Uitgerekend 8 - 31 Januari ♀♂ 8 Januari: >happygirl1, 29 jaar, 1e kindje 12 Januari: > Mandy84, 30 jaar, 2e kindje ♡ oliviafaye 23 jaar, 1e kindje 13 Januari: > fefe, ♡rissie10, 25 jaar,1e kindje 14 Januari: >wennepen80, 16 Januari: > SusanneO, 1e kindje > sneeuwklokjes, ♡ amertje, 29 jaar, 1e kindje 17 Januari: ♡ Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje > linda12345, 18 Januari: ♡myself82, 2e kindje >polkadotjes, 24 jaar, 2e kindje >greenleaf, 24 jaar, 1e kindje >laverna, 32 jaar, 1e kindje 19 Januari: >misslegend, 24 jaar, 2e kindje >Tedds, 23 jaar, 1e kindje ♡Silverwings, 31 jaar, 1e kindje ♡Knuffel, 39 jaar, 2e kindje 20 Januari: ♡ ladytwilight, 29 jaar, 2e kindje >nine, 29 jaar, 1e kindje ♡ miek1981, 33 jaar, 2e kindje 22 Januari: >mamavanmenno200, 32 jaar, 3e kindje ♡mandy3, 25 jaar, 1e kindje ♡kelmel,24 jaar, 2e kindje >Traum, 3e kindje ♡ miertje84, 30 jaar, 2e kindje 23 Januari: >Mariak, 29 jaar, 2e kindje >ukky, 39 jaar, 4e kindje >Elphaba1981, 33 jaar, eerste kindje >Imke24, 28 jaar, 2e kindje 25 Januari: >Kar00w,26 jaar, 1e kindje >Yarah, 29 jaar, 2e kindje 27 Januari: >MamavanDaisy, 26 jaar, 4e kindje 28 Januari: >Pien1991, 24 jaar, 1e kindje ♡jeszss, 31 jaar, 2e kindje 29 Januari: >multiculti88, 27 jaar, 1e kindje >nanette, 38 jaar 2e kindje 30 Januari: >Bodien,27 jaar, 2e kindje >20BabyJ10, 26 jaar, 2e kindje >Roelien81, 34 jaar, 4e kindje >jongemama123 >karnijn 31 Januari: >xjessy, 2e kindje >paulini Datumloos: >Sneeuwklokjes, 33 jaar, 2e kindje >Bambe, 27 jaar, 2e kindje ♡cdvg, eerste kindje >Mandy84, 30 jaar >MamavanDaisy, 26 jaar, 4e kindje >Babyenschede, 2e kindje Afspraken ♡ : > Elphaba1981 - 10 juni echo gyn > Traum - 10 juni - eerste echo en intake > Madelein - 10 juni - echo > Sneeuwklokjes - 10 juni Intake, 18 juni echo > miertje 84 - 10 juni - afspraak vk > Imke - 11 juni - echo gyn > MariaK - 11 juni - eerste echo > mamavanmenno200 - 11 juni - echo > nanette77 - 12 juni - echo > SusanneO - 12 juni - intake vk + echo > polkadotjes - 16 juni - intake vk + echo > pien1991 - 16 juni - echo > MamavanDaisy - 16 juni- echo > Bodien - 16 juni- termijnecho > Nine- 17 juni - vroege echo > Misslegend - 18 juni echo > multiculti88 - 19 juni - eerste echo > yarah - 19 juni- intake vk > Norki Maki - 19 juni - echo > Babyenschede - 19 juni - eerste echo > Roelien81 - 22 juni - eerste echo > mandy3 - 22 juni - termijnecho > Amertje - 22 juni - termijnecho > Jeszss - 23 juni - 3e echo > 20BabyJ10 - 25 juni - verloskundige > Pien1991 - 25 juni - intake > Mandy84 - 26 juni - termijnecho + nekplooimeting > Nine - 3 juli - termijnecho en intake > Mandy84 - 9 juli - nekplooimeting > kelmel - 9 juli - termijnecho + nekplooimeting Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - sterretje31 - Muzieknootje - Rosalyn - Yummy - Vrouwke87
Heel veel sterkte Vrouwke87! Ik heb de lijst even aangepast, jeetje wat een codes door al die kleuren zeg. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik meer voorstander ben van zwart om het wat overzichtelijker te houden met wijzigen. Maar kan zo zijn dat ik daarin de enige ben Heb mezelf verzet naar 28 januari, is nog steeds een grove schatting, maar UD is sws niet 23 januari meer. Stoelgang gaat hier in tegenstelling tot vorige 2 zwangerschappen nog best redelijk. Hopelijk blijft dat zo! HIer is altijd alles volkoren, vele water en fruit en bij echt drama worden de zakjes ingezet hoor. Hier bij de eerste geen nekplooimeting gedaan. Maar merkte dat ik gisteren bij de vraag van de vk ineens een twijfel voelde. Het is nu toch allemaal anders dan bij ons eerste kindje. De onbevangenheid is een beetje weg denk ik. DUs wij denken er nog even over na of we het wel of niet gaan doen. We zitten iig niet in de risicogroep. Dames met echo's vandaag succes!
@vrouwke: heel veel sterkte meis. Weet hoe je je voelt . Nou meiden al het duimen heeft geholpen!!! Echo was goed!!!! Mooi krachtig kloppend hartje en uk was flink gegroeid. Een mooie 7 mm wat overeenkomt met 6.4 weken. We zijn vrijdag net aan te vroeg geweest dus. Ik heb als een malloot liggen janken, zo opgelucht en blij!! 22e komen we bij de vk terug voor een echo en as maandag naar de gyn voor een echo. D komende tijd willen ze elke week een echo maken om mij gerust te stellen. Heel fijn!!
WoW wat fijn Madeleine. Hoop straks ook zulk goed nieuws te krijgen. Knijp hem nu wel beetje na alle verdrietige verhalen
Vrouwke heel veel sterkte... Madelein wat super nieuws! Ben zoo blij voor je! Ga er lekker van genieten!!
Madelein, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd en lief dat ze elke week een echo willen doen ter geruststelling. Dikke knuffel Ik heb dat ook Elphaba, maar laten wij ervan uitgaan dat het goed zit Kan niet wachten totdat het 20:40 is.
Vrouwke, wat naar, heelveel sterkte! Ik hoop dat het vrijdag direct loskomt. Madelein, wat goed nieuws. Dit lijkt haast een wonder vergeleken met hoe je er eerst in stond.
Vrouwke, heel veel sterkte! Madelein, oh my GOD!!! Wat ge-wel-dig.. Gefeliciteerd en top dat je elke week mag komen.. Haha Jeszss, ik snap je helemaal.. Ik waag me niet aan die lijst hoor ik ga dat verknallen..
Lieve Vrouwke.. wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte met wat komen gaat en de verwerking hiervan. Zo tegenstrijdig allemaal.. En Madelein, jij bewijst dat de wonderen de wereld niet uit zijn. Dat geeft hoop. Kon iedereen dit maar ervaren 😥. Geniet ervan!
Bah wat een vervelend nieuws meiske! Maar madelein geweldig! Ik voel wat vage klachten maar blijft afwachten...nog 9 nachtjes
Die lijst waag ik mij ook niet aan, ben echt een kneus in dat soort dingen. Ben bang wanneer ik eraan begin dat de hele lijst verknalt wordt.
aaah zie net dat je op zelfde dag als mij eerste echo hebt! krijg je vlinders in je buik als je eraan denkt?