suprimal is sowieso een goeie, dat kan je halen bij de drogist. Hielp mijn vorige zwangerschap met de scherpe randjes, ik had ook de apotheek gebeld en de huisarts en beiden zeiden dat het tijdens de zwangerschap mag
Nouja zeg wat een *wijf ! Gelukkig heeft je leidinggevende wel empathie. En anders gewoon weer de bedrijfsarts in schakelen?
Pfoeee de zenuwen zijn voorbij en ik kan nu vannacht weer goed slapen. Precies 6+5 gemeten, wat ik zelf ook had berekend èn een mooi kloppend hartje! Ben zó blij, helemaal klaar voor de vakantie nu haha
Hier ook een kloppend hartje gezien! Meting is op 6.1 en dat is ook prima had ik al verwacht dat ik nog wat terug uit gezet werd
Super! Goed nieuws Grappig wel, volgens mij zijn we bij dezelfde praktijk geweest (te zien aan de naam op je echo), of op een andere locatie van hetzelfde bureau.
Ze zag niks bij me baarmoeder en aangezien het ook weer weg was verwachte ze een adertje of gewoon gevoelige baarmoedermond dat je iets meer gevoelig is dan bloed maar het is echt heel minimaal
Hee wat goed! Ik hoop dat je wat je rust nu vind en vertrouwen hebt in je lijf en de groei van jullie kleintje.
Ja ga het proberen. Ze zegt dat het er heel goed uit zag en dat een kans op een miskraam nu wel heel Klein is ivm een kloppend hartje.. dus probeer me daar nu echt even vast aan te houden
Wat toevallig, ik ook. Heb je niet gezien in ieder geval, alleen een koppel met een babytje. Wel een fijne praktijk!