Uitgerekend 16-31 januari 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door liefwolkje, 14 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Hee meiden.

Ik meld mij voorzichtig aan. Ik heb op 11 mei een prachtige cryo (ingevroren embryo) laten terug plaatsen. En zie hier het resultaat. Ben pas 12 dpo. Maar met deze testen durf ik er wel in te geloven. Ontzettend bijzonder en spannend weer! Volgende week even met de kliniek bellen voor een afspraak voor de eerste echo!

20230520_061827.jpg

Maskadir, lili13, Perlila en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Mokski

Mokski Actief lid

9 apr 2023
    305
    235
    43
    Vrouw
    Uitgerekend 16-31 Januari 2024

16 januari

17 januari
    Liefwolkje - 34 jaar - 4e kindje (2e bij ons)
    Maskadir - 33 jaar - 1e kindje
    Liefdevolxx - 24 jaar - 1e kindje

18 januari
    Moksi - 39 jaar - 1e kindje

19 januari
    Maelyn - 26 jaar - 1e kindje

20 januari

21 januari
    Perlila - 36 jaar - 1e kindje

22 januari
    Lili13 - 32 jaar- 2e kindje

23 januari

24 januari

25 januari

26 januari

27 januari

28 januari

29 januari

30 januari

31 januari

-----------------------------------------

Afspraken mei :
    31 mei - Maskadir - 7w echo

Afspraken juni:

7 juni - Mokski - eerste echo
    8 juni - Liefdevolxx - eerste echo
    14 juni - Perlila - eerste echo

-----------------------------------------

jongen (?) | meisje (?) Verrassing

3. Mokski

Mokski Actief lid

9 apr 2023
    305
    235
    43
    Vrouw
    Goedemorgen dames

Voorzichtig sluit ik me hier bijaan.
    Vandaag ben ik 5+2 en het lijkt allemaal nog zo onwerkelijk.
    Bij de 2de iui poging was het raak, desondanks mijn lage eireserve.
    Op 15dpo had ik een hcg van 150 en op 19dpo had ik een stijging naar 700.
    7 juni hebben we onze eerste echo en zou ik 8 weken moeten zijn.

Ik hoop dat de zwangerschap mooi doorzet.
    Maar blijf toch redelijk voorzichtig in het blij zijn.

Hoe gaat het met jullie verder en de kwaaltjes?

Liefs,
    M

Maskadir, lili13 en Perlila vinden dit leuk.
  4. Mokski

Mokski Actief lid

9 apr 2023
    305
    235
    43
    Vrouw
    Amaai dat is een mooie knaller zo vroeg al spannend.

5. Perlila

Perlila Actief lid

18 jan 2023
    284
    144
    43
    Vrouw
    Omg neee, doe maar niet dan, dat is ook niet goed voor de baby. En voor jou ook niet. Je oploop is echt goed, het zit vast goed!! De test van dit weekend gaat knallen. Hoe voel je je verder??

Ik weet niet of ik het wel ga doen. Het doet niets af aan de uitkomst en het verloop, dus misschien moet ik het gewoon laten tot de eerste echo.... ook al duurt dat nog 100 jaar...;)

lili13 vindt dit leuk.
  6. Perlila

Perlila Actief lid

18 jan 2023
    284
    144
    43
    Vrouw
    Welkom :)
    Gefeliciteerd:) en wat een super stijging zeg. Ik snap wat je bedoeld met voorzichtig blij zijn, dat gevoel herken ik wel.
    Ik moet zeggen dat ik sinds een paar dagen best wel misselijk ben af en toe (niet overgeven), verder duizelig en moe. Maar ik klaag niet:thumup:

En bij jou??

7. Perlila

Perlila Actief lid

18 jan 2023
    284
    144
    43
    Vrouw
    Welkom!! Prachtige testen zo, voor 12dpo!:) Maandag je nod of heb je een langere cyclus? Als ik dit zo zie gaat ie over 3 dagen knallen ;)

Spannend!
    De eerste weken zijn vreselijk vind ik eigenlijk. Maar ook weer heel mooi. Dubbel.

8. lili13

lili13 Actief lid

21 feb 2011
    368
    276
    63
    Vrouw

Zo dat is een flinke test voor 12 dpo, gefeliciteerd!! :D

indy90 vindt dit leuk.
  9. lili13

lili13 Actief lid

21 feb 2011
    368
    276
    63
    Vrouw
    Mooie stijging! Het aftellen naar de echo is begonnen! Ik snap je heel goed.

ik moet zeggen dat ik alleen wat last van m’n darmen heb, zo nu en dan menstruatiekrampjes en veel boeren. De rest niets eigenlijk. Mijn borsten voel ik bijv nog helemaal niet. En jij?

10. lili13

lili13 Actief lid

21 feb 2011
    368
    276
    63
    Vrouw
    :(
    nou ik heb het gedaan, vannacht om 3.00 toch getest. :p En ik laat het hierbij denk ik.. 18-19 dpo (die andere 16-17 dpo). Donkerder geworden maar dan baal ik weer dat ie net nog iets lichter is dan de controlelijn.
    Ik ben wat meer moe, heb wat meer last van de darmen en boertjes. Maar mijn borsten doen nog vrijwel niets, bij de vorige zwangerschap wel. Toen was er zwelling en veel pijn. Nu echt minimaal gevoelig bij duwen. Hoe is dat bij jou? En hoe voel je je verder?

Weet je, ik denk dat dat een goede keuze is, anders kan het je nog meer spanning geven, en zoals je zegt: het zegt niets over het verloop. Het afwachten is alleen inderdaad jaarwerk. :mad:

Bijgevoegde bestanden:

Perlila vindt dit leuk.
  11. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Thanks meiden! Inderdaad al lekker duidelijk voor 12 dpo. :D Hier valt de onzekerheid gelukkig mee. Ik weet dat mijn lichaam dit gewoon kan. Het word ons derde kindje. Vind alleen deze dagen even spannend. Of je niet alsnog ongesteld word en het allemaal gedroomd hebt. :p

@lili13 ik zou gewoon stoppen met testen. Ze zien er echt prachtig uit!

lili13 vindt dit leuk.
  12. Mokski

Mokski Actief lid

9 apr 2023
    305
    235
    43
    Vrouw
    @Perlila ik denk dat ik pas blij ga eijn bij de eerste echo, als daaruit blijkt dat het oke is.. nu durf ik bijna te blij zijn, angst dat het alsnog misgaat.

@lili13.. desondanks het van 150 naar 700 mooi gestegen is, leek het mij nog zo weinig.. sommige dames hebben torenhoog cijfer. Maar dan bedenk ik me dat de bloedtest vrij vroeg (15 en 19dpo) was en dat het voor dan weer vrij normale waardes zijn. Ik denk dat de innestelling op 10dpo was.
    Blijft spannend.. Had graag nog een bloedtest extra gehad. Maar wss zou die me toch alleen maar onzekerder maken .

Mijn borsten voelde al vrij snel zwaar en gespannen aan. Dat is wel stuk minder. Ze zijn wel in volume toe genomen
    Sinds eind deze week heb 'k dan weer supergevoelige tepels en ben k heel moe. Kan men ogen niet openhouden. Misselijk niet echt, maar wel vlagen van een mottig gevoel over me hangen..
    En humeurig ben ik altijd zei mijn vriend..

Perlila vindt dit leuk.
  13. Mokski

Mokski Actief lid

9 apr 2023
    305
    235
    43
    Vrouw
    Mooie big fat line!!
    Maar hoe schattig is de test met het hartje als testvak

lili13 vindt dit leuk.
  14. lili13

lili13 Actief lid

21 feb 2011
    368
    276
    63
    Vrouw
    Heerlijk als je je zo kan voelen, lekker vasthouden! En hier in de groep wat van die gevoelens strooien haha! Oh ja dat snap ik, maar met zulke dikke testen gaat dat echt niet gebeuren :D fysiologisch gezien alleen al onmogelijk hehehe

Je hebt gelijk ik moet stoppen. Ik ga het proberen. :oops:

15. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Goedzo! Heeft echt geen meerwaarde je maakt jezelf alleen maar gek. Zo zonde. Je bent nu hartstikke zwanger. Dus nu genieten! Wat later komt kunnen we toch niks aan veranderen. You can do it! ( dit geldt trouwens ook voor de andere onzekere meiden)

Perlila en lili13 vinden dit leuk.
  16. lili13

lili13 Actief lid

21 feb 2011
    368
    276
    63
    Vrouw
    :oops::$
    Ja die waarden, ik heb Google doorgespit vorige week en kwam zoveel uiteenlopende waarden tegen. Het is zo erg afhankelijk van innesteling maar ook de aanmaak van hcg, dit gaat bij de 1 sneller dan bij de ander. Niet voor niets dat het 48-72 uur is voor verdubbeling. Ik had zelf op 13/14 dpo ook 153. En dacht: oh nee, ik lees zoveel meer bij anderen. Maar ik las ergens dat het gemiddelde op 14 dpo 132 is. (Echt wetenschappelijk onderzocht). En mijn huisarts zei ook dat dit een goede waarde is. En waarschijnlijk als je een derde keer zou gaan, en het is prima dat het toch niet die onzekerheid wegneemt. Bij jou is het wel echt meer dan verdubbeld hè, in principe was 600 ook goed. Maar je had gewoon al 700! Maar het is gewoon ook vervelend dat de waarden zo uiteenlopen, dan word je onzeker. Maar dezelfde onzekerheid voel ik ook. Je bent niet alleen:)

hahaha ik moest wel even lachen om dat laatste stukje! Die mannen toch :) oh ja die vermoeidheid..

Mokski vindt dit leuk.
  17. lili13

lili13 Actief lid

21 feb 2011
    368
    276
    63
    Vrouw
    hij is idd schattig maar niet echt gevoelig, dus maakt je dan alleen maar onzeker. Voor mij de laatste keer dat ik die schattige testjes ga kopen! :roflmao:

18. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83
    Is dit nu echt een knaller, pfff ik maak me zo onzeker hè! Ik heb eigenlijk gewoon geen symptomen… en dat vind k echt niet leuk

Bijgevoegde bestanden:

lili13 vindt dit leuk.
  19. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Is toch een super mooie test! Gewoon stoppen met testen want je maakt jezelf gek. Over een tijdje als je niet meer kan lopen omdat die buik in de weg zit en het maagzuur tot aan je huig komt denk je waarschijnlijk nog is terug aan deze tijd dat je geen symptomen had en hoe lekker dat was. :p

20. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83

Jaa dat is misschien ook wel helemaal zo! Ik ben ook gewoon benieuwd hoe ver ik nu ben! Ik weet het eigenlijk helemaal niet ik verwacht 4 weken 4 dagen maar ik durf het niet te zeggen met onregelmatige cyclussen

Deel Deze Pagina