Ja goed zo. Je kan beter erger voorkomen. Ik hoop dat het gewoon iets eenmaligs is. gezellig! Lekker bezig weekend dus. Nou niet lachen maar mijn vriend is helemaal fijn van koi karpers (in onze tuin heeft hij ook een vijver met zo’n brug etc), en hier in de buurt is een koi beurs dus ik ga mee voor de gezelligheid. Verder nog geen plannen.
nou, mijn eitje zat links. En de beeb zat op de echo links bovenin in de vruchtzak. Zou het toeval zijn?
Jij hebt vooral avondmisselijkheid? Of is het de hele dag? Ja goeie, kan hij/zij wat voorschrijven evt (als je dat zou willen). Ja ik lag op de bank als een zeester! Ook leuke plannen! Wanneer ging je ook alweer trouwen?
Hahaha een zeester . eigenlijk de hele dag vlagen van misselijkheid. Maar valt goed op te lossen met iets kleins te eten; boterham, cracker, ... als ik dan toch moet braken is het wat slijm/spuug/zuur. ' s avonds na het avond eten ben ik echt beroerd. Thans ik echt wel goed oplet met wat ik eet. Dan komt het er echt uit . Wij trouwen 15 juli 2023. Intiem tuinfeest met enkel naaste familie. (waar ik nu heel blij mee ben). Mijn trouwjurk past nog, ik hoop over 6 weken ook nog gelukkig valt het beetje ruim aan de buik.
Pfff morgen weer een echo.. vind enorm spannend na aanleiding dat ik vandaag weer zonder kwalen wakker wordt alleen links onderin zeurende buikpijn… ben gisteren heerlijk in de stad geweest was ontspannend maar ook echt momenten dat ik erg onzeker ben.. vandaag dagje thuis aankomende nacht een nachtdienstje en morgen dan om half 3 een echo! Ik ben erg benieuwd!!! • pfffff zenuwslopend •
De kwaaltjes beginnen lekker toe te nemen bij iedereen! En leuke weekend plannen allemaal, hier gisteren in de tuin gewerkt en vandaag overdag lekker rustig, vanavond uit eten! @Mokski vervelend die misselijkheid, ik heb het ook heel erg! Maar heb nu tabletjes gekregen van de HA, die helpen wel wat! Fijne zondag allemaal!
Ik herken je onzekerheid. Gisteren waren m’n kwalen ineens minder, vanochtend wel zitten kokhalzen en gal overgegeven maar de rest van de kwalen is nog steeds weg. Ik kan zoveel drukken op m’n borsten als ik wil, ze zijn gevoelloos en dat al dag 2. Dus ik zie het niet meer positief in voor mezelf. Gelukkig heb je heel gauw je echo! Ik snap de spanning maar het komt vast goed!! Had je al veel kwaaltjes?
Super spannend! Ik herken het net als @lili13 ook. Vandaag bij mij ook een stuk minder dan gisteren. Hopelijk betekent het allemaal niks en hoort het er gewoon bij! Heel veel succes morgen!
Hier vanmorgen ook een heel stuk minder last van kwaaltjes. Tepels zijn nog wel gevoelig maar te negeren vergeleken met afgelopen week. Heup doet nog pijn, vooral tijdens en na het auto rijden ben ik achter gekomen. Verder weinig tot geen last meer. Wel nog opgeblazen en snel een vol gevoel.
Klopt het maakt super onzeker. Ik probeer maar zo te denken, heb geen bloed of krampen dus alles zit goed
Kom op dames.. niet twijfelen aan jullie lichaam. ♡♡♡ Kwaaltjes komen en gaan. 'Ns een dagje minder, wilt niet zeggen dat het mis aant lopen is. Je lichaam went soms ook beetje aan het "hormoongehalte" (als dat een woord is ) en als je dan een dag of 2 later weer een stijging hebt. Steekt het weer op. Ik zal blij zijn als we allemaal door die eerste weken heen zijn. ♡
Hier een gezellig weekend gehad met familie. Lekker hele dagen buiten met alle kinderen. Heb het mijn schoonzus verteld gezien we bij dit soort gelegenheden graag een wijntje drinken. Ze was uiteraard heel erg blij voor ons. Nog 2 weekjes tot de echo. Ik ga ook niet eerder een echo nemen. Daar word je volgens mij niet veel zekerder van.
Klinkt als een heerlijk weekend! Ik heb vooral koud afgelopen dagen dus zit veel binnen onder een dekentje. Mijn zoon is bij zijn tante met de hoge druk spuit aan het spelen lol. Even een middagje alleen thuis Hier nog 1,5 week tot de echo, laat hem ook niet eerder doen. Nog even geduld
Ik vind het eigenlijk allemaal ook wel best snel gaan. Zijn al bijna weer 3 week verder sinds ik het weet. Vond het bij de 2e als snel gaan. Maar met een druk gezin , baan en sociaal leven heb ik het gevoel alsof de dagen voorbij vliegen..
Dat had ik gisteren ook ineens, is alweer 2 weken geleden dat ik positief testte. Tijd gaat eigenlijk super snel