Ja is volgens mij ook zo hoor! Ik las ergens dat de kans echt klein is na de vitaliteitsecho, bijna vergelijkbaar met 12 weken. Maar omdat ik afgelopen jaar dus wel bij die lage percentage zat, met 9 weken was het hartje gestopt.. ben ik het vertrouwen kwijtgeraakt. Maar ik merk wel dat het nu iets terug lijkt te komen, woensdag de volgende echo als het dan nog goed is, zit ik over die grens heen van mijn vorige zwangerschap en dan hoop ik dat ik er ook een beetje in kan staan zoals jij! Gewoon wat meer vertrouwen en echt al genieten van het idee.
Snap je wel hoor. Maar vind het altijd een beetje gek dat het voelt dat je het niet mag vertellen. Want als het mis gaat moet je dat ook in je eentje verwerken? Beetje taboe achtig snap je wat ik bedoel? Komt vast goed met die kleine kruimel van jullie! En wat fijn dat je al wat meer vetrouwen gaat krijgen.
nee klopt, uiteindelijk heb ik juist heel veel gehad aan de mensen om mij heen na ons verlies! Heb je ook gelijk in
Vanavond hebben we het aan wat naaste familie verteld. ♡ iedereen was zo blij. Ik heel erg emo haha. Gaat lekker die hormonen. Morgen ga ik naar Beyonce. Gelukkig hebben we zit plekken.
Klopt hoor, maar omdat ik er de eerste keer tijdens de termijn echo achter kwam dat het hartje gestopt was, is het lastig om nu volledig vertrouwen te hebben. Ook al weet ik dat een kloppend hartje met ruim 8 weken een positieve prognose is. Wij hebben het ook wel aan onze naasten verteld aangezien zij ook weten van de eerdere miskramen. Maar op werk etc wil ik nog even mee wachten!!
Wat spannend! Ik snap je helemaal. Dat heb ik met de echo van volgende week dinsdag. Hopelijk kunnen we daarna nog meer genieten!
Ha dames! Hoe is het met jullie? Niet teveel last van de warmte? Ik heb er maar een slap weekend opzitten. Heel, maar dan ook heel moe. Veel geslapen. Mijn borsten doen zo een zeer en emotioneel . Heb zo geen puf om morgen te gaan werken . Liefst vanal zou in 3 weken aan een stuk willen slapen. Dat al de vervelende eerste trimsterkwaaltjes door zijn .
♡Uitgerekend 16-31 Januari 2024♡ 16 januari Daisy2890 - 31 jaar - 2e kindje 17 januari Liefwolkje - 34 jaar - 4e kindje (2e bij ons) Maskadir - 33 jaar - 1e kindje Liefdevolxx - 24 jaar - 1e kindje Mokski - 39 jaar - 1e kindje 18 januari 19 januari Maelyn - 26 jaar - 1e kindje 20 januari 21 januari Perlila - 36 jaar - 1e kindje Lili13 - 32 jaar - 2e kindje 22 januari 23 januari Mvrtjex93 - 30 jaar - 2e kindje Paulien1 - 31 jaar - 1e kindje 24 januari 25 januari 26 januari 27 januari 28 januari 29 januari Indy90 - 32 jaar - 3e kindje 30 januari Appeltje2 - 42 jaar - 4e kindje 31 januari -------------------------------------- Sterretjes Humbly89 Afspraken juni: 20 juni - Mvrtjex93 eerste echo gynaecoloog 21 juni - Lili13 - echo 9 weken 22 juni - Daisy2890 - termijn echo 22 juni - Maskadir - 10w termijn echo 23 juni - Mokski - intake vk 27 juni - Perlila - termijn echo 28 juni - Maelyn - termijn echo + nipt 28 juni - Appeltje2 - intake vk + 1e echo 29 juni - Maskadir - 11 weken echo Afspraken juli: 6 juli - Liefdevolxx - 2e echo 6 juli - Mokski - 2e echo Afspraken augustus: 2 augustus - Maelyn - geslachtsecho ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) verrassing (?) appeltje2 - verrassing ……………………………………………… HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan[/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'[/QUOTE]
Wij hebben gisteren een fantastische dag gehad, kan nu na 10 jaar zeggen ik heb een man! Haha vandaag wel heel de dag last van m’n buik en maakt me dan onzeker maar ik stond ook op de dansvloer dus misschien banden??? Ik weet het niet maar het is heel de dag maakt me dan wel weer een beetje onzeker …. Maar donderdag was alles goed met de kleine dus probeer positief te blijven dat door dansen ofzo niet mis kan gaan al heb k wel Een keer snollenbollekes van locomarkt maar rechts gedaaann
Wij zitten in de auto op de terugweg van Beyonce. Het was zo vet! Nu helemaaal kapot haha. Gelukkig ben ik morgen nog een dagje vrij.
Wat vervelend waren we idd maar de eerste 3 mnd voorbij. Mijn borsten doen dus sinds een paar dagen minder zeer. Misselijkheid houdt wel aan. Hoop dat het een beetje gaat op het werk vandaag!
Het is meer dat ik nu 2 dagen last van me buik heb en me rug en dat dan weer onzeker maakt.. maar geen bloed dus kan denk gewoon positief blijven