Hoe lang ben je zwanger na je vakantie? Ik heb het inderdaad 4 goeie vriendinnen verteld en onze ouders. Met hun zou ik t ook delen als t mis gaat... Rest ook na de vakantie (komen 6 juni terug) en dan krijg ik nog een echo als t goed is. Dan verder aan mensen vertellen. Dus rond 9 weken ongv. Nog niet op fb dan ofzo. Dat pas na 12 wk echo.
Dan ben ik iets van 5 weken en 3 dagen. En idd ik vertel het de mensen die ook het zouden weten als het mis gaat. 2 maanden geleden ging het dus mis dus hoop nu dat alles blijft plakken.
Goede morgen dames Ik voel me best onzeker (ben ik niet gewend 😉 ) Ik wil eventjes kwijt dat deze zwangerschap als een geschenk komt... Onze jongste zoon is overleden ten gevolge van wiegendood .... Een derder zwangerschap stond daarvoor niet op planning... Dat ik nu zo snel zwanger ben, voelt heel dubbel aan! Vinden jullie test oplopen? (Foto weer gedraaid oeps) Ik heb gisteren tattoo laten zetten ter ere van Berre* Zal foto straks posten 😉
Wauw prachtig meis.. En wat heftig om je mannetje te verliezen Heel veel sterkte daar nog mee. Je test loopt prima op! Heb je al een digitale gedaan? Die geeft mij wel rust
WoW... Wat een verhaal, wat heftig zeg! Kan me voorstellen dat je zwangerschap heel dubbel voelt. Ik vind je testen zeker oplopen! En erg mooie tattoo. Ik hoop dat die een beetje helpt om alles een plekje te kunnen geven. Knuff!
O twillight dan zal je nu nog meer spanningen hebben denk ik. Hoe ver was je toen? Dit is vast een plakker! Uit welke maand komt je zoontje? Mijne aug 2012.
Mijn kleine is uit januari 2012 een week later dan nu mijn uitgerekende datum. Ik ben d'r 20ste uitgerekend en de kleine is 27 januari jarig en mijn vriend 1 feb haha. Lekker druk zo! Ik was toen heel pril 4 weken en 3 dagen maar dat maakt het wel inderdaad benauwder.
bedankt meiden om mij beetje gerust te stellen had dinsdag digitale gedaan, gaf 1 tot 2 weken aan (wat klopt dus ) hebben jullie al symptomen, ik niet echt ... alleen weinig tot geen eetlust en "voel" me gewoon zwanger wij hebben het nog niet aan veel mensen verteld, ik heb het aan vriendin verteld en ml aan zijn beste vriend (die wordt ook de peter) morgen ga ik bellen naar gyn (oh ja ik ben Belgische dus ik ga niet naar vk maar naar gyn haha) ... hoop voor vaderdag te kunnen gaan voor echo, dan kunnen we dichte familie tijdens bezoekjes voor vaderdag inlichten, de rest vertellen we waarschijnlijk ook pas na 12 weken echo!
Hier ook nauwelijks kwaaltjes.. Af en toe zere tepels, wel erge krampen (waar ik me dan weer druk over maak) en af en toe erg nat dat ik denk bloeeeed... Maar ben er wel relax onder, ben niet zo onzeker als toen met de miskraam. Het is "gewoon" spannend nu! Hier m'n mama en een vriendin verteld. Zaten in de mmm dus wilde het sowieso aan m'n mam vertellen. Rest van de Fam willen we proberen na een goede echo!
Pfff ja ik ben ook zo moe... echt niet leuk meer. Hebben jullie nog leuke plannen t weekend? Hebben jullie ook zo'n opgezette buik? ik heb echt al t idee dat het zichtbaar is. Zijn mn darmen dat weet ik, maar toch... Dat weten andere mensen niet. Haha.
Uitgerekend 12-31 Januari ♀♂ 12: > Miertje84, 30 jaar, 2e kindje 13: > Vrouwke87, 28 jaar, 1e kindje, > Fefe, > Rosalyn, 22 jaar, 1e kindje 14: >Wennepen80, 15: 16: >Noa1, 3e kindje > SusanneO, 1e kindje > Sneeuwklokjes, > Amertje, 17: 18: >Myself82, 2e kindje >Polkadotjes, 24 jaar, 2e kindje 19: 20: >LadyTwilight, 29 jaar, 2e kindje 21: 22: >Mamavanmenno200, 32 jaar, 3e kindje >Mandy3, 25 jaar, 1e kindje 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Afspraken ♡ : > Miertje84 - 22 mei - eerste echo > Myself82 - 27 mei - echo > Rosalyn - 2 juni - eerste echo > Vrouwke87 - 3 juni - eerste echo > Mandy3 - 5 juni - eerste echo
@miertje, mijn dochter is ook van aug 2012. Ik heb ook echt een zere buik en voel me nu ook al halfgammel. Kan mij niet herinneren dat ik dat vorige keer ook al zo snel had. Hoop dat misselijkheid nog even wegblijft. Vanmorgen nog een test gedaan en die was even donker als de teststreep. Was dat bij jullie ook al zo?
Ik herken het ook niet van toen ik zwanger was, hopelijk een goed teken voor mij. Ik heb niet meer getest na de digitale! Wel fijn dat ze even donker zijn toch
Hoeveel dagen na je nod ? Ik had vijf dagen na mn nod ook een kv2 waarbij de teststreep en de controle streep hetzelfde waren
Soms voel ik me gammel en soms voel ik me alsnog er niks aan de hand is. Lijkt zelfs wel of m'n kwaaltjes laatste 2 dagen afnemen.... Is dit een slecht teken denken jullie? Gisteren nog getest en een duidelijk oplopend streepje. Dus dat is wel gewoon goed. Kan me niet herinneren dat ik met m'n eerste zwangerschap ook zo onzeker/onrustig was... Haha.
Nou had verkeerd geteld en toen zag ik een aantal van jullie banners en dacht dat klopt niet.. Ach zal met een echo nog wel een keer veranderen! Ik vind die kwaaltjes vreselijk, geen idee wat goed of "fout" is.. Ik wil volgende week misschien een keer testen, hopelijk fan ook een knaller. Voor mij is morgen/zaterdag pas NOD.