mijn echo was niet echt zoals verwacht, geen kloppend hartje en vruchtje van maar 5 weken terwijl ik al verwacht rond de 7 weken te zijn ... mag volgende week terug voor echo (11/6) en dan pas zal ik zekerheid hebben :'(
heel heel heel licht positief 12 mei heel licht positief 14 mei knal positief 17 mei als ik ruim reken, zit ik zeker al aan 6 weken... en normaliter begint hartje te kloppen vanaf 6 weken
Oh echt?? Ik ga zaterdag alle brie in de supermarkt goed bekijken dan hahahaha Ohw mamavanmenno wat een rotnieuws! Hoop op een wondertje en dat je volgende week toch nog goed nieuws zal krijgen!
Symptomen zeggen sowieso nooit iets. Zelfs mensen met ontzettend veel symptomen gebeurt het mee. Maar het gebeurt ook wel eens dat het hartje later pas kloppend te zien is. Ik ga in ieder geval voor je duimen!!!! Sterkte met wachten.
Pfff... Ik dacht dat ik al misselijk genoeg was, krijg ik me net toch ineens een fikse vlaag misselijkheid over me heen.. Snel naar de wc, niet overgeven maar boer al de hele avond als een kerel =P hihi.. Door de misselijkheid heen een kaal broodje naar binnen gewerkt, toen zakte het gelukkig weer wat af. Nu maar snel slapen en hopen dat het morgen wat beter gaat!
Ahh neee mamavanmenno!! Wat een slopende week zal t worden. Duim voor je dat het volgende goed blijkt te zijn maar kleiner dan verwacht...
Goedemorgen dames, Mamavanmenno, oef dat wordt een zenuwslopend weekje.. Sterkte! Ik zal heel hard voor je duimen.. Dames met de goede echo's, super! Gefeliciteerd.. En dames die vandaag moeten; heel veel plezier en kom terug met goed nieuws
Mamavanmenno: Nee wat een akelig bericht meid, ik hoop toch dat bij de volgende echo alles in orde is. Dames met een goede echo: Gefeliciteerd