 juni - intake vk + echo > Polkadotjes - 16 juni - intake vk + echo Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Sterretje31 Toppers die MvM steunen; Polkadotjes, Amertje, Nine85, SusanneO
Bodien, wat leuk!!! Ik zat hier even te spieken en twijfelen of ik mee moest gaan schrijven en dan ineens zie ik jou voorbij komen. Wij schreven beide in nod groepje 1-8 april en kregen allebei een mk. En nu zijn we beide weer zwanger!!! Hopelijk loopt dit voor ons (en iedereen) dit keer beter af... Ga voor je duimen meid. Gefeliciteerd...
Vandaag gebeld door mvm woensdagavond komt ze langs de zelfde vrouw als bij nummer 3 wel leuk vandaag nog steeds erg misselijk cola helpt ook niet echt jammer genoeg maar gaat hoop ik wel een keer over
Vandaag ging wel lekker alleen had ik thuis ineens een huilbui om niks haha, zullen de hormonen wel zijn. Niet echt meer misselijk, alleen wanneer ik honger krijg maar zodra ik eet is het over. Heb wel constant honger, hoop dat het snel minder word want wil liever niet teveel aankomen. Maar ja, dat is een zorg voor later Ik droom sinds een paar dagen vaak over een zoontje terwijl ik me altijd had voorgesteld met een dochter Vraag me af of het een teken is haha, lijkt me net zo leuk hoor! Jullie al een gevoel wat het word?
Mijn dag was redelijk. Zo moe! Lig nu al op bed. Gelukkig nu 2.5 week vakantie!! 😄 Cdvg hoe gaat het met je?? Heb je een paar x voorbij zien komen... Tot nu toe een plakker? En dat gaat gewoon zo blijven!! ik heb 10 juni afspraak bij de vk. Wil iemand dit in de lijst zetten?
Iemand zei tegen me dat ik zwanger was een week voordat ik positief testen... (Spiritueel aangelegd) en zij zegt dat ik zwanger ben van een jongetje. Klinkt stom maar daar ga ik al van uit. Haha.
Dat 1-8 april nodgroepje zat ik ook in, maar ik werd 8 april gewoon ongesteld... En nu zitten we hier :-D Ben nu helemaal total loss: training gegeven (waterpolo). Mn eigen team (11-13 jaar) is leuk en gemotiveerd maar moest vandaag ook de jongere groepen erbij nemen.... Ik ben geradbraakt!!
Dat zijn gekke dingen. Wij hebben, eigenlijk voor de gein, een paar jaar geleden met zo'n pendel gekeken hoeveel kinderen we zouden krijgen. Ben er eigenlijk niet zo van, geloof er niet in. En mijn man al helemaal niet maar bij beide kwam er hetzelfde uit (gelukkig maar ). Enfin, de uitslag was 2 jongens. En sindsdien ben ik er dus toch van overtuigd geraakt dat ik een jongen krijg. En van de week sprak ik een oude vriendin die ik al een jaar of 6 niet had gesproken. Ze had gedroomd dat ik zwanger was.... Natuurlijk een mooi toneelspel opgevoerd! Hihi!
Uitgerekend 8 - 30 Januari ♀♂ 8 Januari: >happygirl1, 29 jaar, 1e kindje 12 Januari: > Miertje84, 30 jaar, 2e kindje 13 Januari: > Vrouwke87, 28 jaar, 1e kindje, > Fefe, > Rosalyn, 22 jaar, 1e kindje > Rissie10, 25 jaar,1e kindje 14 Januari: >Wennepen80, 16 Januari: > SusanneO, 1e kindje > Sneeuwklokjes, > Amertje, 29 jaar, 1e kindje > Oliviafaye, > Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje 18 Januari: >Myself82, 2e kindje >Polkadotjes, 24 jaar, 2e kindje >Greenleaf, 24, 1e kindje 20 Januari: >LadyTwilight, 29 jaar, 2e kindje >Muzieknootje, 28 jaar, >Nine, 29 jaar, 1e kindje >Miek1981, 33 jaar, 2e kindje 22 Januari: >Mamavanmenno200, 32 jaar, 3e kindje >Mandy3, 25 jaar, 1e kindje 23 Januari: >MariaK, 29 jaar, 2e kindje >ukky, 39 jaar, 4e kindje >Jeszss, 31 jaar, 2e kindje 30 Januari: >Bodien, 1e kindje Afspraken ♡ : > Miertje84 - 22 mei - eerste echo > Happygirl1 - 23 mei - eerste echo > Myself82 - 27 mei - echo > Nine85 - 27 mei - Moeders voor moeders > Norki Maki - 29 mei - eerste echo, 26 mei -Moeders voor moeders > Rissie10-29 mei-eerste echo > Amertje 30 mei - pretecho 7 wk > Rosalyn - 2 juni - eerste echo > Ukky - 2 juni - gynaecoloog > Bodien - 2 juni - eerste echo > Jeszss - 2 juni - Intake vk + echo > Vrouwke87 - 3 juni - eerste echo > Mamavanmenno200 - 4 juni - eerste echo > Miek1981 - 4 juni - eerste echo > Mandy3 - 5 juni - eerste echo > Amertje - 8 juni - intake VK + echo > SusanneO - 12 juni - intake vk + echo > Polkadotjes - 16 juni - intake vk + echo Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - Sterretje31 Toppers die MvM steunen; Polkadotjes, Amertje, Nine85, SusanneO [/QUOTE]
Ik heb me zelf ook eventjes op de lijst gezet!! Was een paar dames kwijt van het nod lijstje ,maar die zitten hier in he groepje ,er zijn namenlijk meerdere clubjes. Vanavond is moeder v moeders geweest!!! Sinds vanavond plas ik ook mee voor het goede doel!!
uitgerekend 8 - 30 januari ♀♂ 8 januari: >happygirl1, 29 jaar, 1e kindje 12 januari: > miertje84, 30 jaar, 2e kindje 13 januari: > vrouwke87, 28 jaar, 1e kindje, > fefe, > rosalyn, 22 jaar, 1e kindje > rissie10, 25 jaar,1e kindje 14 januari: >wennepen80, 16 januari: > susanneo, 1e kindje > sneeuwklokjes, > amertje, 29 jaar, 1e kindje > oliviafaye, > norki maki, 29 jaar, 1e kindje 18 januari: >myself82, 2e kindje >polkadotjes, 24 jaar, 2e kindje >greenleaf, 24, 1e kindje 20 januari: >ladytwilight, 29 jaar, 2e kindje >muzieknootje, 28 jaar, >nine, 29 jaar, 1e kindje >miek1981, 33 jaar, 2e kindje 22 januari: >mamavanmenno200, 32 jaar, 3e kindje >mandy3, 25 jaar, 1e kindje 23 januari: >mariak, 29 jaar, 2e kindje >ukky, 39 jaar, 4e kindje >jeszss, 31 jaar, 2e kindje 30 januari: >bodien, 1e kindje afspraken ♡ : > miertje84 - 22 mei - eerste echo > happygirl1 - 23 mei - eerste echo > myself82 - 27 mei - echo > nine85 - 27 mei - moeders voor moeders > norki maki - 29 mei - eerste echo, 26 mei -moeders voor moeders > rissie10-29 mei-eerste echo > amertje 30 mei - pretecho 7 wk > rosalyn - 2 juni - eerste echo > ukky - 2 juni - gynaecoloog > bodien - 2 juni - eerste echo > jeszss - 2 juni - intake vk + echo > vrouwke87 - 3 juni - eerste echo > mamavanmenno200 - 4 juni - eerste echo > miek1981 - 4 juni - eerste echo > mandy3 - 5 juni - eerste echo > amertje - 8 juni - intake vk + echo > miertje84 - 10 juni - afspraak vk > susanneo - 12 juni - intake vk + echo > polkadotjes - 16 juni - intake vk + echo vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - sterretje31 toppers die mvm steunen; polkadotjes, amertje, nine85, susanneo
Je afspraak staat erop Miertje, Ik krijg ook zin in sushi als ik je nickname lees! Moest er gelijk aan denken. Ik voel me wel prima eigenlijk. Ben nog niet echt moe, alleen wel veel kokhalzen. Maakt ook wel weer onzeker zo zonder veel noemenswaardige kwaaltjes...
Morgen ga ik trouwens weg voor een lang weekend, dus ben even niet online. Ik praat halverwege volgende week weer mee!