Ik weet zeker wanneer m'n eisprong is geweest. Die kleine kansen zijn aan ons niet gegund helaas... Wij hebben inmiddels zo'n dramatisch verloop wat betreft onze kinderwens, dus dat is uitgesloten. Buikpijn wordt nu ook erger dus het zal de komende dagen echt wel vanzelf op gang komen. Vanavond maar een lekker wijntje als troost
Lieve Madelein. Wat verdrietig voor jullie. Je kent je eigen lichaam en geschiedenis het beste dus ik geloof je gelijk. Hoe graag ik het ook anders had gezien. Wat een weg hebben jullie afgelegd. Hopelijk is er in de nabije toekomst een succesvolle zwangerschap voor jullie. Het is je enorm gegund. Lieve groet Norki
Ik mocht vandaag voor een echo ipv maandag.... En... Mooi kloppend hartje gezien! 7wk zwanger. Ben zo opgelucht!
Meid toch wat naar zeg! Soms is het ook echt oneerlijk verdeeld. Ik wil je iig heel veel sterkte wensen.
Nee was mooi rond. Alles zag er super goed uit. Hartje klopte ook mooi. Nog meer meiden met echo vandaag? Ben net terug van vakantie dus moet beetje inlezen enzo en proberen te onthouden welk verhaal ook alweer bij wie hoort... 😇😁
Dank jullie wel meiden. Inmiddels begint de hoop dat we ooit een kindje mogen krijgen wel steeds meer te vervliegen... Ik zal hier niet meer meeschrijven. Wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap!! Liefs
Jammer maar begrijpelijk. Geef de hoop niet op! Ik hoop met jullie mee dat jullie in de toekomst een kindje mogen krijgen! Veel sterkte
Ohh madelein wat vreselijk! Kan wel huilen voor je! Het feit dat je zegt dat je de hoop een beetje verliest raakt mij zo!! Ik wil je heeeel veel sterkte wensen en hoop echt dat jullie droom nog eens uit mag komen!! Meiden met een goede echo; gefeliciteerd, wat een opluchting! Ons clubje begint zo wel echt uit te dunnen😔 Ik heb het alleen mn middelste zusje verteld (via telefoon). Ze werkt in het buitenland dus ik zie haar heel weinig, wilde er toch graag met iemand over praten. 20 juni gaan we het mn ouders vertellen, heb voor vaderdag een cadeau wat hij in etappes uit moet pakken en op de bodem leg ik dan denk een envelop met daarin de echo foto. Voor de rest zien we het wel wie we het wanneer vertellen. Ik wil het sowieso als een van de eerste tegen mn manager zeggen zodat hun ook voldoende tijd hebben om een vervanger te zoeken. Maar wil daar wel nog even mee wachten.
Hebben wij ook wij kunnen woensdag terug naar het ziekenhuis heb nu geregeld dat ik maandag morgen om half 11 bij de verloskundige kan komen word helemaal gek van de zenuwen
Ik weet hoe t is. Ik mocht eigenlijk maandag. Maar wilde zo graag duidelijkheid hebben. Ik duim voor je.
Ik wacht nog ff....ik had ook leeg vruchtzakje maar mijn schatting was ook dat ik ongeveer 5+3 was....dus dan kan het ook nog dat die leeg is. Hier de 16e termijnecho
Meiden met een goeie echo, gefeliciteerd! bij mij mag er dus ook een hartje bij 😄 Ik moet maandag even overleggen met vk wanneer ik volgende echo krijg dus dat weet ik nog niet. ☺️
Meiden, weten jullie of je medicijnen tegen hooikoorts mag gebruiken? En zo ja welke? Ik word er helemaal gek van maar gebruik nu niks...