Wat fijn cdvg!! Super gefeliciteerd!! Das even schrikken, MissLegend! Hoop dat je snel weer opknapt! Wij hadden gelukkig ook een hele goede echo vandaag!! Een prachtig kloppend hartje en precies 7 weken (klopt exact.. 5 wkn geleden zeker eisprong gehad na Ovitrelle). Volgens de arts is de kans dat het nu nog misgaat maar 5%!! Daar worden we blij van!!
Miss legend wat vervelend zeg. Hoe is het nu? CDVG wat een goed nieuws!! Fijn hoor. Ik mag maandag weer spieken, pfffff wat duurt wachten toch lang
En dat brood naar karton smaakt? Fijn die goede berichten! Lekker genieten van die kloppende hartjes!
Jeeej gefeliciteerd met de mooie echo's ladytwilight en miek!! Ik mag morgen 11.00, hoe laat jij mandy?
14:00. Sochtends cursus, dus hopelijk gaat de ochtend snel... Moet een mooie dag voor ons worden, zou je denken
Hebben jullie al iets wat jullie vreselijk missen qwa eten of drinken? Ik roombrie! Daar ben ik echt verslaafd aan!! Weet niet zeker of dat je dat wel of niet mag dus neem dan liever geen risico maar och och wat snak ik naar een pistoletje met brie en dan een beetje honing dille!!
Roombrie en geitenkaas mag gewoon hoor mits gemaakt van gepasteuriseerde melk. Dat is bijna alle kaas uit de Nederlandse supermarkt.
Dat wilde ik ook zeggen Ik wil heel graag een zacht gekookt eitje (nadat ik van mijn avond eten bijgekomen ben dan )