Joepie Jeszss en Silver!!! Wat ben ik blij voor jullie meiden De maand mei was voor ons groepje wel heel bijzonder hè! Ik hoop zo dat het bij mij vrijdag ook allemaal ok is Mooie echo Silver! Daar mag je zeker trots op zijn en brullen is inderdaad op zijn plaats. Dikke knuffel meid!
Nee gelukkig geen pijn of dergelijke, heb het week 4 ook gehad en daarna paar dagen bruinverlies. Heb het ook niet bij mijn andere twee zwangerschappen gehad.
Daardoor ben ik ook extra onzeker geworden, heb wel steeds steekjes in de liezen en boven de baarmoeder maar denk dat het gewoon een teken van bandenpijn is.
Gelukkig heb je snel een echo Traum.. Ik heb met 6w roze verlies gehad. Het hoeft echt niets te betekenen. De verhalen zijn ook beangstigend maar helaas ook realiteit. Probeer dit niet op jezelf te betrekken.. (ik weet hoe moeilijk dit is) Een ander geruststellen is makkelijk dan jezelf
Pffff dames die ook zo misselijk zijn? Iemand tips...? Ben ook benieuwd naar aankomende maandag, 11u eerste echo in het ziekenhuis
Zonet alweer een beetje bruinachtige afscheiding sorry voor de details. Heb afgelopen zondagavond goed verstopt gezeten dus hoop dat het daardoor nog komt. Ben gewoon een echte stresskip. Misselijkheid, hier hielp het in de vorige zwangerschap door zo nu en dan wat kleins te eten zoals een rijstwafel.
Lieve dames, Mag ik hier ook meeschrijven? Ik ben mei 2012 bevallen van onze zoon, en sindsdien eindeloze behandelingen met ivf etc gehad zonder succes. daar in november 2014 mee gestopt, dat ook aan iedereen verteld dat het klaar was, en nu raad je het al...afgelopen donderdag was ik bij de gyn ivm vage buikklachten en ik wilde toch graag controle ivm die hormonen die ik zolang had gebruikt, en boem!! Hij zag direct dat er een embryo zat, ongeveer 5 weken...direct bloed geprikt en hcg was 2340, dus super! Nu moet ik dus 2 weken wachten en krijg de 19e pas weer een echo, en hopelijk deze keer een hartje We hebben het onze 2 beste vriendenstellen verteld. Mijn schoonouders vertellen we het a.s. vrijdag, en mij moeder pas na de echo. Ik denk dat ze echt omvallen! Niemand verwacht dit meer Ik ben heel blij maar houd ook ngo 10 slagen om de arm. hebben jullie dat ook?
Traum, ik kan me voorstellen dat je ervan in de stress schiet. Maar het kan ook gewoon onschuldig zijn...
Woww hoe bijzonder!!! Gefeliciteerd! Slag om de arm houd ik ook nog hoor, zelfs na het kloppende hartje
@traum, dat is vervelend. Ik heb vorige zwangerschap ook diverse keren bloedverlies gehad. Niet te druk om malen. @meiden met goede echo, gefeliciteerd! @misselijk, eigenlijk geen tips. Kleine beetjes eten. Helaas werkt dat bij mij ook niet. Ben nu de 2e week thuis en volledig ziek gemeld. Gister acupunctuur geprobeerd en had gister het idee dat ik de hele wereld weer aankon, maar helaas nu weer niet. Maar goed, komende 1,5 week nog 3x heen dus ik hoop op meer effect. Morgen naar verlos voor intake en gyn voor 2e echo. Toch wel weer heel spannend. Zin in. Daarna gaan we het ook aan dochter vertellen en de vrienden. We hebben onze vakantie geannuleerd dus we moeten wel.
Ik heb ook een week lang roze en bruin gehad, word je tureluurs van maar zolang er geen krampen en stolsels bij zitten hoeft het echt niks te betekenen.. Kan best zijn dat er een adertje geknapt is oid, maar spannend is het wel!
Babyenschede, wat een wonder! Super goed nieuws hoor. Dat moet vast goed voelen.. Hier houd ik na twee echo's nog steeds de slag om de arm dus helemaal niet gek. Kleine beetjes eten inderdaad, hier wordt de misselijkheid wel vaak minder door, maar weg gaat het er helaas niet mee. Myself, spannend hoor de 2e echo.. waarom hebben jullie de vakantie geannuleerd als ik vragen mag?
wat bijzonder babyenschede! traum.. ik zou daar ook niet blij van worden. Ookal is het heel normaal. Gelukkig morgen de echo voor jou!
@cdvg, omdat ik zo ziek ben van de misselijkheid dat ik niets kan. Lig de hele dag op de bank of in bed.