Gelukkig goed nieuws!!! Een mooi snel kloppend hartje en exact op de termijn wat ik zelf berekend had, 8w4d. Klotsende oksels dames, ik had t niet meer. En dan te bedenken dat nu de spannendste periode pas begint (vorige keren ook een eerste goede echo), maargoed, dit is de beste en mooiste eerste stap waar we op hoopten
Ze zag trouwens wel een cyste met vocht bij mn eierstok, waar het eitje gesprongen was. Ze zei dat dit vaak voorkomt en vanzelf weer weg gaat??? Iemand ervaring mee?
waarom begint nu pas de spannendste periode? M’n echoscopiste zei als je met dat termijn een goede hartactie hebt dat kans nog 1-3 % mis gaat qua cyste heb ik ook gehad, maar verdween tijdens de zwangerschap.
Hier ook een goede echo, 8 weken en 4 dagen. Met een goed kloppend hartje ook voor ons start nu de meest spannende periode. Gelukkig heb ik volgende week woensdag de volgende echo!
♡Uitgerekend 16-31 Januari 2024♡ 16 januari Daisy2890 - 31 jaar - 2e kindje 17 januari Liefwolkje - 34 jaar - 4e kindje (2e bij ons) Maskadir - 33 jaar - 1e kindje Liefdevolxx - 24 jaar - 1e kindje Mokski - 39 jaar - 1e kindje 18 januari 19 januari Maelyn - 26 jaar - 1e kindje 20 januari 21 januari Perlila - 36 jaar - 1e kindje Lili13 - 32 jaar - 2e kindje 22 januari 23 januari Mvrtjex93 - 30 jaar - 2e kindje Paulien1 - 31 jaar - 1e kindje 24 januari 25 januari 26 januari 27 januari 28 januari 29 januari Indy90 - 32 jaar - 3e kindje 30 januari Appeltje2 - 42 jaar - 4e kindje 31 januari Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje --------------------------------------- Afspraken juni: 14 juni - Perlila - eerste echo 14 juni - humbly89 - eerste echo (kliniek) 14 juni- Lili13 - eerste echo 20 juni - Mvrtjex93 eerste echo gynaecoloog 21 juni - humbly89 - echo vk 21 juni - Lili13 - echo 9 weken 22 juni - humbly89 - intake vk 22 juni - Daisy2890 - termijn echo 23 juni - Mokski - intake vk 28 juni - Maelyn - termijn echo + nipt Afspraken juli: 6 juli - Liefdevolxx - 2e echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) verrassing (?) HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan[/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'[/QUOTE]
Omdat we twee keer eerder een goede echo met hartactie hebben gehad en het toch nog mis ging.. daarom dat het nu voor ons heel spannend wordt/voelt. Maar ik ben en blijf positief Het zal toch ook een keer wel goed gaan?? Ah goed om te weten vd cyste, dank je!
Jaaaa gefeliciteerd, zo fijn. We lopen echt gelijk op voor nu. Spannend he. Jij al snel de volgende echo! Wij over 2 weken de termijn echo maar twijfel of ik er nog 1 tussen doe idd, dus ik snap je.
Jaaaa super!!! Helemaal fantastisch we lopen idd gelijk op! Ik heb mezelf op de lijst ook even naar voren gezet want die echo van 2 weken geleden was ook al naar voren. Over 2 weken termijnecho? Ooh wat gaat het ineens snel evt nog een echo volgende week snap ik! Gewoon naar je gevoel luisteren en wat voor jou op dat moment het beste is
Ooh super nieuws @Perlila en @lili13 !! Grappig ook dat jullie op exact dezelfde termijn zitten op de echo. Kon de vk bij jullie ook al zien dat er armen en benen waren? Vond dat zo bijzonder bij ons maandag met 8+5 dat ze dat al kon zien. @Humbly89 jij ook succes bij de echo vandaag! Ik ga duimen
gelukkig geen zwangerschapsdiabetes! Maar inderdaad minder nieuws.. kom je dan onder controle bij een internist? En weet je al meer over dragerschap?
Ja toevallig hè! Ja ze liet de armpjes en beentjes zien inderdaad! Lag heel stil en af en toe een spastische poging tot beweging ook. Bij jou ook?
Jaaa ik zag het ook, idd spastische beweging kwam nog het meest overeen maar ik kon iig beentjes en armpjes zien. Termijnecho hebben wij vroeg, ivm de voorgeschiedenis, anders moesten we 4 wk wachten.
Oké en was dat dan een vroegere echo of niet? Ze zouden nu denk ik ook niks doen met de cyste.. ze wachten altijd even de zwangerschap was dat was bij mij toen wel in iedergeval