Goh tis een zware vandaag! Hele dag al misselijk en braken. Ondertussen ook al 2u op de bank geslapen & mijn boobs voelen ieder 20kg aan Gelukkig wel nog maar 5 daagjes tot de echo ♡
ja ik wil aan de ene kant echt wachten , maar aan de andere kant vind ik het heel moeilijk, komt omdat ook de verloskundige zei kans dat nu mis gaat is 1-3 %, maar ik denk die heb je altijd dan weer met vroeggeboorte enz… Ik vind het echt lastig
Ja ik zou dat het liefst ook doen maar dat is maandag ben ik net wel net niet 7 weken ( wrs 6.6 weken) ik ben dus erg benieuwd hoelang ik het nog stil kan houden.. We hebben al wel een shirt besteld, maar ik vind het ooo gewoon nog enorm lastig 2 dagen enorm Misselijk geweest weken bandenspanning gevoeld en nu al heel de dag geen bandenspanning en geen misselijkheid … maar we wachten af nog een weeekendje en maandag middag weer een echo
Balen die misselijkheid! Bij mij is die vanmiddag weg getrokken ik had hem van gister avond tot nu ongeveer maar ik vind dat ook weer niks dat de klachten verdwijnen
Oh mijn verloskundige vertelde mij hogere getallen.. en die heb ik ook online gevonden. Maar ik denk dat je vooral moet doen wat goed voor jou voelt! Iedereen heeft andere redenen om het wel of niet te doen
Wat zijn de hogere getallen? Gewoon uit nieuwsgierigheid.. Wij wachten toch nog even af, even na vragen wanneer ik na maandag een echo heb
Ik denk zo. Als het mis gaat hoort ook bij het leven. En zo'n soort verdriet is fijner om te delen dan om daar zelf mee te lopen. Maar ik ga er gewoon van uit dat we over 8 maanden allemaal hijgend en puffend klaar zijn met onze zwangerschap ,en een stel prachtige baby's gaan ontmoeten. ♡
Hoest met iedereen? Allemaal genoten van het prachtige weer vandaag? Hier vanmiddag open dag gehad van mijn zusje haar werk, heel interessant. Daarna lekker wat eten gehaald bij de Chinees. Enige nadeel vandaag de hele dag koud gehad en vervelende pijn in de heupen.
Hiii Vandaag behoorlijk humeurig en moe. Al zeker 3u op de bank geslapen en na het avondeten is de misselijkheid en braken weer begonnen . Al wat rustiger gegeten, beter gekauwd, lichtere maaltijd, ... maar nog net boven de pot gehangen Wel leuk zo'n open dag! Mss toch iets te veel gewandeld, met dat je heupen wat zeer doen?
He bah! Hoop dat de misselijkheid snel weggaat, echt een kwaaltje welke je niet wil hebben. Misschien wel inderdaad, lig nu lekker op de bank en geen last meer.
Echt he.. 1,5 weken geleden was ik op de misselijkheid aant wachten. Ter bevestiging dat 'k zwanger was.. Heb ik nu spijt van . We moeten er iets voor over hebben zeker. Rust maar lekker, niks is beter om nu je rust te nemen. Voel je verder wel goed? Op nu de heupen en koud hebben na?
Hahahaha snap je helemaal, hier ook geen last van en het idee hebben dat het erbij hoort, hopelijk blijft het weg haha. Eigenlijk best goed ja, alleen zere tepels en borsten, moe, ontzettend opgeblazen maar verder eigenlijk goed en idd de heupen/rug. Alles schommelt dagelijks, ene dag meer kwaaltjes en last dan de andere.
@Humbly89: oh gezellig zo’n open dag! Last van de heupen? Oei, start bekkeninstabiliteit? Zou dat nu al kunnen? Gelukkig is het nu weg met wat rust. Toevallig! Wij vandaag ook Chinees gegeten. Altijd lekker. @Mokski: wat vervelend! Je hebt de misselijkheid flink te pakken. Hopelijk vlakt het gauw wat af, een heel naar kwaaltje.. Ik had vandaag ook niet zo’n lekkere dag. Heel erg moe, alsof ik watten in m’n hoofd had en ik was 0 keer misselijk, wat ergens fijn was (maar ook weer niet). Wel had ik zo’n gekke weeïge gevoel in m’n maag en geen eetlust, en mijn rechterlies zeurde de hele tijd. Was gewoon zo’n mèh-dag, die er soms tussenzit. Morgen ga ik voor een betere dag hebben jullie morgen nog leuke plannen?
Ik heb geen idee of het zo vroeg al kan beginnen, had er met mijn zoon geen last van. Ik houd het in de gaten en anders naar de huisarts voor fysio. Ohh ja die meh dagen ken ik idd! Wel lekker dat je geen misselijkheid had. Morgen viert mijn zusje haar verjaardag, verder geen plannen. Misschien even wandelen in de avond. Jij?
Is er eigenlijk wat te doen aan bekkeninstabiliteit? Ha ja die misselijkheid mag echt ophouden. Zeker na het avondeten is het vervelend. Woensdag heb ik de eerste echo. Dan toch even aankaarten bij de gyne. Kan bij op de lijst met vragen . Vervelend zo'n mèh-dag! Alles zal nu flink ant groeien zijn en je de ongemakjes geven. Toch maar extra rust inlassen. Morgen heeft de vriend dienst. Dus ga ik me nog wat bezighouden met de voorbereidingen voor de trouw en wat lekker in de tuin zitten.
Mss een heel domme vraag... Mijn eitje zat rechts.. gaat het vruchtje dan ook rechts id bm ingenesteld zijn?
Ik heb geen idee eigenlijk, misschien oefeningen of meer rust momenten? Ohhhh spannend bijna de echo!!
Hele goeie vraag, geen idee persoonlijk, maar ben wel heel benieuwd of iemand anders het antwoord weet