Dat was met ruim 7 weken beide keren dus inderdaad wel iets vroeger. Ze zei inderdaad dat het vanzelf weg moest gaan, dat ze er niets mee zouden doen nog
Er was niks te zien, ze zag een leeg vruchtzakje en dat was het. Ik ben zwanger geweest maar niet meer. Nu wachten op de bloeding en dan weer door
♡Uitgerekend 16-31 Januari 2024♡ 16 januari Daisy2890 - 31 jaar - 2e kindje 17 januari Liefwolkje - 34 jaar - 4e kindje (2e bij ons) Maskadir - 33 jaar - 1e kindje Liefdevolxx - 24 jaar - 1e kindje Mokski - 39 jaar - 1e kindje 18 januari 19 januari Maelyn - 26 jaar - 1e kindje 20 januari 21 januari Perlila - 36 jaar - 1e kindje Lili13 - 32 jaar - 2e kindje 22 januari 23 januari Mvrtjex93 - 30 jaar - 2e kindje Paulien1 - 31 jaar - 1e kindje 24 januari 25 januari 26 januari 27 januari 28 januari 29 januari Indy90 - 32 jaar - 3e kindje 30 januari Appeltje2 - 42 jaar - 4e kindje 31 januari -------------------------------------- Sterretjes Humbly89 Afspraken juni: 14 juni - Perlila - eerste echo 14 juni- Lili13 - eerste echo 20 juni - Mvrtjex93 eerste echo gynaecoloog 21 juni - Lili13 - echo 9 weken 22 juni - Daisy2890 - termijn echo 23 juni - Mokski - intake vk 28 juni - Maelyn - termijn echo + nipt Afspraken juli: 6 juli - Liefdevolxx - 2e echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) verrassing (?) HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan[/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'[/QUOTE]
Oké dan ben je in iedergeval nu iets verder misschien is dat wat positiever! Jaa ik durf niet met heel veel zekerheid te zeggen maar volgens mij was die bij mij toen rond de 16 weken zwangerschap weg… maar dat is alweer 5,5 jaar geleden dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen
@Humbly89: Ach nee, wat een vreselijk nieuws. Dit was zo absoluut niet hoe het moest gaan. Lieve Humbly, ontzettend veel sterkte gewenst.. neem vooral de tijd om te rouwen..
Dank jullie wel. Ik kom zo nu en dan nog een keer spieken natuurlijk. Ik wens jullie allemaal hele gezonde baby s in januari!!
Neeee ik schrik ervan. Ik had je heel ander nieuws en een mooie echo gegund. Wat ontzettend verdrietig. Veel sterkte en een dikke knuffel voor jou
Oké helpt dat goed en heb je bijwerkingen? ik heb wel ervaring met emesafene. dat hielp een klein beetje. Haalt de scherpe randjes ervan af. Die wil ik niet meer. Vond het teweinig werken bij mijn vorige zwangerschap.
Nee, de huisarts ging echter alleen over de schildklier. Het kindje zou nu nog niet zelf het schildklierhormoon regelen maar van mij dus afnemen. Waardoor het wel omhoog moet. Volgende vrijdag moet ik naar het ziekenhuis. Ik veronderstel dat ze het er dan wel uitgebreider over zullen hebben. Net als dat antigeen K. Want daar ging de huisarts niet. Het varieert echt. Sommige avonden moet ik niet braken en denk van wauw. Maar gisteren dan weer 4x. Het lijkt ook het scherpe er wel af te halen, maar het niet 100% weg te halen. Geen bijwerking verder van.
bij mijn eerste zwangerschap heb ik niks gebruikt. Toe heb zeker wel 8 weken plaat gelegen. Bij 2de stuk minder last niks gebruikt. Bij de derde wel last van toen heb ik ook tabletten voor gehad.