Jaa klopt in dat opzichte wel ik weet het alweer 3 weken en 2 dagen… maar ik heb op dit moment echt nachtmerries heb net ook weer even geslapen voor me nachtdienst en dan weer een nachtmerrie… ben allemaal bang dat ik morgen geen kloppend hartje meer zie … me werk ( nachtdienst ) is op dit moment ook gewoon zwaar maar ben net terug op de werkvloer na een maand thuis gezeten te hebben met overspannen… maar vind zo moeilijk ik heb 3 nachten maar liefst meld ik me morgen af ik slaap heel Slecht en alleen maar nachtmerries
Goedemorgen dames! Gisteren eindelijk mijn avondeten 'ns kunnen binnen houden! Ik voel me herboren . Wel supermoe & borsten die nog gigantisch zwaar voelen. Maar zonder dat mottige gevoel, heb in nog'ns heerlijk geslapen. Zijn er die al frequent moeten plassen? Ik lees overal dat dit een veelvoorkomend kwaal is. Maar eerlijk, de frequentie van plassen is normaal bij me. Heb wel gevoel dat het ik minder "druk" kan zetten bij het plassen. Nog iemand met dit gevoel? Nog 2 daagjes werken & dan zien we eindelijk onze pinda!!! Kijk er zo naar uit. Heb een goed gevoel erin. Maar toch blijf ik ook met een bang hartje zitten... (als'k er te fel bij nadenk) je weet toch maar nooit of het hartje gestopt is met kloppen of een leeg vruchtzakje ofzo... Als het wel goed is, moeten we echt al iets zien & het mooi horen kloppen.. gaan van die gedachte uit! Is toch een mooier idee ♡ Fijne werkdag! @mvrtjex93 veel succes met de echo straks! Gaat goed meevallen ♡♡♡
Ik zou wel echt je angsten bespreken met je verloskundige. Je hebt al meerdere echo's gehad die allemaal goed waren. Dus voor nu is t gewoon goed. Mis gaan kan ook nog in de laatste week van je zwangerschap. Je wil deze gedachtes niet 9 maanden lang. Dat moet je wel helemaal uitputten.
Hi Dames, na een heerlijk weekend in Antwerpen hier weer een teken van leven. Erg genoten (ondanks de misselijkheid). Ik moet nog even bijlezen hoor hahah. @mvrtjex93, succes vanmiddag. Vertrouw op je lichaam, hopelijk krijg je dat elke echo wat meer, maar anders is wellicht wat hulp hierbij vragen ook een idee, ik gun je wat rust! @Mokski, plassen is hier wel vaker, vooral s nachts, moet er wel 3 a 4 keer uit. Borsten zijn nog wel gevoelig, maar tepels veel minder. Moeten er maar op vertrouwen dat het gaat zoals t moet gaan daar binnen! Hebben er nog meer een echo vandaag? Kon het lijstje even zo snel niet vinden!
@Mokski hier ook iets vaker en heb inderdaad het gevoel minder druk te kunnen zetten. Heel apart gevoel is dat. Spannend bijna de echo! Ik herken de angst, soms heb ik ook ineens van die gedachtes maar schuif ze heel snel weg. @mvrtjex93 succes vandaag met de echo! @Perlila super dat je een heerlijk weekend hebt gehad! Borsten zijn vooral aan het eind van de dag gevoelig en zwaar, tepels gelukkig een heel stuk minder.
Ik heb vanacht gedroomd dat het een meisje is. en ze kreeg pas na 3 dagen een naam omdat we niet konden geloven dat het echt een meisje is. Wel mijn droomnaam voor een meisje. Haha zou toch leuk zijn na 2 jongens.
♡Uitgerekend 16-31 Januari 2024♡ 16 januari Daisy2890 - 31 jaar - 2e kindje 17 januari Liefwolkje - 34 jaar - 4e kindje (2e bij ons) Maskadir - 33 jaar - 1e kindje Liefdevolxx - 24 jaar - 1e kindje 18 januari Moksi - 39 jaar - 1e kindje 19 januari Maelyn - 26 jaar - 1e kindje 20 januari 21 januari Perlila - 36 jaar - 1e kindje 22 januari Lili13 - 32 jaar- 2e kindje 23 januari Mvrtjex93 - 30 jaar - 2e kindje Paulien1 - 31 jaar - 1e kindje 24 januari 25 januari 26 januari 27 januari 28 januari 29 januari Indy90 - 32 jaar - 3e kindje 30 januari Appeltje2 - 42 jaar - 4e kindje 31 januari Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje ----------------------------------------- Afspraken mei : 31 mei - Maskadir - 7w echo 31 mei - Maelyn - vroege echo Afspraken juni: 5 juni - mvrtjex93 - eerste echo 7 juni - Mokski - eerste echo 8 juni - Liefdevolxx - eerste echo 9 juni - Liefwolkje - eerste echo 9 juni - Paulien1 - eerste echo 12 juni - Maelyn - 8 weken echo 14 juni - Perlila - eerste echo 14 juni - humbly89 - eerste echo (kliniek) 14 juni- Lili13 - eerste echo 21 juni - humbly89 - echo vk 22 juni - humbly89 - intake vk ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) verrassing (?) HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan[/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie[/QUOTE]
Hier 21 juni een echo bij de verloskundige en dan de dag erna de intake. Super leuk, had geen echo verwacht bij de verloskundige dus ben helemaal happy! Haha wat een geweldige droom! Ik heb echt geen idee wat het wordt. Ook geen gevoel nog. Zou idd heel leuk zijn een meisje na 2 jongens
Gaat gewoon goed komen vanmiddag! En inderdaad, wat al is gezegd. Ik zou je angsten echt bespreken met de VK. Heel veel succes vanmiddag!
Wat fijn dat je het binnen hebt kunnen houden! Ik moet wel vaker plassen voor m'n gevoel.. En dat minder druk kunnen zetten ook! Heel veel succes woensdag bij de echo, komt helemaal goed!
@mvrtjex93 succes met de echo zo! Hopelijk krijg je toch een beetje vertrouwen. @indy90 ja zou leuk zijn!! Willen jullie het weten? @moksi, fijn dat je je beter voelt!! Dat vaker plassen heb ik nog niet, maar dat minder druk kunnen zetten herken ik wel. Alsof uitplassen meer moeite kost. Hier om 13.40u zo een echo en morgen intake VK. Afgelopen vrijdag partnerschap gehad en 's nachts ziek geworden, enorme buikgriep.
♡Uitgerekend 16-31 Januari 2024♡ 16 januari Daisy2890 - 31 jaar - 2e kindje 17 januari Liefwolkje - 34 jaar - 4e kindje (2e bij ons) Maskadir - 33 jaar - 1e kindje Liefdevolxx - 24 jaar - 1e kindje 18 januari Moksi - 39 jaar - 1e kindje 19 januari Maelyn - 26 jaar - 1e kindje 20 januari 21 januari Perlila - 36 jaar - 1e kindje 22 januari Lili13 - 32 jaar- 2e kindje 23 januari Mvrtjex93 - 30 jaar - 2e kindje Paulien1 - 31 jaar - 1e kindje 24 januari 25 januari 26 januari 27 januari 28 januari 29 januari Indy90 - 32 jaar - 3e kindje 30 januari Appeltje2 - 42 jaar - 4e kindje 31 januari Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje ----------------------------------------- Afspraken mei : 31 mei - Maelyn - vroege echo Afspraken juni: 5 juni - mvrtjex93 - eerste echo 7 juni - Mokski - eerste echo 8 juni - Liefdevolxx - eerste echo 9 juni - Liefwolkje - eerste echo 9 juni - Paulien1 - eerste echo 12 juni - Maelyn - 8 weken echo 14 juni - Perlila - eerste echo 14 juni - humbly89 - eerste echo (kliniek) 14 juni- Lili13 - eerste echo 14 juni - maskadir - 9 weken echo 21 juni - humbly89 - echo vk 22 juni - humbly89 - intake vk ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) verrassing (?) HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan[/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie[/QUOTE][/QUOTE]
Oh wat heb ik met jullie te doen meiden! Al die misselijkheid. Mn vorige zwangerschap (MK) was ik ook kotsmisselijk. Hield niks binnen. Nu heb ik vrijwel nergens last van. Moe en honger, maar alleen als ik heel erg honger heb, een klein beetje misselijk. Fijn maar ook wel wat onzeker daardoor. Ik ben vorige week overgedragen van de fertiliteitskliniek naar de gynaecoloog en moet nog tot 14 juni wachten om weer een echo te krijgen…. Mij te lang 2 weken lang geen echo haha. Maar ben dan als het goed is 9 weken en vorige keer ging het vlak daarvoor mis. Dus ik hou hoop en beetje afleiding zoeken deze week (wat lastig is aangezien ik niet meer mag werken sinds ik zwanger ben)
Dankjewel en ga ik ook doen, heb dit met M ook gehad en wil dit echt niet nog een keer.. het is slopend
Ik ben er nog niet helemaal uit. Bij de boys hebben we een pretecho gemaakt voor het geslacht. Dat ga ik nu geloof ik sowieso niet weer doen. Alles is natuurlijk goed.