neee he! Wat is dit gewoon ronduit k*t! En dan ben je gevoel al zover en blijkt het toch niet goed te zijn. De angst van ons allemaal van mij wel in iedergeval..... Dikke knuffel en heel veel sterkte
Aaah nee toch Rosalyn!!! Wat erg meid. Heel veel sterkte gewenst. Probeer al je vragen te stellen, hoe gek ze ook zullen klinken. Zo blijf je er niet mee zitten. Dikke knuffel voor jou..
Ik heb inmiddels licht wat bloedverlies en buikpijn Gelukkig ben ik over 10 minuten vrij en kan ik naar huis. Denk dat ik MVM voor morgen maar even afbel. Weet niet of dit goed gaat..
Meid toch wat een nare verhalen vandaag .. Hopelijk blijft t bij licht bloedverlies en is t gewoon een adertje ..
Nee toch jummy hoop dat bi licht bloedverlies blijft. Bah wat een verhalen ben gelijk beetje van slag en weer onzeker
@Rosalyn wat een naar bericht zeg! Hier hadden we niet op gehoopt veel sterkte @yummy nee toch....wat eenx onzekerheid
Ik hoop dat er niks aan de hand is Yummy, een beetje bloedverlies hoeft nog niks te betekenen. Had je je gesprek al gehad?