Wauw! Deze knalt hoor!! Ga je weekend nog eens testen of is dit je laatste?? Omg idd, we hebben allebei op 14 juni de eerste echo! Duurt nog lang he, lijkt wel maanden voor mijn gevoel
Spannend!! Ja nog 4 weken inderdaad. Ik mocht ook met 7 weken komen ivm eerdere miskramen maar dat wil ik liever niet. Dus een weekje later. Ik ben dan rond de 8+4
Nog even me laatste Kruidvat test gepakt oploop van woensdag na vrijdag prima toch? Als ik kijk met action test ben ik eigenlijk wel een middag tester haha
Hier vandaag de allerlaatste test gedaan. Ben nu 5+2 en wilde een clearblue doen in de hoop dat er 3+ zou staan. Gelukkig was dit zo! Nu wachten tot de eerste echo 31 mei.
ja zondag voor de allerlaatste keer. En dan hoop ik dat die minder gevoelige test knalt. Dan houd ik er ook mee op. Heb het ook nog geplaatst hier op het forum en iedereen was positief en zei dat het er mooi uitzag. Dus zondag laatste keer en dan ophouden met zo zijn als ik nu ben ja maar echt! Hoe laat heb jij hem? Ik ook nog prachtig in de middag om 13.45, kan je lekker de hele ochtend er tegenaan hikken had ik vorig jaar ook
Wauw wat super!! Geeft dan toch een fijn gevoel he. Jij bent al lekker snel aan de beurt met de echo dus!
Het ziet er ook echt goed uit! Maar ik snap je helemaal. Ik ben ook hoe jij bent ik heb gister en vandaag nog getest. Ik wil nu eigenlijk stoppen. Maar ergens wil ik ook nog een 3+ op de clear blue, die kreeg ik de vorige keer niet. Weet niet of dat te maken heeft gehad met de miskraam uiteindelijk hoor. Maar daarom ben ik wel huiverig.. Ik heb de echo om 10.15u, gelukkig wel gelijk in de ochtend. Jaa vreselijk he dat wachten, vooral op de dag zelf dan. Ochtend nog maar afleiding zoeken dan!!
Nou de test gaat niet meer knallen dan deze Super, en dat in 1 dag!! Ik durf niet zoveel te testen, mijn fitbit gaf aan dat ik gisteren tijdens het testen een hartslag van 140 had. Beetje een indicatie voor mijn stressniveau op zo’n moment haha. Ooh ja dat snap ik wel! Lijkt mij ontzettend spannend om die te doen dan. (Ook al denk ik dat hij nu wel 3+ aan gaat geven) Wanneer zou je dat mogelijk willen doen? Met exact 5 weken of iets eroverheen? Lekker in de ochtend de echo, dat is fijn