Dames, las enkele dagen geleden in het topic over de zwangerschaps/ovutesten dat Noa inmiddels ongesteld was geworden. Betekend dat er nog een dame bij kan!
17 dpo was het vandaag, dus 3 dagen na Nod. Ben een beetje bang voor een tweeling. Zit in de familie namelijk.
Omdat de zwangerschap zwaarder is en ik het al niet makkelijk vond. En in mijn omgeving zijn alle tweelingzwangerschappen veel te vroeg gekomen. Sommigen het niet gered. En de strijd die ik altijd zie tussen tweelingen onderin.
Hey meiden, Even advies gevraagd, al echt vanaf voor mn nod nachten vol met buikrampen.. nu is het weer raak.. lig al een uur op bed en de krampen trekken vooral naar mn lies en benen toe. De gyn zei neem maar paracetamol/warme kruik/ kussen tussen je benen. Maar lijkt allemaal niet te helpen.. tips van jullie zijn welkom!
Uitgerekend 12-22 Januari ♀♂ 12 Januari: > Miertje84, 30 jaar, 2e kindje 13 Januari: > Vrouwke87, 28 jaar, 1e kindje, > Fefe, > Rosalyn, 22 jaar, 1e kindje 14 Januari: >Wennepen80, 16 Januari: > SusanneO, 1e kindje > Sneeuwklokjes, > Amertje, 18 Januari: >Myself82, 2e kindje >Polkadotjes, 24 jaar, 2e kindje 20 Januari: >LadyTwilight, 29 jaar, 2e kindje >Muzieknootje, 28 jaar, 22 Januari: >Mamavanmenno200, 32 jaar, 3e kindje >Mandy3, 25 jaar, 1e kindje Afspraken ♡ : > Miertje84 - 22 mei - eerste echo > Myself82 - 27 mei - echo > Rosalyn - 2 juni - eerste echo > Vrouwke87 - 3 juni - eerste echo > Mandy3 - 5 juni - eerste echo
Ja hier gaat t heel de dag goed tot ik in mn bed lig en wil slapen. Al meer als twee weken rond een uur of zes wakker zelfs op vrije dagen en slapen is normaal een hobby van me.. de gyn zei bel maar als het niet helpt. Dus ga morgen wel ander advies vragen.
Zei ik gisteren niet dat m'n kwaaltjes afnamen (leek zo) en of dat een slecht teken was? Hele ochtend al zeurende buikpijn en kots misselijk... Dus vergeet mijn opmerking van gisteren... 😇😁 Rosalyn wat vervelend die buikpijn! Hoop dat t snel minder wordt.
Moet eerlijk zeggen dat het mij ook niet fijn lijkt. Zo zwaar 2 tegelijk! En idd grotere kans op vroeggeboorte. Maar als t zo is is t zo denk ik dan maar. Komt dan ook best goed. (Bij mijn vriend in de fam komen ook tweelingen voor) Maar ik snap je volledig!
haha ik heb ook steeds bang dat het een tweeling wordt, ik ben zelf namelijk deel van een tweeling als het zo is, kan je het niet veranderen ... maar die eerste echo zijn ml en ik altijd heel nieuwsgierig naar het aantal vruchtzakjes
Oh hier nog 1 hoor! Maar wij hebben zoiets zolang hey geen drieling gaat worden is de shock te overzien haha!
Die krampen zijn heel herkenbaar! Ik lag eergisteren 's avonds echt te kronkelen op bed. Ineens had ik enorm behoefte aan een heel groot glas koud water, wat ik heb genomen samen met een sultanakoekje en toen zakte het met een paar minuten af. Maar nog steeds als ik krampjes heb en helemáál als ik wat afscheiding voel gaan, is het nog even een run naar de wc en goed kijken + afvegen... tot nu toe gaat echter alles nog goed! Ik ben (nog) niet misselijk, dus ik hoophoophoop dat dat zo blijft. Ook geen last van gevoelige borsten ofzo. Enige wat ik dus merk zijn die krampen (inderdaad, groeiende bm) en dat ik wat meer last heb van 'jeugdpuistjes' op m'n rug. Ik ben overigens 29 en dit is ons 1e kindje, in ronde 2! Morgen nog ff een CB digital doen, dat voelt toch weer even wat echter. Al voelde het ook al heel echt toen Moeders voor Moeders hier woensdag de test kwam doen (overigens aan te raden, je krijgt er een mooie omslagdoek met capuchon bij ) en die 2 mooie roze strepen aangaf. Maar met VL afgesproken eerst CB digital en dan pas aanmelden bij VK. Hoop 1 juni voor eerste echo te kunnen (op 2 dagen na dan 8 weken vanaf ELM gerekend) omdat we 2 juni met onze ouders uit eten gaan en dat een mooi moment zou zijn om het te vertellen!
Amertje wat goed dat je meedoet aan MvM! En fijn dat die test goed was! Wanneer mag je beginnen met plassen? Voor mij is het wel fijn te lezen dat jij ook nauwelijks kwaaltjes hebt. T maakt mij soms toch onzeker. Hier inderdaad ook die krampen en soms snelle ren naar de wc Hopelijk mag alles goed gaan bij ons allemaal!
Uitgerekend 12-22 Januari ♀♂ 12 Januari: > Miertje84, 30 jaar, 2e kindje 13 Januari: > Vrouwke87, 28 jaar, 1e kindje, > Fefe, > Rosalyn, 22 jaar, 1e kindje 14 Januari: >Wennepen80, 16 Januari: > SusanneO, 1e kindje > Sneeuwklokjes, > Amertje, 29 jaar, 1e kindje 18 Januari: >Myself82, 2e kindje >Polkadotjes, 24 jaar, 2e kindje 20 Januari: >LadyTwilight, 29 jaar, 2e kindje >Muzieknootje, 28 jaar, 22 Januari: >Mamavanmenno200, 32 jaar, 3e kindje >Mandy3, 25 jaar, 1e kindje Afspraken ♡ : > Miertje84 - 22 mei - eerste echo > Myself82 - 27 mei - echo > Rosalyn - 2 juni - eerste echo > Vrouwke87 - 3 juni - eerste echo > Mandy3 - 5 juni - eerste echo