Hey meis! Jah we hebben daar idd in gezeten. Jah klopt bijden jammergenoeg een mk. Ik hoop het ook. Mijn testen lopen nu trouwens dit x wel beter op, dus dat is wel weer positief Hoe voel je je verder?
Lief dat jullie aan me gedacht hebben. Helaas zag het er niet positief uit. Of ik ben nog heel pril zwanger (net 5 weken) of t is mis. Sowieso geen kloppend hartje te zien alles was heel klein. Plus dat t vruchtzakje ovaal was ipv rond. Al met al heb ik 70% kans dat t mis gaat. Heb zelfs al een boekje meegekregen wat ik kan verwachten als t een miskraam wordt. Afgelopen dinsdag gad clearblue 3+ aan. Afgelopen zaterdag 2-3. Dus miss klopt t dat t nog allemaal heel pril was en is m'n cyclus idd geen 36 maar bijv 42 dagen. Al met al zijn we niet positief. Gaan uit van t ergste. 70% is wel een hele grote kans dat t mis gaat... Eigenlijk is t nu afwachten tot ik ga bloeden. Als dit niet gebeurd voor 8 juni krijg ik weer een echo.
Jemig meis, dit is niet waar we op hadden gehoopt Ik hoop heel erg voor je dat je gewoon minder ver bent .. Ondanks dat je testen wel mooi oplopen... Lastig om positief te blijven, dat snap ik.. Hele dikke knuff voor jou
Dank je wel lief van je. We gaan uit van t ergste en wachten tot ik ga bloeden. En zo niet dan hopen dat de echo 8 juni positief is. Al met al hebben we er geen goed gevoel over. Maar geven ook de hoop nog niet helemaal op. ☺️
K u t is het gewoon. Hoe voel je je verder? Last van kwaaltjes, lijkt t me namelijk nog moeilijker maken ..
Ach nee... dat is echt klote nieuws. Zo niet waar je op had gehoopt. Sterkte hiermee. Want nu moet je dus weer afwachten wat er gaat gebeuren. 't Is moeilijk en verdrietig. Kan me even niet herinneren of je nou een bloeding/buikpijn had gehad of ergens een slecht gevoel had? Niet dat dat uitmaakt... Maar verwachtte je al slecht nieuws? Het maakt het hoe dan ook niet makkelijker. Vind het echt verdrietig voor jullie. Ik duim mee dat 't toch goed mag gaan en je bij de 30% zal zitten.. 🙏🏼
Mega pijnlijke borsten. Misselijk. Apart gevoel in m'n baarmoeder. Echt t gevoel dat er iets zit. Weet niet hoe ik dat uit moet leggen. Soort plopjes af en toe. Verder verschrikkelijk moe. Dank jullie wel voor de lieve reacties. Ik was al wel bang dat ik miss minder ver was. Maar had dit niet verwacht. Had toch wel een kloppend hartje verwacht. Miss net iets te vroeg en gaat ie begin volgende week kloppen. Maar omdat vruchtzakje ovaal was was t niet echt een goed teken. Kan het nu nog niet echt bevatten. Ik kan slecht tegen onduidelijkheid. Nu zit ik nog 2 weken in spanning of t kindje groeit of niet of miss ga ik voor die tijd wel bloeden. Ik weet wel dat als ik weer op vakantie zou gaan en zo pril zwanger zou zijn ik daarna een echo zou laten maken ipv daarvoor. Die onzekerheid is verschrikkelijk!
Hmm zagen ze voor de rest al wel iets in de vruchtzak? Ik heb verder geen idee hoe de vorm hoort te zijn..
oh meid, wat een naar bericht... ik vind het wel ondraaglijk lang wachten tot 8 juni ... ik hoop dat je gewoon minder lang zwanger bent dan in eerste instantie gedacht, en dat je 8 juni een mooi kloppend hartje te zien krijgt !! ik duim voor je
Ze zag wel een soort van ringetje in het vruchtzakje. Wat idd kan betekenen dat ik minder ver ben dan gedacht en dat de clearblue toch gelijk heeft en ik geen 6.2 ben maar 5.3 ofzo. Dan is er ook nog maar heel weinig te zien natuurlijk. Meer dan afwachten kan ik niet doen. Maandag ga ik voor 12 dagen op vakantie daarom pas 8 juni echo. Het voordeel is wel dat ik nu voorbereid ben dat ik kan gaan bloeden en dat dat niet totaal onverwachts komt terwijl ik in t buitenland zit.
Weet je niet wanneer je eitje was? Als je die vragen vervelend vind , gewoon zeggen hoor. Ik bedoel het goed
Bah Miertje wat naar! Knuf! Waarom kreeg jij eigenlijk zo n vroege echo? Liep je in het zkh. Wordt er wel een beetje bang van. Ik heb met 4wk een echo gehad en weet ook niet of ze toen iets zag. Ze was vaag en liet mij toen hcg prikken. (Ik was daar als eerste intake voor fertiliteit.) woensdag ben ik 6,2. Vind het nu wel heel spannend.
Jeetje miertje dat is schrikken!!! Ik hoop en duim voor jullie dat jullie bij de 30% horen!! En je misschien iets minder ver bent dan je dacht en over 2 weekjes net hartje gewoon klopt van jullie kleine!
Nee hoor ik vind het niet vervelend. ☺️ Nee weet niet wanneer m'n ei was. Zaterdag 9 mei positieve test van de kruidvat. Zondag 10mei clearblue die zei 1-2. Daarna mooi oplopende streepjes. Afgelopen zaterdag clearblue 2-3 en afgelopen dinsdag 3+. Er is een kans dat ik inderdaad korter zwanger ben dat zei die vrouw ook. Maar toch zei ze ook dat kans op miskraam 70% is. Ivm met ovaal vruchtzakje daar zag ze wel een ringetje in dus hij was niet leeg 😰 meer dan afwachten kan ik niet doen. Ik probeer t postitieve van de vroege echo in te zien. Als ik op m'n vakantie ga bloeden komt dat niet onverwacht. Ik kan me er op voorbereiden. Nu kan ik alleen maar duimen en hopen. Ik hoop dat ik jullie niet al te bang heb gemaakt. Sorry anders. Ik weet wel dat ik nooit meer zo'n vroege echo zal laten doen. Dan maar na m'n vakantie maar dan heb je geen onzekerheid. Onzekerheid is erger dan zekerheid. Ook al is die zekerheid negatief.
Oh nee, Miertje. Wat rot! Klinkt niet goed.... Weet je zelf ook niet precies wanneer je je eisprong hebt gehad, zodat het idd kan zijn dat je wat korter zwanger bent?
Zou kunnen dan idd meis. Ik had 11 mei een lichte test en ben morgen 5 weken. Zou overeenkomen.. Ik ben op t moment nog wel blij met m'n echo voor de vakantie. Hopelijk wel goed nieuws. Snap dat jij t een volgende keer na de vakantie doet..