Multiculti: Ik herken het niet, maar zoiets is natuurlijk niet goed in het begin van je zwangerschap. Ik denk dat het belangrijk is dat jullie eens goed gaan praten. Zat jullie relatie voorafgaand aan de zwangerschap wel goed of hadden jullie veel ruzies? Zoiets groots als een zwangerschap/het krijgen van een kindje is niet eenvoudig te combineren met een relatie die niet goed zit dus ik denk dat het inderdaad verstandig is om hier echt goed met hem over te praten. Veel sterkte!
Bodien mooie test! Misslegend heel erg veel sterkte vandaag, denken aan je! Multiculti... Zoals al veel gezegd is ... heb er niet veel aan toe te voegen, hoop voor je dat vanavond om de tafel jullie goed zal doen. Eerlijk blijven over wat er door je heen gaat en hoe je je voelt. Succes!
ik hoopte op nieuws van misslegend.. wij hebben ook niet veel ruzie.. herken wel dat mijn man niet zo blij kan zijn. Maar dat is meer zelfbescherming. Ik heb trouwens wisselend kwaaltjes. De ene dag bijna niet, de andere wel.. herkennen jullie dat? Ben vandaag naar huis gegaan met barstende hoofdpijn. Dus dat dan weer wel De 12e mogen wij weer voor een echo. Lijkt nog zo lang weg. Het ene moment ben ik super rustig, het volgende ben ik bang dat het toch weer misgaat.. Wordt helemaal gek van mijzelf
Ik herken het nanette. De kwaaltjes ene dag meer dan andere en ook ce onzekerheid. Heb pas volgende week woensdag mijn eerste echo maar lijkt nog zo lang te duren
Hier wisselt het ook per dag. Gister maakte ik me zorgen omdat ik niet meer misselijk was. Vandaag volop misselijk, kokhalzen en rommelende darmen. Tijdens het rijden vanmorgen ( heb een eigen paard) een paar keer moeten stoppen omdat ik bijna moest overgeven. Stelt me wel gerust dus kom maar op
Ja ontzettend graag, vind de cultuur daar fijner, het wonen fijner, en vond de kindergarten daar ook heel aangenaam. Eigenlijk vond ik daar alles heel erg fijn, heb er ook echt heimwee naar Kwaaltjes: Hier ook wisselende kwaaltjes, ene dag kan ik mij piekfijn voelen terwijl ik de volgende dag niet vooruit te branden ben, gisteren lang uitgeslapen en in de middag ook zo in slaap gevallen voor een uur.
Ook ik kwam stiekem onder werk tijd even spieken voor Misslegend. Ik hoop dat alle s oke is en ze ons door haar blijheid vergeten is
Dames met een mooie echo gefeliciteerd, mooie test van MvM zag ik voorbij komen! Nieuwe dames die zich hebben aangesloten welkom. Een erg druk weekend gehad en ga vanavond even terug lezen. Net als jullie benieuwd naar misslegend. Hier vooral last van puistjes en mn borsten! Erg moe zeker rond dit tijdstip van de dag. Ik ben een echte cola liefhebber, maar als ik cola drink heb ik het idee dat het direct weer omhoog komt en dan weer terugzakt. Verder weinig kwaaltjes, morgen dan eindelijk de echo die hopelijk voor meer duidelijkheid zal gaan zorgen.. Nu al hoofdpijn en op van de zenuwen!
Sorry sorry dames, ik had nog wat andere afspraken en daardoor niet de mogelijkheid te reageren. Het is voor nu helemaal goed! We zijn zo opgelucht. Vandaag was er een goede zwangerschap in de baarmoeder te zien. Wel korter dan gedacht, rond de 5 weken nu. De 11e mogen we weer.