Jaa ik vind echt slopend zeker als je altijd regie wil over alles maar hier heb je het gewoon niet op
Helaas heel herkenbaar. Ik moet zeggen dat ik het nu eigenlijk goed los kan laten, wat komt dat komt. Dit is echt iets waar ik niks aan kan doen of veranderen behalve genieten van het nu
Jaaa k moet dat echt gaan doen! Maar pfff die symptomen van wel en niet maken het zooo onzeker de ene keer denk k al na over namen en de andere keer denk ik aan het mis gaan
Heel herkenbaar hoor! Gelukkig kan je morgen alweer spieken naar je beeb ik was vorig weekend ook heel onzeker omdat ik mij best goed voelde 3 dagen lang. En nu ben ik elke ochtend aan het overgeven, dus echt die symptomen gaan zo op en af. Waarschijnlijk komen er straks weer goede dagen aan. Zo vervelend dat ons brein zo werkt he, dat als je symptomen hebt en je voelt je ellendig dan krijg je vertrouwen en als je 1 of 2 dagen even niets hebt dan is het misschien mis. Terwijl dat ook een mooi moment zou kunnen zijn om op te laden en leuke dingen te doen. (Ik kan dat zelf ook echt niet) ik had ook nog bij ons in de omgeving gekeken of ik niet deze week ook even kon spieken of alles goed was. Maar alles zit vol woensdag lijkt nog erg ver weg
Jaa ik vind het ook helemaal niks elke keer het wachten… K heb nu morgen en dan pas de 20 ste niet eerder plek en dat vind ik ook echt verschrikkelijk maar als ik volgende week niet trek dan ga ik nog verder zoeken pff die klote controle die je niet kan hebben pfff
Jaa een goede echo gehad! Het hartje gezien en gehoord wat bijzonder geluid! Ze hebben gezegd dat kans klein is dat het mis gaat! M weet nu ook dat die grote broer wordt!
Hoi lieve dames, Alles goed met jullie? En met de kwaaltjes? Hier gaat het best oke.. met momenten nog heel moe en de misselijkheid en het braken blijft, ondanks de pilletjes. Ik denk dat ik er beter mee stop, als ze toch niet veel afdoen. Hoe minder medicatie hoe beter. Gelukkig blijft brood/sandwiche en fruit wel goed binnen. Mijn buiK/darmen zijn wel HUGE... heel opgezette buik. Ik voel me niet echt zwanger (of hoe ik dacht dat zwanger zijn zou voelen)... meer ren vervelend lichaam gevoel . Dadelijk hebben we een feestje bij mijn schoonouders. Dan gaan we het tegen de broers van mijn vriend zeggen
Haay haay, Hier vandaag een goede dag. Alleen licht misselijk als ik te laat of teveel eet. Tepels zijn weer mega gevoelig vandaag En mega moe en opgeblazen. Hier ook totaal geen idee dat ik zwanger ben, voel je ook echt niet zo. Wat ontzettend vervelend dat de medicatie niet helpt tegen de misselijkheid Ooh gezellig! Ben heel benieuwd naar hun reacties. Veel plezier vanavond!
Hoi hoi, Hier echt de meest rotte dag tot nu toe. Ik heb slecht geslapen door pijn in m’n rechterheup en bil. Ik word wakker en gelijk moeten overgeven. Eten gaat onder dwang redelijk maar nu lig ik alweer 2 uren op bed omdat ik zo misselijk ben maar ik moet niet overgegeven. Ben helemaal kapot maar slapen gaat niet door de maag.. sorry even een klaagmomentje zwanger voelen doe ik vooralsnog niet, voel mij vooral miserabel.
jemig wat heftig! Klagen mag altijd!! Ga voor je duimen dat het snel voorbij gaat die misselijkheid. Ontzettend vervelend die pijn in je heup en bil
@Mokski hopelijk een leuk feestje gehad! Hoe waren de reacties? @mvrtjex93 wat een goed nieuws weer! De 12 weken komen steeds dichterbij @lili13 ooh wat vervelend… Lijkt me echt een hele nare kwaal die misselijkheid. Zou je de huisarts/ vk kunnen bellen voor medicatie? Wij zijn weer terug van vakantie, gelukkig is het heerlijk weer hier (iets te warm)! Kan mooi luchtige jurkjes aan waar mijn buik nog niet zo in opvalt Ik wil het op werk eigenlijk pas na de termijnecho vertellen, maar ik weet niet of ik het nog 3/4 weken kan verbergen, het begint nu echt flink te groeien! Maandag de officiële intake bij de vk, dan als het goed is 8+3 dus ben benieuwd wat we gaan zien!
Wat ontzettend vervelend zeg!! Hoop voor je dat het gauw wat minder word! En idd, misschien toch aan de HA vragen of je wat kunt krijgen?