Wat een rotdag vandaag!! Zit jullie berichtjes met tranen in mn ogen te lezen. Vind het zo verschrikkelijk voor jullie!! Hoop dat jullie wensen toch snel in vervulling zullen gaan meiden! Heel veel sterkte!!
Goedemorgen dames, Iedereen met een echo vandaag succes! Hoop op betere berichten dan gister. Zoontje is vandaag jarig, vanavond vertellen we het onze ouders, heb er zin in. Ik heb een week geleden een formuliertje ingevuld van mvm. Duurt het bij meer dames zo lang voor er gebeld werd om een afspraak te maken? Fijne dag vandaag!
@dames met een echo veel succes @mandy gefeliciteerd met je zoontje. En spannend he het vertellen. Doen jullie het nog op een speciale manier? Ik had me via de site aangemeld voor mvm en werd binnen 3 werkdagen terrug gebeld.
Thnx Bodien. We hebben een shirtje gekocht voor Lenn met voorop psssst.. en achterop Ik word grote broer. Eens kijken of ze dat meteen zien.. ik zal eens bellen naar mvm dan. Ik herinner me nog dat ik het vorige keer ook lang vond duren maar t is zo ook zonde..
Gefeliciteerd met je zoontje mandy! Iedereen met een echo vandaag, succes! Wou dat wij onze eerste echo al hadden!
Uitgerekend 8 - 31 Januari ♀♂ 8 Januari: >happygirl1, 29 jaar, 1e kindje 12 Januari: > miertje84, 30 jaar, 2e kindje > Mandy84, 30 jaar, 2e kindje 13 Januari: > vrouwke87, 28 jaar, 1e kindje, > fefe, ♡rissie10, 25 jaar,1e kindje 14 Januari: >wennepen80, 16 Januari: > SusanneO, 1e kindje > sneeuwklokjes, > amertje, 29 jaar, 1e kindje > oliviafaye, 17 Januari: ♡Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje 18 Januari: ♡myself82, 2e kindje >polkadotjes, 24 jaar, 2e kindje >greenleaf, 24 jaar, 1e kindje 19 Januari: >misslegend, 24 jaar, 2e kindje >Tedds, 23 jaar, 1e kindje ♡Silverwings, 31 jaar, 1e kindje >Knuffel, 39 jaar, 2e kindje 20 Januari: >ladytwilight, 29 jaar, 2e kindje >nine, 29 jaar, 1e kindje >miek1981, 33 jaar, 2e kindje 22 Januari: >mamavanmenno200, 32 jaar, 3e kindje >mandy3, 25 jaar, 1e kindje ♡kelmel,24 jaar, 2e kindje >Traum, 3e kindje 23 Januari: >Mariak, 29 jaar, 2e kindje >ukky, 39 jaar, 4e kindje >jeszss, 31 jaar, 2e kindje >Elphaba1981, 33 jaar, eerste kindje >Imke24, 28 jaar, 2e kindje 25 Januari: >Kar00w,26 jaar, 1e kindje >Yarah, 2e kindje 27 Januari: >MamavanDaisy, 26 jaar, 4e kindje 28 Januari: >Pien1991, 24 jaar, 1e kindje 29 Januari: >multiculti88 >nanette, 2e kindje 30 Januari: >Bodien,27 jaar, 2e kindje >20BabyJ10, 26 jaar, 2e kindje >Roelien81, 34 jaar, 4e kindje >jongemama123 >karnijn 31 Januari: >xjessy, 2e kindje Datumloos: >Sneeuwklokjes, 33 jaar, 2e kindje >Bambe, 27 jaar, 2e kindje ♡cdvg, eerste kindje >Mandy84, 30 jaar >MamavanDaisy, 26 jaar, 4e kindje Afspraken ♡ : > vrouwke87 - 3 juni - eerste echo > cdvg - 4 juni - tweede echo > mamavanmenno200 - 4 juni - eerste echo > LadyTwilight - 4 juni pret/termijn echo > miek1981 - 4 juni - eerste echo > Mandy84 - 5 juni - eerste echo > mandy3 - 5 juni - eerste echo > amertje - 8 juni - intake vk + echo > miertje 84 - 8 juni - echo, 10 juni - afspraak vk > Bambe - 9 juni - eerste echo > Elphaba1981 - 10 juni echo gyn > Traum - 10 juni - eerste echo en intake > Sneeuwklokjes - 10 juni Intake, 18 juni echo > Imke - 11 juni - echo gyn > SusanneO - 12 juni - intake vk + echo > polkadotjes - 16 juni - intake vk + echo > pien1991 - 16 juni - echo > MamavanDaisy - 16 juni- echo > MariaK - 17 juni - eerste echo > Nine- 17 juni - vroege echo > Misslegend - 18 juni echo > multiculti88 - 19 juni - eerste echo > yarah - 19 juni- intake vk > Norki Maki - 19 juni - echo > Roelien81 - 22 juni - eerste echo > 20BabyJ10 - 25 juni - verloskundige > Pien1991 - 25 juni - intake > Nine - 3 juli - termijnecho en intake Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - sterretje31 - Muzieknootje - Rosalyn - Yummy Toppers die mvm steunen; polkadotjes, amertje, nine85, susanneO, ukky, Norki Maki, Yummy, Bodien, Silverwings
Vrouwke succes vandaag. Hoop vandaag ook op betere berichten kunnen wel weer goed nieuws gebruiken na een rotdag als gisteren Hebben jullie veel last van kwaaltjes? Hier valt het gelukkig erg mee moet ik zeggen, ben alleen moe, gevoelige borsten en vreetbuien niet normaal
Hier ook alleen moe... En vreetbuien... Maar dat is bij mij een combinatie van stoppen met roken en zwangerschap denk ik Verder nergens last van, dat blijft me toch onzeker maken ook al heb ik nog steeds knal testen. Ik weet dat kwaaltjes niet persee hoeven en hoop dat ik ook zonder kwaaltjes goed de zwangerschap door kom maar bij mijn zoontje had ik er zoooooveel dat ik nu zoiets heb van huh?! Zit het wel goed
Goedemorgen allemaal, Heel veel succes vandaag Vrouwke en hopelijk kom je terug met goed nieuws.. @Traum, niet echt.. Heb wel gevoelige borsten en ze zijn ook echt een cup gegroeid.. 'S ochtends wanneer ik uit bed kom voel ik me niet zo geweldig overigens, misselijk en vreemd! Dat trekt na een uurtje weer weg..
Van harte gefeliciteerd! Fijne dag vandaag. En leuk dat jullie het vandaag gaan vertellen. Wij hadden onze zoon trouwens laten zeggen 'mama baby buik' en dat gefilmd en aan onze ouders laten zien. Even een grappige verwarring ('Wat? Wat zegt ie nou? Mama baby buik? Echt waar!?' en daarna blijdschap) Nou ik hoop ook op betere berichten vandaag. Veel geluk meiden! Een wijziging in de lijst: ik mag 11 juni al komen voor de eerste echo, ipv 17 juni. Tip van de verloskundige om gewoon even te bellen of er misschien een plekje vrij was gekomen. Dus dan is de echo rond 7 w + 5 dagen. Zijn er ook meiden die zo gaar wakker worden? Heb ik heerlijk geslapen voel ik me nog een wrak als ik wakker word Zo moe, beetje hoofdpijn, beetje verstopte neus, beetje misselijk. En als ik dan op sta wordt het allemaal wel weer wat beter. Hoe doen jullie dat eigenlijk met koffie? Ik lust het nog steeds en eigenlijk drink ik nog wel een klein kopje koffie per dag.. Je mag max. 200-300 mg per dag, een kopje is ca. 85 mg. Maar misschien toch beter om helemaal geen koffie te drinken? Ik vind (als ik niet te misselijk ben) het wel fijn, helpt toch een beetje tegen hoofdpijn/duf hoofd... Maar wil ook geen extra risico's lopen. En nogmaals voor de dames bij wie het allemaal niet goed is gegaan, en die nog wel meelezen: heel veel sterkte... Dikke knuffel!
Ik drink sinds mijn tp geen koffie meer. Helemaal géén cafeïne. Maar is meer mijn eigen gevoel misschien. Dat verrot wakker worden heb ik ook wel beetje. En als ik dan wakker ben gaat het wel. Miet echt misselijk. Wel soms kokhalzen
Dankje! Ik heb vanmiddag pas de echo. Moet nog eventjes geduld hebben. Hopelijk kan ik goed nieuws brengen wat betreft kwaaltjes... Ik voel me zeker niet mezelf. Ik heb nergens puf voor. Gisteren tijdens boodschappen doen gaat alles draaien. Ben regelmatig kots misselijk (gebruik al die zetpillen) Heb wel af en toe honger maar veel eten valt verkeerd waardoor ik daarna weer mee last heb. Eet ik niet ga ik me ook heel beroerd voelen. Iemand tips? Daarnaast ook gevoelige borsten maar dat vind ik tot nu toe helemaal niet vervelend.
Ik heb echt al een buikje, kan mn spijkerbroeken niet meer aan of ze zitten echt strak. Van de week mn zw kleding maar van zolder halen. Hebben er al meer zo'n buik? Ik ben trouwens ook al 1 kg aangekomen bij gewoon eten. Heb geen vreetbuien.
Vrouwke misschien heb je een lage bloeddruk? Mijn tip is kleine dingen eten en dan om de 2-3 uur. Beschuitje, wat fruit, 1 snee brood enz.