Alle meiden die de nodapp banner hebben hebben ineens een niet werkende banner hier... Of dien ze het bij jullie wel?
Hallo nieuwe dames! De lijst blijft lekker groeien nu, gezellig. @Miertje, succes vandaag! Ben heel benieuwd, deel je de foto met ons? @Nine, fijn weekend lekker genieten. Hier enkele familie bezoekjes gehad, die wisten dat we in de MMM zaten, natuurlijk veel vragen. Soms vervelend om daar van alles over te vertellen terwijl dat hoogstwaarschijnlijk niet meer nodig is!
Wat grappig he! Ik geloof er nooit zo in, maar heb zelf ook van die voorbeelden. Bij mijn zoontje droomde ik dat er een oude man naar me toe kwam en die zei alleen maar: 'een zoon, zaterdag' Ik kreeg idd een zoon, werd niet op zaterdag geboren, maar mochten wel op zaterdag naar huis (gevoel dat ik hem toen pas echt 'kreeg') En mijn schoonmoeder is kunstenares en die heeft vorige week een foetus geschilderd. Voelde me bijna betrapt, zo van: schok! ze weet het! En toen wist trouwens zelf ook nog niet zeker dat ik zwanger was. Ik denk (hoop) dat ze de toekomst kan schilderen (zoals in heroes ) Ik droomde zelf trouwens ook dat mijn schoonzus zwanger was en dat bleek ook zo te zijn. Wat spannend Miertje! Heb even gemist hoe laat je afspraak is vandaag? Ben benieuwd!!
Wat vinden jullie trouwens van mijn testen? Ik vind het eigenlijk niet zo hoopgevend.. Hoewel ik wel dezelfde dingen voel als bij mijn eerste zwangerschap (steekjes, nu al soort bandenpijn, of toch een soort menstruatiekrampen..?) De kruidvattest heb ik expres verkeerd omgelegd op de foto zodat het teststreepje ook aan de goede kant zit om te vergelijken. Ik zou morgen al 5 weken moeten zijn, dan is dit toch extreem licht? Misschien toch niet zulk goed nieuws... Ik zie net dat de streepjes op de foto helemaal superlicht zijn, in het echt zijn ze wel donkerder en zijn de eersten ook goed te zien.
Ze worden wel steeds donkerder. Dat is positief! Miss is je ei later geweest of later ingenesteld en ben je iets korter zwanger? Probeer je geen zorgen te maken. Testen lopen op!
Ik heb ook van die dipsticks van 123thuistest en die zijn nog steeds behoorlijk licht, zelfs die van vanmorgen, 27 dpo. De kruidvat van woensdag geeft bij mij wel 2 even donkere strepen, maar die dipsticks: t is net alsof de teststreep niet donkerder kàn worden! Niet teveel zorgen maken dus. Doe lekker 21 dpo een cb digital en dan stoppen met testen!
Blijven inderdaad licht. maar dat kan ook aan de testen liggen Gewoon een digitale doen en stoppen met testen
Veel plezier bij de echo miertje !! Hier is mvm gister avond geweest ! Het streepje is net iets lichter als de controle lijn. Me urine was wel van de oxhtend en heeft een hele dag gestaan. Het maakt me wel weer onzeker omdat ik op de kruitvat knallers gehad hebt. Op internet staat dat de testen meer hcg nodig hebben maar andere schrijven weer dat ze gewoon 25 hcg nodig hebbe: de vrouw van mvm zei dat het gewoon goed is en kan zijn dat de baby veel hcg nu in beslag neemt. Wacht maar af tot de echo vgende week . Maar vind het toch spannend!!