Uitgerekend 16-31 januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Noa1, 5 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. multiculti88

multiculti88 Actief lid

5 dec 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt? Ik wil graag terug naar Nederland....Waarom vind je duitsland fijner?

2. Mandy84

Mandy84 Actief lid

5 okt 2013
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend misslegend hoe is het?

3. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Toi toi toi MissLegend, ik hoop écht op goed nieuws!

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Multiculti: Ik herken het niet, maar zoiets is natuurlijk niet goed in het begin van je zwangerschap. Ik denk dat het belangrijk is dat jullie eens goed gaan praten. Zat jullie relatie voorafgaand aan de zwangerschap wel goed of hadden jullie veel ruzies? Zoiets groots als een zwangerschap/het krijgen van een kindje is niet eenvoudig te combineren met een relatie die niet goed zit dus ik denk dat het inderdaad verstandig is om hier echt goed met hem over te praten. Veel sterkte!

5. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Bodien mooie test!

Misslegend heel erg veel sterkte vandaag, denken aan je!

Multiculti... Zoals al veel gezegd is ... heb er niet veel aan toe te voegen, hoop voor je dat vanavond om de tafel jullie goed zal doen. Eerlijk blijven over wat er door je heen gaat en hoe je je voelt. Succes!

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik hoopte op nieuws van misslegend..

wij hebben ook niet veel ruzie.. herken wel dat mijn man niet zo blij kan zijn. Maar dat is meer zelfbescherming.

Ik heb trouwens wisselend kwaaltjes. De ene dag bijna niet, de andere wel.. herkennen jullie dat?
    Ben vandaag naar huis gegaan met barstende hoofdpijn. Dus dat dan weer wel;)

De 12e mogen wij weer voor een echo. Lijkt nog zo lang weg. Het ene moment ben ik super rustig, het volgende ben ik bang dat het toch weer misgaat.. Wordt helemaal gek van mijzelf

7. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik herken het nanette. De kwaaltjes ene dag meer dan andere en ook ce onzekerheid. Heb pas volgende week woensdag mijn eerste echo maar lijkt nog zo lang te duren

8. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Hier wisselt het ook per dag. Gister maakte ik me zorgen omdat ik niet meer misselijk was. Vandaag volop misselijk, kokhalzen en rommelende darmen. Tijdens het rijden vanmorgen ( heb een eigen paard) een paar keer moeten stoppen omdat ik bijna moest overgeven. Stelt me wel gerust dus kom maar op ;)

9. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Ja ontzettend graag, vind de cultuur daar fijner, het wonen fijner, en vond de kindergarten daar ook heel aangenaam. Eigenlijk vond ik daar alles heel erg fijn, heb er ook echt heimwee naar :)

Kwaaltjes: Hier ook wisselende kwaaltjes, ene dag kan ik mij piekfijn voelen terwijl ik de volgende dag niet vooruit te branden ben, gisteren lang uitgeslapen en in de middag ook zo in slaap gevallen voor een uur.

10. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Misslegend ben erg benieuwd hoe het met je gaat!

11. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Ik ook. Hopelijk horen we snel wat van je!

12. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    172
    63
    Het is wel stil :( hoop dat alles goed is

13. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Ik hoop ook dat alles goed is :(

14. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Mooie test bodien!

Ben ook benieuwd mislegend...

15. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoop ook dat alles goed is miss legend

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ook ik kwam stiekem onder werk tijd even spieken voor Misslegend. Ik hoop dat alle s oke is en ze ons door haar blijheid vergeten is :)

17. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Dames met een mooie echo gefeliciteerd, mooie test van MvM zag ik voorbij komen!

Nieuwe dames die zich hebben aangesloten welkom.

Een erg druk weekend gehad en ga vanavond even terug lezen. Net als jullie benieuwd naar misslegend.

Hier vooral last van puistjes en mn borsten! Erg moe zeker rond dit tijdstip van de dag. Ik ben een echte cola liefhebber, maar als ik cola drink heb ik het idee dat het direct weer omhoog komt en dan weer terugzakt. Verder weinig kwaaltjes, morgen dan eindelijk de echo die hopelijk voor meer duidelijkheid zal gaan zorgen.. Nu al hoofdpijn en op van de zenuwen!

18. Misslegend

Misslegend Actief lid

7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorry sorry dames, ik had nog wat andere afspraken en daardoor niet de mogelijkheid te reageren.

Het is voor nu helemaal goed! We zijn zo opgelucht. Vandaag was er een goede zwangerschap in de baarmoeder te zien. Wel korter dan gedacht, rond de 5 weken nu.

De 11e mogen we weer. :)

19. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wat fijn miss legend :)

20. Misslegend

Misslegend Actief lid