Een hoop onzekerheid voor vrouwke sterkte meis. Wat een ellende toch hier de laatste dagen... Denk aan je! Hier ook nog steeds flink beroerd. Zelfs zo dat ik op m'n werk niet goed meer functioneer. Ik ga straks bellen of ik iets voorgeschreven kan krijgen voor de misselijkheid. Hopelijk voel ik me het weekend dat beter, zo niet meld ik me ziek.
Nanette, zie dat jij ook al heel veel ellende achter de rug hebt, ik duim voor een plakkertje. Madelein, zal inderdaad even naar de dokter gaan voor medicijnen want kan mij voorstellen dat het erg vervelend is wanneer je je zo beroerd voelt. Ik voel mij tot nu toe goed, alleen erg moe waardoor ik moeite heb in de ochtend uit bed te komen, dommelde vanmorgen gewoon weer in. Gelukkig niet misselijk, alleen mijn darmen zijn helemaal van slag en maagzuur/boeren. Ben wel een beetje onzeker geworden door alle nare berichten hier, hoop dat we voor nu allemaal positieve berichten krijgen, wordt gewoon een beetje bang voor mijn echo volgende week.
Ik heb pcies hetzelfde. Ben ook ontzettend onzeker geworden door alle verhalen. Heb vannacht ook beroerd geslapen. Heb oas volgende week woensdag mijn echo. Gelukkig wel genoeg afleiding het aankomende weekend. Qua symtomen ook niet misselijk. Wel zijn mijn darmen van slag wn ook boeren etc. En heb veel last van afscheiding.
Helaas zeggen kwaaltjes niks. Dat bewijst mijn situatie wel. Heb zelf zetpillen omdat ik niks binnen houd. Moet zeggen dat ze misselijkheid me nu nog zwaarder valt omdat je weet dat het voor niks is. Andere dames succes vandaag
Wat grappig hier precies hetzelfde allemaal, heb ook pas volgende week woensdag mijn echo in de avond om 20:40. Gelukkig ook afleiding want dochter wordt volgende week dinsdag 6 jaar dus daar heel veel energie in steken. En van het weekend ook genoeg te doen.
Ik vind het echt heel naar voor je moet ook heel dubbel aanvoelen dat je je zo beroerd voelt en weet dat het allemaal voor niks is. Als je wat kwijt wilt voel je vrij, is denk ik goed om erover te praten. Dikke knuffel.
@Onzekerheid....dat valt hier gelukkig wel mee ondanks alles. Puur omdat ik me er bij neergelegd heb dat als het misgaat je er helemaal niks aan kunt doen. Vorige maand voelde ik ook gigantisch veel onmacht maar daarna besefde ik wel dat er gewoon niks aan tegen te houden is. Maar dat neemt niet weg dat het ontzettend naar en verdrietig is. Ik hoop nu dat ons clubje meer geluk heeft! Er komen voor veel mensen ook nog veel mooie tijden aan.
Vrouwke heel veel sterkte! Dames met een echo succes vandaag! Hier: Ik ben er even wat minder, vannacht in het zh opgenomen wegens longontsteking. Kreeg geen lucht meer. Hopelijk mag ik morgen/overmorgen weer naar huis toe. Nu hopen tot de 11e dat ukkie er geen hinder van heeft ondervonden
Dat is wel even schrikken misslegend heel veel beterschap. Super spannend cdvg ik duim voor een mooie echo.
Jaaaaaaaa goed nieuws!!!! Och wat een opluchting zeg!!! Was zo bang!!! Maar hartje klopt en het is goed gegroeid!! Ze twijfelde tussen 7.5 of 8 en vorige week nog 6.3 dus helema goed!!! Nu 13 of 15mm