Uitgerekend 16-31 januari 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door liefwolkje, 14 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maelyn

Maelyn Actief lid

12 apr 2017
    139
    150
    43
    NULL
    NULL
    De veranderingen zijn heel normaal! Ik heb ook de ene dag meer dan de andere. Sinds gister ook geen opgezette buik meer en geen pijnlijke borsten en toch echt een kloppend hartje gezien dus dat bevestigde wel voor mij dat klachten niks zeggen. Al snap ik de angst heel goed hoor :) Heb op een werkdag ook elke keer andere kwalen dan bijv in het weekend of als ik in de avond thuis ben. Wanneer is je eerste echo?

2. Maelyn

Maelyn Actief lid

12 apr 2017
    139
    150
    43
    NULL
    NULL
    Ja in Boxtel ook, was nog geen 10 minuten lopen naar de praktijk dus dat is ideaal :) Zit je verloskundige niet in vught? Of ga je daar wel naar de vk en was je alleen in boxtel voor de pretecho?

3. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83
    Me moeder kent Carolien dus dat scheelt, de moeder van Carolien heeft ons mam begeleid met de zwangerschappen.
    In Vught zit wel dezelfde locatie maar alleen op maandag avond dus ik ga ook in Boxtel voor de echo zo ver is het niet

4. lili13

lili13 Actief lid

21 feb 2011
    368
    276
    63
    Vrouw
    :thumup:Oh meiden dankjullie voor jullie snelle en geruststellende reacties. Dat stomme onzekere brein ook van mij! Ik ga het proberen positief in te blijven zien.. stelt mij wel enigszins gerust dat het bij jullie afwisselt. Misschien dat ik morgen wel weer de Sahara ben. :rolleyes: Ik ben echt dankbaar voor deze groep.

@Humbly89: ik had nog niet gereageerd trouwens maar vond er wel wat van. Die reactie van jouw baas, was bizar. En wat mij verbaasde was dat het ook nog eens een vrouw was die zo reageerde… kan je soms net iets meer begrip van verwachten. Maar fijn dat het geen richtlijn is, maar iets wat gewoon echt niet mag. Nu moet ze er wat mee. Maar voor nu lekker genieten van je weekend :thumup:

@Mokski: ja je hebt ook gelijk, het kan wel de afleiding zijn geweest die de focus van m’n klachten weg heeft gehaald. Of de adrenaline.. ik ga proberen die positiviteit erin te houden:rolleyes:

@Maelyn: Nou het stomme is dat ik op de dag van mijn onverwachte echo ook 0 kwaaltjes had, en alles was prima. En die kwaaltjes gaan op en neer en daar ben ik rustig over. En dan gaat iets simpels als afscheiding mij zo onzeker maken. Maar dat is dan in 3 weken tijd ineens iets nieuws op toevallig een belangrijke intense dag. Gelukkig variëren klachten bij jou tussen weekend en werken ook dus! Ik heb die eerste vroege echo afgelopen dinsdag gehad, en dan 14 juni de 8 weken echo. Dus dat is nog even:confused:. Maar een echo eerder zou mij niet geruststellen, mij kennende.

5. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    @lili13 wisseld hier ook heel erg per dag. Heb je een leuke eerste dag gehad?

Hier echt extreme vermoeidheid en extreme kortademigheid. Zal vast ook met elkaar in verband staan. Ik herken dit echt totaal niet van mijn andere zwangerschappen. Ik kan letterlijk niet 1 zin zeggen zonder buiten adem te raken..

Gelukkig ben ik even een paar dagen vrij. Want m'n werk valt me hierdoor ook best zwaar. Moet de hele dag staan, veel lopen, sjouwen en onregelmatige tijden.

6. lili13

lili13 Actief lid

21 feb 2011
    368
    276
    63
    Vrouw

Jawellll, veel eerste indrukken.. maar wel intens in zo’n eerste trimester! Ik herken jouw vervelende kwaal, is sinds deze week aanzienlijk verminderd maar in het begin had ik dat zo erg dat ik ook niet meer wilde wandelen enzo.. heel vervelend wel.

7. Perlila

Perlila Actief lid

18 jan 2023
    284
    144
    43
    Vrouw
    Hier wisselt het ook!! Kwaaltjes, maar ook de afscheiding. Don't worry :) al snap ik je helemaal, alles wat anders is dan de dag(en) ervoor gaat in je hoofd zitten. Maar blijf positief!

lili13 vindt dit leuk.
  8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Vannacht een lange nacht gehad ugh. Mijn tepels vermoorden mij! Ze waren al gevoelig vanaf de nod maar sinds gisterenavond gigantisch pijnlijk, elke aanraking is drama. Overdag als ik mijn bh aan heb valt het mee gelukkig ( moet er niet tegen aankomen ), maar snachts...

9. Paulien1

Paulien1 Lid

1 mei 2023
    73
    65
    18
    Vrouw
    Oh dat is goed nieuws, hopelijk gaan ze er wat mee doen!

10. Paulien1

Paulien1 Lid

1 mei 2023
    73
    65
    18
    Vrouw
    Oh wat vervelend!! Is misschien een BH zonder beugel een optie voor snachts? Meer zo'n 'top'

11. Paulien1

Paulien1 Lid

1 mei 2023
    73
    65
    18
    Vrouw
    Bij mij is mijn linkerborst opeens veel groter.. Ziet er erg bijzonder uit:roflmao:
    Hopelijk trekt de rechter nog bij

12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Ik hoop het ook!

Oh dat zou ik nog kunnen proberen inderdaad, heb er nog wel 1 liggen in de kast. Dank je voor de tip!

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Hahaha dat is ook heel bijzonder :roflmao::roflmao:

14. Perlila

Perlila Actief lid

18 jan 2023
    284
    144
    43
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:

15. Perlila

Perlila Actief lid

18 jan 2023
    284
    144
    43
    Vrouw
    Ik ben dus vrij misselijk sinds een week. Niet overgeven maar continue vlagen van misselijkheid. Gek genoeg had ik dit de eerdere zwangerschappen niet. En soort wazig/duizelig. Alsof ik er niet altijd 'bij' ben. Super handig op het werk:roflmao::$

16. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83
    Ik sinds gisteravond opeens erg misselijk…. En niet tot overgeven maar pfff dit gaat ook niet weg eet al iets luchtigs maar kan niet blijven eten haha , moet over 2 weken ook in me jurk nog passen :roflmao:

17. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83
    Wanneer gaan jullie het trouwens vertellen bij eventuele andere kids? Ik zou het zo graag aan onze zoon al willen vertellen al je nu heel klein maar ik weet dat hij heel graag een broertje of zusje wil…

Wat doen jullie ? Wachten jullie de 12 weken af?

18. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Mijn zoon heeft samen met mij de test gedaan in de ochtend ( had zelf de dag ervoor al positief getest ) maar hij weet natuurlijk ook van het hele traject af. Weet niet wanneer het anders verteld had, denk na de termijn echo

19. lili13

lili13 Actief lid

21 feb 2011
    368
    276
    63
    Vrouw
    Ik wacht tot de 12 weken. Hij wil dolgraag een broertje of zusje. De vorige keer was mijn zoon super blij toen we het vertelden met 8 weken. En dat ging mis..

20. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Hier denk ik na de eerste echo. Mijn oudste wil dolgraag een zusje. :roflmao: Die hebben we nog niet zegt hij. Ze waren beide bij de terugplaatsing. En volgens O worden het 2 zusjes. Hij weet dus wel dat we graag een baby willen. Maar weet niet dat het gelukt is dus. Hij vind t heel normaal, was al een keer eerder bij de fertiliteiskliniek geweest

Deel Deze Pagina