Uitgerekend 16-31 januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Noa1, 5 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miek1981

Miek1981 Actief lid

4 sep 2012
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das dan even afwachten, Rosalyn! Sterkte...

2. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.620
    174
    63
    Spannend zeg...kreeg jij ook fm bij de clomid?

3. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Heb enkel gebruik gemaakt van ovulatietesten, niet getemperatuurd. Had 23 april een knaltest, dus naar mijn idee 24/25 april mn eisprong gehad. Maar als ik het zo lees kan het ook zijn dat het eitje gewoon wat langerzamer aan heeft gedaan met het innestelen en als dit pas zo rond 4/5 zou zijn toen ik die mentruatiekrampen had. Dan verschuift de uitgerekende datum naar omstreeks 22 januari. Ik weet het niet, meer als afwachten kan je niet echt doen en ik denk maar zolang ik nog niet bloed kan er van alles gebeuren.

4. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Nee heb enkel chlomid gehad, eerste stap om mijn cyclus regelmatiger te krijgen. Daarnaast heeft ml slecht zaad en zou dit zijn om de eerste drie maanden door te komen waarna ml weer een zemenonderzoek zou krijgen. Heb dus ook geen echo's gehad voor de groei van eventuele eitjes.

5. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Ja doe je goed hoor meis. Wanneer mag je nu weer?
    En klopt t dan ook met je positieve zwangerschaps test?

6. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Mijn echo van 2 juni blijft gewoon staan, hopen dat het vruchtje dan groter is als 2,3 mm anders is het natuurlijk duidelijk. Nu een weekje in spanning afwachten. Zei ook tegen ml, baal dat we toch mochten komen achteraf gezien natuurlijk! :)

Ik had 20 mei een 3+ test van clearblue wat 5 weken kan betekenen

7. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.620
    174
    63
    Heb je ook pcos? Zo jah dan kan het zijn dat ovu testen vals positief aanslaan. Ik heb pcos en kreeg daarom clomid, van ovu testen kon ik niks op aan. Maar ik hoop het voor je meis dat je gewoon wat minder ver bent.

8. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Ik ga hard voor je duimen lieverd!

9. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Ja zo denken wij ook, lijkt me ook niet dat het lichaam een vruchtje vast blijft houden dat al twee weken niet meer groeit.. Nouja genoeg over nagedacht!! Ontspannen, ga nu lekker aan de spaghetti want daar hunker ik al naar vanaf het weekend!

Dames die morgen een echo hebben en aankomende week delen jullie deze gezellig met ons! Benieuwd hoe het er allemaal uitziet:)

10. Aquavis

Aquavis Actief lid

23 okt 2012
    224
    0
    16
    Jeetje, wel spannend zeg, rosalyn... Lijkt me inderdaad lastig dat je alleen maar kan afwachten.

11. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Spannend rosalyn. Ik duim dat hij volgende week gegroeid is

12. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    welke ovulatietesten gebruikte je? ik heb ovulatie testen gebruikt icm temperaturen, en ik kan je zeggen soms zat er nog een week tussen effectieve eisprong en knal ovulatietest!!
    ik duim voor je

13. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Hey meiden ik kom hier weer mee kletsen.. Tijdje niet gedaan aangezien ik bloedverlies had en dacht dat het mis was.. Vandaag de echo gehad en het hartje klopt, maar het blijft nog wel spannend, want ze kunnen het bloedverlies niet verklaren.. Toch wel heeeeel opgelucht en dit moet hem gewoon gaan worden!

14. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Wat een goed nieuws!!

15. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Rosalyn: Ik duim voor je hoor! Wat ontzettend spannend.

Silverwings: Wat fijn dat jullie toch een goede echo hebben gehad! Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik ook wekenlang bloedverlies gehad (vanaf week 8 tot week 14). Ik dacht in eerste instantie dat het mis ging, vooral ook omdat ik op een avond echt een handdoek vol bloed verloor (een van mijn engste ervaringen ooit). Ik mocht komen voor een echo en ik bleek een hematoom te hebben. Hij was heel groot, maar gelukkig lag hij aan de zijkant en onder het vruchtje.
    Het hoeft dus gelukkig niet altijd einde zwangerschap te betekenen, zelfs niet als je dus gigantisch veel bloed verliest. Maar ik kan me heel goed voorstellen hoe spannend het nu voor jou moet zijn.
    Op de eerdere echo hadden ze mijn hematoom overigens helemaal niet gezien.

16. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Dit is de echo trouwens.. Zij kwam op 6 weken en 1 dag..

image.jpg

17. Aquavis

Aquavis Actief lid

23 okt 2012
    224
    0
    16
    Heb je dat nog steeds? Ik voel me nu s'avonds ook opeens grieperig. Heel moe en spierpijn enzo. Denk meteen: neeee! Niet weer, ben net ziek geweest. Heb ook al de hele week s'avonds een beetje verhoging. Echt raar. Misschien toch weer iets onder de leden maar ik hoop dat het er gewoon bijhoort. Wil niet weer ziek worden..

18. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Mooi!!

19. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Poeh, dat is ook schrikken.. Ik mag over 2 weken gelukkig weer even spieken! Hopelijk is dan alles nog goed..

20. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Ik heb dit nog steeds. Vanochtend toen ik wakker werd niets aan de hand. ik sta op en wordt met de min beroerder. Met moeite een lucht ontbijt en gaan werken. Rond 10 uur weer honger gevoel en meteen weer misselijk. Toch wat eten en daarna voel ik me prima. Tot een uurtje op 3. Dan voel ik me alsof ik ziek ga worden. Niet perse misselijk maar warm/ koud. Nu weer met grieperig gevoel op de bank. Ik kan er bijna de klok op gelijk zetten. Lijkt me geen virus. Duurt dan al ruim 1 week. Toch hoor ik dit niet vaker. Ken hey ook niet van zwangere vriendinnen. Geen idee dus wat het is. Die verhoging heb ik ook. Geen koorts kaar voel wel dat ik warmer ben en voel me ook licht koortsig. Alleen na het abondeten en in de avonden

Deel Deze Pagina