Goedemorgen dames. Dames met een echo succes (en veel plezier hoop ik). Laten jullie weten hoe het ging? Geen beste nacht gehad giet. Gisteren dat eiei ingebracht. Daardoor een paar keer wakker geworden omdat "ik wat voelde lopen". Naar wc de wc natuurlijk maar daarna duurder het elke keer een beste tijd om weer in slaap te vallen. Al met al niet heel veel geslapen dus . Nou ja, mijn bed maar uit en klaar maken voor het werk.
Meiden veel succes (&plezier) vandaag met de echo's!! Hier gaan we zo snel beginnen aan het huishouden voordat het te warm word en vanmiddag/vanavond ook werken. Weekend lekker vrij maar wel verjaardagen en een uitje van mn werk. Dan nog 3 dagen werken en dan lekker een weekje vakantie! Ben er echt eventjes aan toe. Even geen rekening houden met wat ik wel of niet kan zeggen lijkt me even fijn! Ml en ik hebben ons al beide een keer bijna versproken. Dat het maar snel 7 juli is, dan mag iedereen het weten haha.
Meiden met een echo, veel plezier!! Ik mag gelukkig donderdag weer. Ben toch ergens nog bang dat t hartje gestopt is ofzo. Haha. Stomme muts. 😁
Uitgerekend 8 - 31 Januari ♀♂ 8 Januari: >happygirl1, 29 jaar, 1e kindje 12 Januari: > Mandy84, 30 jaar, 2e kindje ♡ oliviafaye 23 jaar, 1e kindje 13 Januari: > fefe, ♡rissie10, 25 jaar,1e kindje 14 Januari: >wennepen80, 16 Januari: > SusanneO, 1e kindje > sneeuwklokjes, ♡ amertje, 29 jaar, 1e kindje 17 Januari: ♡ Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje > linda12345, 18 Januari: ♡myself82, 2e kindje >polkadotjes, 24 jaar, 2e kindje >greenleaf, 24 jaar, 1e kindje ♡laverna, 32 jaar, 1e kindje 19 Januari: >misslegend, 24 jaar, 2e kindje >Tedds, 23 jaar, 1e kindje ♡Silverwings, 31 jaar, 1e kindje ♡Knuffel, 39 jaar, 2e kindje 20 Januari: ♡ ladytwilight, 29 jaar, 2e kindje >nine, 29 jaar, 1e kindje ♡miek1981, 33 jaar, 2e kindje 22 Januari: ♡mandy3, 25 jaar, 1e kindje ♡kelmel,24 jaar, 2e kindje ♡miertje84, 30 jaar, 2e kindje 23 Januari: >Mariak, 29 jaar, 2e kindje ♡Imke24, 28 jaar, 2e kindje 25 Januari: >Kar00w,26 jaar, 1e kindje >Yarah, 29 jaar, 2e kindje 27 Januari: >MamavanDaisy, 26 jaar, 4e kindje 28 Januari: >Pien1991, 24 jaar, 1e kindje ♡jeszss, 31 jaar, 2e kindje 29 Januari: >multiculti88, 27 jaar, 1e kindje >nanette, 38 jaar 2e kindje ♡madelein 30 Januari: >Bodien,27 jaar, 2e kindje >20BabyJ10, 26 jaar, 2e kindje >Roelien81, 34 jaar, 4e kindje >jongemama123 >karnijn 31 Januari: >xjessy, 2e kindje >paulini Datumloos: >Sneeuwklokjes, 33 jaar, 2e kindje >Bambe, 27 jaar, 2e kindje ♡cdvg, eerste kindje >Mandy84, 30 jaar >MamavanDaisy, 26 jaar, 4e kindje >Babyenschede, 2e kindje Afspraken ♡ : > nanette77 - 12 juni - echo > SusanneO - 12 juni - intake vk + echo > polkadotjes - 16 juni - intake vk + echo > pien1991 - 16 juni - echo > MamavanDaisy - 16 juni- echo > Bodien - 16 juni- termijnecho > Nine- 17 juni - vroege echo > Mandy3 - 17 juni - Intake MVM > Misslegend - 18 juni echo > Sneeuwklokjes - 18 juni echo > Miertje - 18 juni - pretecho > multiculti88 - 19 juni - eerste echo > yarah - 19 juni- intake vk > Norki Maki - 19 juni - echo > Babyenschede - 19 juni - eerste echo > Roelien81 - 22 juni - eerste echo > mandy3 - 22 juni - termijnecho > Amertje - 22 juni - termijnecho > Jeszss - 23 juni - 3e echo > Laverna - 24 juni - Intake vk en termijn echo > 20BabyJ10 - 25 juni - verloskundige > Pien1991 - 25 juni - intake > Mandy84 - 26 juni - termijnecho + nekplooimeting > Miertje84 - 2 juli - Termijn echo > Nine - 3 juli - termijnecho en intake > Mandy84 - 9 juli - nekplooimeting > kelmel - 9 juli - termijnecho + nekplooimeting > Miertje - 14 juli - Verloskundige hartje luisteren Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - sterretje31 - Muzieknootje - Rosalyn - Yummy - Vrouwke87 - Mamavanmenno - Traum - Elphaba1981 - Ukky
Jah idd....bij het december topic waar ik zat waren er ook 10 ofzo...klopt dan wel ongeveer 1 op de 10 (jammergenoeg)
Jaaajaaa haha....begint soms al echt zon klein buikkie te worden he. Ik heb er vooral savonds last van. Maar ik draag ook naar voren. Bij mijn zoontje leek ik al verder te zijn met mijn hoogte van de baarmoeder maar dat was nooit zo. hihi....dus zal nu vast ook wel weer snel een dikke toeter gaan krijgen. (waar ik aan de ene kant niet zo blij mee ben ivm mijn werk)
Mijn buikje wijt ik vooral aan de darmen. Die zijn wat opgezet. Geeft heel vertekend beeld. Had gisteren een cursus en een collega van een andere locatie feliciteerde me met m'n postmasterdiploma. Paar minuten later pak ik thee, zegt de cursusleidster: kan ik je feliciteren? Met een veel betekenende blik op m'n buik. Ik heel verbaasd 'wat bedoel je?'. 'Ben je in verwachting?' ONGEMAKKELIJK!!! Want ik wil het m'n collega's die hierbij waren ook nog niet vertellen, dus ik heb gezegd dat het niet zo was. Mensen moeten echt stoppen met vragen of iemand in verwachting is als ze een klein buikje denken waar te nemen. M'n zus heeft een onhandige bouw en krijgt ook steeds de vraag terwijl ze zo hard probeert en het niet lukt. Ik had daar de 2e helft van 2014 ook last van (jan 2015 begonnen met afvallen, nu weer mee gestopt), maar je beledigd en kwetst er mensen mee die niet zwanger zijn en mensen die het nog geheim willen houden zet je voor het blok! Echt, wat halen die mensen zich in hun hoofd? Grrrrr
Die mensen hebben totaal geen inlevingsvermogen. ook aan mij vroegen ze vaker en? nog niks onderweg? leuk antwoord erop is dat je ze hebt besteld bij henm maar nog niks hebt gekregen....bij mij zie je wel echt een buik moet echt opletten met wat ik aandoe...nog fftjes
Hier ook een buikje wat goed begint te groeien. Gaat wel veel sneller als bij de eerste!😱 toen had ik dit bij een week of 14. Hoop eigenlijk niet dat dat ook maar iets zegt over de uiteindelijke buik want dan wordt het die laatste weken echt afzien! Haha. Ben ook heel hard aan het nadenken wat ik zondag aan moet gaan trekken bij het uitje van mn werk! Op het werk heb ik een ruine blouse dus dan valt het niet op. Maar zondag zien ze het meteen als ik iets "normaals" aantrek. Lastig!! Haha
Iedereen met een echo vandaag veel plezier! En kom alsjeblieft terug met goed nieuws..! Hier net wakker Ik kan echt met gemak 12 uur slapen momenteel. Gisteravond een beetje een zware avond gehad, enorm last van mijn buik/darmen. Voelde me net een luchtballon zo opgezwollen was alles. Verder draaide ik me vannacht om en toen kreeg ik ineens onwijze steken in mijn buik, de bandenpijn kondigt zich ook al aan. Allemaal tekenen dat uk aan het groeien is dus prima Verder heb ik inmiddels mijn weg in de misselijkheid aardig gevonden. Ik moet gewoon zien te voorkomen dat ik honger krijg, dan gaat het over het algemeen best aardig. Alleen boodschappen doen blijft een drama, sta ik weer kokkend in de ah... lekker genant.. Meiden doe rustig aan vandaag met de warmte!
Dank je cdvg! Vind het echt heel spannend worden nu Hoop zo dat alles goed is... Nog maar 5 uurtjes wachten!
Weer een rot nacht gehad, behoorlijke krampen en niet kunnen slapen. Om half 4 uit bed geweest om een paracetamol te zoeken. Niet kunnen vinden, alleen de 1000 zetpil variant. Maar die durfde ik toch niet te nemen...haha ik weet het, ben een muts. Hier ook buikje, maar weet niet of dat al babybuikje is of buik komt door de darmen. Alles is nieuw voor me! Tot hoelang gaan jullie foliumzuur slikken en smeren jullie je buik al in? Meiden met een echo veel succes en plezier! Liefs
Ps: ik had vorige week zo'n gengertest gedaan. Waarschijnlijk zonde van mijn geld maar kon het niet laten! Kwam een meisje uit, ben benieuwd!
Onze verloskundige raad aan om tm 10 weken foliumzuur te slikken. Dus dat doe ik maar braaf Maar as dinsdag hebben we onze 1e echo, dan zal ik eens vragen hoe het precies zit! En verder smeer ik nog niks in, gebruik wel echt goed zonnebrand heb gelezen dat je vlekken kan krijgen door pigment in combi met hormonen als je zwanger bent...? Neem maar het zekere voor het onzekere, smeer me goed in en blijf uit de volle zon! Over 2 weken is onze trouwdag, zooo spannend, en wil dan toch het liefst vlekvrij zijn.. Haha
Wij zijn in december ook verloofd, maar hebben nog geen trouwdatum gepland. Vl wil het trouwen nu uitstellen tot volgend jaar, maar het zou zoveel makkelijker zijn als we voor de geboorte al getrouwd zijn. Wij willen er verder niet al te veel poespas van maken, gewoon lekker een kleine, gezellige bruiloft. Maar goed, dan moet je wel beiden willen Spannend Pien! Ik hoop dat jullie een mooie dag hebben!
Klopt, zwangerschapsmasker noemen ze dat! Nee, de volle zon ga ik ook niet meer in. Veel te warm ook nog eens, voor mij dan. Dan maar een klein jaartje minder bruin. over 2 weken trouwen, spannend hoor!