O fijn dat jullie het ook hebben! Ik ben deze zwangerschap niet heel gespannen eigenlijk, maar toch schiet de angst even door de lijf als je weer zo'n buikpijn hebt. Verder m'n goede mindset maar blijven vertrouwen want die heeft het nooit fout gehad. Maandag weer even gluren naar de kleine frummel! Daarna ook gelijk gesprek met de gyn, wel spannend allemaal.
Ik weet het verschil allemaal niet meer tussen de buikpijnen. Vanmiddag terug gegaan naar bed, voor mijn gevoel was het echt menstruatiepijn maar dan x 10! Lag helemaal in elkaar gedoken. Ik word er onzeker en bang van. Maar goed, ook ik heb heb al heel veel goede echo's gehad. Niet teveel zorgen proberen te maken. Vanmiddag voor het eerst boven de wc gehangen,bluh! #klaagmodus uit!
Gelukkig dat alles goed is miertje! Wat een opluchting! Hier vandaag de hele dag gewerkt.. nu kapot op de bank.. moet mezelf wel echt grenzen stellen wil toch teveel ondanks de vermoeidheid.. Hier krijgen we vanaf nu elke twee weken een afspraak bij de gyn en elke vier weken een check up.. uitgebreide bloed onderzoeken echo enz ivm mijn voorgeschiedenis bij het einde van de zwangerschap van ons dochtertje. .. erg fijn idee dat ik nu al onder "strenge" controle sta. Hebben een top gyn die erg "bekend"is in heel Nederland. . En hij heeft zelf aangegeven dat hij zelf ons elke twee weken wilt zien.. niet elke keer een andere of arts assistent . Verder wat hoofdpijn en die pijn aan m'n borsten jeetje die pijn ken ik toch niet van de eerste pff au au au Oh voor het lijstje: maandag heb ik intake mvm.. Vraagje aan de dames die de intake al hebben gehad: de mevrouw van mvm vroeg me om ochtend urine te bewaren aangezien we de afspraak 's avonds hebben .. nu vroeg ik haar of de urine bewaard moest worden in de koelkast maar dat wist ze niet .. jullie enig idee??
Hoi hoi, Ik lees net dat jullie namen gaan schrappen van de lijst waaronder die van mij! Dat ik niet veel mee praat wil niet zeggen dat ik niet mee lees en mee leef! ik volg elke dag alle berichten maar vind het moeilijk om mee te kletse omdat de meeste van jullie in onzekere tijden zitten en ik ken dat niet! zelf vind ik het jammer dat je er gewoon iemand eraf streept, geeft het signaal af dat je niet langer welkom bent! Ik bedoel het niet kwaad maar ben wel teleur gesteld. Groetjes Yarah
Dames dank jullie wel voor de felicitaties en "veel plezier - wensen" voor onze bruiloft over 2 weken! Vanmorgen werd er al vroeg aangebeld: M'n vriendinnen op de stoep voor een geweldige leuke vrijgezellendag! Ze weten al van onze zwangerschap dus hadden hier rekening mee gehouden, lekker relaxed dagje gehad en heerlijk uit eten geweest! Nu word het toch wel echt he.. Als je een vrijgezellenfeestje gehad hebt =P hihi zo spannend en zo leuk! Duik dus lekker m'n bed in nu, helemaal gesloopt En oh wat heerlijk, weer een dag voorbij richting onze 1e echo aanstaande dinsdag! Morgen druk met vriend lief, verjaardag en lekker met de hond op pad. Maandag werken en dan is het alweer dinsdag (L)
Imke, inderdaad afgedekt in de koelkast Ben benieuwd naar je test! Ik heb hem woensdag, ben dan 8.4. Vind dat zo laat voor een test.. Ivm hoog hcg enz. Dus hopelijk wil je de jouwe showen! Spannend
Jij mag er voor mij bij jullie mogen mij van jullie lijst schrappen ik lees inderdaad ook veel mee. Maar als jullie je aan de 15 max hadden gehouden die jullie in het begin zeiden zat je nu niet met de onoverzichtelijkheid die jullie nu bevinden. Ik ga in ieder geval uit jullie lijst omdat ik het veeeeeel te druk hier vind waardoor ik totaal het overzicht kwijt raak en daardoor niet iedereen de aandacht kan schenken die het verdienen. Succes met de zwangerschappen en dat er maar een positieve stroming deze groep in mag gaan en geen slechte berichten meer.
Ik heb dat lijstje meer gemaakt zodat iedereen een overzicht heeft wie er 'minder' actief is. En zodat jullie gewoon kunnen reageren dat jullie wel graag erop willen blijven😉 nu weet ik dat je wel actief meeleest (straks misschien ook meer meepraat) dus blijf je gewoon lekker op de lijst😉 Het is meer voor degene eruit te halen die echt niet meer meepraten/lezen.
Woow ik geloof best wel in toeval maar dit is wel erg "extreem". De test die ik had liggen was houdbaar t/m de sag waarop ik testte; 20 mei. Bij mn zoontje en bij dit wondertje kwam ik er allebei met 4+5 achter. Nu zie ik net dat ik me bij mn vorige zwangerschap heb geregistreerd op 22 jan (2013) en nu 22 jan (2016) is mijn uitgerekende datum....
@ Nanette, wat vreselijk voor je! Ik weet niet of je dit nog leest maar heel veel sterkte!! @ Yarah, als je het goed hebt gelezen staat er dat er niet duidelijk is of mensen meelezen of niet en ze altijd weer welkom zijn als blijkt dat het wel zo is. Misschien is het een idee om over een aantal weken, bijvoorbeeld na de termijnecho's? Een besloten club en/of facebookgroep te starten waar iedereen zn 'persoonlijke' verhalen kwijt kan aan meiden die zelf ook reageren. Drukke dagen gehad met werken en gisteravond bbq. Vandaag ga ik een dagje naar pinkpop. Wel zin in maar niet superveel omdat er nuchter toch wat minder aan is als iedereen verder drinkt... en omdat het programma totaal is veranderd maar komt goed, we gaan er een leuke dag van maken en ben morgen gelukkig nog vrij..
Ja goed idee mandy! Wat leuk zeg, veel plezier hopelijk houd je het een beetje vol. Ik heb ochtenddienst.. Zie er best tegen op na een week vakantie te hebben gehad, waarin ik veel heb geslapen...
Mandy84 goed idee en heel veel plezier op pinkpop vandaag!! Geniet ervan Mandy3 werk ze..! Ik mag zo ook weer gaan na vandaag nog 4 en dan maar liefst 1 dag vrij 😐
Ah bahhhh.. Ik ben gelukkig weer paar dagen vrij! En maar 1 dag vrij.. Pff , werk je fulltime? Wat voor werk doe je? Ook in de zorg?
Thnx dames... poeh imke denk vooral aan jezelf he! Op tijd je rust is erg belangrijk. Ik heb komende week 4 nachtdiensten en zie er erg tegenop ivm vermoeidheid en misselijkheid, dat wordt bikkelen!
Erg leuk idee van die facebookgroep om dat straks te doen! Leest ook iets makkelijker op m'n telefoon hihi Fijne dag vandaag allemaal !
Zie hier mijn gender test... Op de foto lijkt ie meer roze toch? Vind hem in een echt paars. Haha. Best grappig zo voor de fun maar eigenlijk weggegooid geld. 😜