Uitgerekend 16-31 januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Noa1, 5 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Welkom nieuwe meiden! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Hoe voelen jullie je?

2. Amertje

Amertje Actief lid

30 mrt 2015
    255
    0
    16
    Zwolle
    Welkom idd!
    @karoow, er is ook een clubje voor zwangerren omgeving Zwolle. Zit ik ook bij + een paar die al eerder uitgerekend zijn: okt-dec

3. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Welkom nieuwe meiden!

4. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Oh die steken heb ik ook! Ik zie het maar als iets goeds.. Dat er daarbinnen dingen gebeuren :)

5. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    De steken zijn nu veranderd in mega krampen.. trekt helemaal naar mn benen, paracetamol ingenomen maar wilt niet helpen..ken zowat niet op mn benen staan:( word hier een beetje bang van!

6. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Oh bah, dat klinkt niet fijn. Snap dat je je daar bang wordt. Hopelijk niks ernstigs en trekt het snel weg! Hoeveel heb je ingenomen en hoe lang geleden?

7. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Dank je wel!😄
    Voel me eigenlijk heel goed, zere borsten, last van maagzuur en een sterk reukvermogen zijn de kwaaltjea waar ik last van heb. Maar die vallen allemala gelukkig mee, lijkt me niks om zoveel misselijk te zijn! (Hoop dAt ik dat deze zwangerschap ook weer over mag slaan).
    Voor de rest besef ik het eigenlijk nog niet echt. Denk dat ik het eerst gezien moet hebben op de echo en dat het dan pas echt doordringt.
    Alleen zal het niet zeker zijn of er al iets te zien is omdat ik dan misschien pas 5 weken zwanger ben. Even afwachten dus nog.

Wat vervelend van die krampen! Misschien kun je nog een warme douche proberen zodat je wat ontspant?
    Sterkte in ieder geval!

8. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Hoe gaat het nu rosalyn?

9. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoop dat het nu beter gaat rosalyn

Hier vooral slecht kunnen slapen, vroeg wakker. Voel mijn rug, veel afscheiding. Weinig eetlust en snel misselijk bij teveel eten. Verder vind ik het vooral nog spannend. Dit is eerste keer dat ik zwanger ben na mijn mk vorig jaar.

10. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Redelijke de nacht doorgekomen dames, alleen om half zes al wakker! Krampen trokken weg en hebben zo half uur aangehouden, was dan ook een verschrikkelijk drukke dag, dus hou het daar maar op! Geen bloed geeft moed denk ik dan maar! Wel nog een test gedaan, teststreep al knaller voor de controlestreep. Niet dat dat wat zegt natuurlijk maar wel fijn voor mijn eigen gemoedstoestand! Vandaag naar amsterdam om mijn dames bij te staan bij hun districtfinale tot 20:45! Fijne dag dames!

11. Aquavis

Aquavis Actief lid

23 okt 2012
    224
    0
    16
    Ha rosalyn, dat is inderdaad niet fijn, plotselinge buikkrampen. Als het je helpt, ik had dat ook een keer s'nachts bij mijn eerste zwangerschap, rond week 5 of 6. S'nachts vreselijke pijnen/krampen en toen ook die ochtend de VK gebeld, het was toen wel weer weg, maar er was gelukkig niks aan de hand, waarschijnlijk toch bandenpijn. Vind het nog steeds raar dat ik dat toen opeens zo erg had. Niet dat het voor jouw ook hoeft te gelden maar misschien stelt het je ook een beetje gerust.

12. Amertje

Amertje Actief lid

30 mrt 2015
    255
    0
    16
    Zwolle
    Ik heb het ook gehad, dat ik niet wist waar ik het zoeken moest. Waren vooral de darmen denk ok achteraf. Die gingen duidelijk merkbaar al langzamer werken enzo en dat was niet heel fijn.

13. Myself82

Myself82 Actief lid

27 feb 2012
    336
    0
    0
    Pfff Rosalyn, signaaltje om het even rustiger aan te doen? Lichaam werkt toch hard. Fijn dat het nu iets afgezwakt is.

14. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Rustig aan rosalyn!

Hier blij vanochtend! Geen bloed!
    De vorige keer ging het vandaag, op een zaterdag mis, toen ook precies 5 weken.. (Ook in mei, 1 mei..)

Fijn weekend meiden!

15. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Goed zo, dat is fijn! Probeer er maar lekker van te genieten. Ik ben vandaag of morgen 6 weken. Voelt goed. Nog een weekje en dan eindelijk de echo!

16. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Oh zo spannend!!

17. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Hebben jullie trouwens ook laat van jullie darmen.. En het naar de wc gaan😳?

18. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja hier wel. Kan maar weinig eten of ik zit vol. Anders word ik misselijk. Ook kan ik moeilijker naar toilet.

19. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Mijn ontlasting is wat anders qua kleur en lijkt wat minder frequent. Juist heel veel eetlust! Totaal niet misselijk ook..

20. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Oh miertje wat vervelend om te lezen!!! Ik ga heel hard voor je duimen dat je gewoon minder ver bent dan je denkt!!! Dikke knuffel voor jou!!!!

@Bodien, ook ik had deze keer wel mooi oplopende testen en een flinke knaller!!! Hopelijk over vijf nachtjes goed nieuws!!!!:D

Deel Deze Pagina