Vind het maar als een verschrompelde aardappel uitzien Vraag me alleen af wat dat zwarte vlekje is, net boven het rechtse meetkruisje. Mijn kleren zitten ook niet meer zo comfy. Ook een opgezette buik door de darmen.. thuis loop ik rond met een trainingsbroek van mijn vriend . Denk dat ik binnenkort 'ns naar de h&m ga. Want heb helemaal geen idee waar ik dit best kan kopen . Wat me toen straks me nog binnen schoot... kerst 2023.. ik ga zoooo huge zijn Normaal is dit jaar het kerstfeest bij een van mijn schoonbroertjes. Maar ga toch vragen om het bij ons te doen. Wij wonen max 20min van het ziekenhuis. Van bij hun (NL) tot ons ziekenhuis (B) is 1u rijden
♡Uitgerekend 16-31 Januari 2024♡ 16 januari Daisy2890 - 31 jaar - 2e kindje 17 januari Liefwolkje - 34 jaar - 4e kindje (2e bij ons) Maskadir - 33 jaar - 1e kindje Liefdevolxx - 24 jaar - 1e kindje Mokski - 39 jaar - 1e kindje 18 januari 19 januari Maelyn - 26 jaar - 1e kindje 20 januari 21 januari Perlila - 36 jaar - 1e kindje 22 januari Lili13 - 32 jaar- 2e kindje 23 januari Mvrtjex93 - 30 jaar - 2e kindje Paulien1 - 31 jaar - 1e kindje 24 januari 25 januari 26 januari 27 januari 28 januari 29 januari Indy90 - 32 jaar - 3e kindje 30 januari Appeltje2 - 42 jaar - 4e kindje 31 januari Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje --------------------------------------- Afspraken juni: 8 juni - Liefdevolxx - eerste echo 9 juni - Liefwolkje - eerste echo 9 juni - Paulien1 - eerste echo 10 juni - Mvrtjex93 - betaalde echo 12 juni - Maelyn - 8 weken echo 14 juni - Perlila - eerste echo 14 juni - humbly89 - eerste echo (kliniek) 14 juni- Lili13 - eerste echo 20 juni - Mvrtjex93 eerste echo gynocoloog 21 juni - humbly89 - echo vk 22 juni - humbly89 - intake vk 23 juni - Mokski - intake vk Afspraken juli: 6 juli: 2de echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) verrassing (?) HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan[/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Ohh god ja kerst lijkt me een goed plan, ben je een stuk dichterbij Kwa zwangerschapskleding denk ik ook hm. Ben er nog niet echt mee bezig. Gelukkig blijft het een tijd mooi weer dus kunnen de jurken aan. Boor werk net 2 korte sweat broeien gekocht, kunnen lekker rekken
verschrompelde aardappel dat zwarte bij jouw aardappel z’n hoofdje is de vorming van de ventrikels! Heel normaal! ja ik dacht daar van de week ook aan!! Kerst… wij vieren dus meestal kerst in Brabant. 2.15 min rijden. Is wel tricky.. Ja? Is h&m goed voor positiekleding? Dan houd ik dat in m’n achterhoofd!
O jeetje kerst. Ben blij dat ik vandaag overleefd heb. H&m heeft inderdaad wel fijne positiekleding. Heb alles weg gedaan na 2 zwangerschappen. Ik wou ook even op vinted kijken. Staan misschien ook nog wel leuke dingen op.
Vandaag de eerste echo gehad. Waar ik zelf berekend had dat het nu 8+1 moest zijn is de echo geschat op 7+3. Over 3 weken opnieuw een echo waarbij het dan duidelijker is wat de weken zijn. Alles oké, goed kloppend hartje . Zelf voel ik mij nog niet zwanger . Nog niet echt het besef dat er iets in mij groeit
Jaaa wat fijn!!! Nu aftellen tot 3 weken de nieuwe echo. Hier ook nog geen besef ondanks lichte kwalen, denk pas als de echo is geweest er meer besef komt
♡Uitgerekend 16-31 Januari 2024♡ 16 januari Daisy2890 - 31 jaar - 2e kindje 17 januari Liefwolkje - 34 jaar - 4e kindje (2e bij ons) Maskadir - 33 jaar - 1e kindje Liefdevolxx - 24 jaar - 1e kindje Mokski - 39 jaar - 1e kindje 18 januari 19 januari Maelyn - 26 jaar - 1e kindje 20 januari 21 januari Perlila - 36 jaar - 1e kindje 22 januari Lili13 - 32 jaar- 2e kindje 23 januari Mvrtjex93 - 30 jaar - 2e kindje Paulien1 - 31 jaar - 1e kindje 24 januari 25 januari 26 januari 27 januari 28 januari 29 januari Indy90 - 32 jaar - 3e kindje 30 januari Appeltje2 - 42 jaar - 4e kindje 31 januari Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje --------------------------------------- Afspraken juni: 9 juni - Liefwolkje - eerste echo 9 juni - Paulien1 - eerste echo 10 juni - Mvrtjex93 - betaalde echo 12 juni - Maelyn - 8 weken echo 14 juni - Perlila - eerste echo 14 juni - humbly89 - eerste echo (kliniek) 14 juni- Lili13 - eerste echo 20 juni - Mvrtjex93 eerste echo gynocoloog 21 juni - humbly89 - echo vk 22 juni - humbly89 - intake vk 23 juni - Mokski - intake vk Afspraken juli: 6 juli: 2de echo 6 juli - Liefdevolxx - 2e echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) verrassing (?) HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan[/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Yeehh!! een kloppend hartje! En paar dagen verschil gaat al snel hoor met meten! Nog zo klein allemaal
♡Uitgerekend 16-31 Januari 2024♡ 16 januari Daisy2890 - 31 jaar - 2e kindje 17 januari Liefwolkje - 34 jaar - 4e kindje (2e bij ons) Maskadir - 33 jaar - 1e kindje Liefdevolxx - 24 jaar - 1e kindje Mokski - 39 jaar - 1e kindje 18 januari 19 januari Maelyn - 26 jaar - 1e kindje 20 januari 21 januari Perlila - 36 jaar - 1e kindje 22 januari Lili13 - 32 jaar- 2e kindje 23 januari Mvrtjex93 - 30 jaar - 2e kindje Paulien1 - 31 jaar - 1e kindje 24 januari 25 januari 26 januari 27 januari 28 januari 29 januari Indy90 - 32 jaar - 3e kindje 30 januari Appeltje2 - 42 jaar - 4e kindje 31 januari Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje --------------------------------------- Afspraken juni: 9 juni - Liefwolkje - eerste echo 9 juni - Paulien1 - eerste echo 10 juni - Mvrtjex93 - betaalde echo 12 juni - Maelyn - 8 weken echo 14 juni - Perlila - eerste echo 14 juni - humbly89 - eerste echo (kliniek) 14 juni- Lili13 - eerste echo 20 juni - Mvrtjex93 eerste echo gynocoloog 21 juni - humbly89 - echo vk 22 juni - humbly89 - intake vk 22 juni - Daisy2890 - termijn echo 23 juni - Mokski - intake vk Afspraken juli: 6 juli: 2de echo 6 juli - Liefdevolxx - 2e echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) verrassing (?) HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan[/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Zoonlief heeft vanmiddag het zwembad weer opgezet. Kan hij mooi volgende week na school afkoelen Weekend heeft hij er helaas niks aan lol, hij gaat van vrijdag tot zondag open geren bij zijn tante
Vandaag met een heel bang hartje het op mijn werk verteld. Eerst aan mijn baas.. hoe ik het vertelde schoten de tranen in mijn ogen. Gelukkig reageerde hij heel positief en was-ie blij voor me. Mijn leidinggevende was ook blij en superenthousiast en gaf zelf al verbod aan zwaar heffen. Ben zoooo verschrikkelijk opgelucht. En zoooo hormonaal.. kan wel huilen als een vlieg dood gaat
Ohhh lekker dan mamalief toch wel het zwembad testen dit weekend Ze geven heerlijk weer dit weekend! Kga ook thuis dobberen
Hahaha nee veel te koud water heb het de laatste dagen ontzettend koud, lig nu ook met winter pyjama en fleece deken op de bank en eindelijk iets aangenamer. Binnen is het 24 graden en ik vind het ijskoud
Wat ontzettend fijn dat ze zo positief reageerde!! Helemaal fijn dat je een verbod hebt voor zwaar heffen! Lekker gaan genieten en heerlijk rustig werken