♡Uitgerekend 16-31 Januari 2024♡ 15 januari Daisy2890 - 31 jaar - 2e kindje 16 januari 17 januari Liefwolkje - 34 jaar - 4e kindje (2e bij ons) Maskadir - 33 jaar - 1e kindje Liefdevolxx - 24 jaar - 1e kindje Mokski - 39 jaar - 1e kindje 18 januari 19 januari Maelyn - 26 jaar - 1e kindje 20 januari 21 januari Perlila - 36 jaar - 1e kindje Lili13 - 32 jaar - 2e kindje 22 januari 23 januari Mvrtjex93 - 30 jaar - 2e kindje Paulien1 - 31 jaar - 1e kindje 24 januari 25 januari 26 januari 27 januari 28 januari 29 januari Indy90 - 32 jaar - 3e kindje 30 januari Appeltje2 - 42 jaar - 4e kindje 31 januari -------------------------------------- Sterretjes Humbly89 Afspraken juni: 21 juni - Lili13 - echo 9 weken 23 juni - Mokski - intake vk 27 juni - Perlila - termijn echo 28 juni - Maelyn - termijn echo + nipt 28 juni - Appeltje2 - intake vk + 1e echo 29 juni - Maskadir - 11 weken echo Afspraken juli: 6 juli - Liefdevolxx - 2e echo 6 juli - Mokski - 2e echo 7 juli - Mvrtjex93 - echo 12 juli- Lili13, termijnecho (12+5) 12 juli - Maskadir - 13 weken echo Afspraken augustus: 2 augustus - Maelyn - geslachtsecho 5 augustus - Mvrtjex93 - geslachtsecho ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) verrassing (?) appeltje2 - verrassing ……………………………………………… HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan[/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'[/QUOTE]
Vandaag de intake bij de verloskundige gehad. Veel en duidelijke info gehad. Zeker mbt mijn bloedresultaten. De voorgeschreven medicatie voor de schildklier is de juiste en over 4 weken moet ik terug bloedprikken en langsgaan bij de internist. Uit mijn bloedresultaat kwam ook dat ik antigen K positief ben, maar gelukkig geen antistoffen, dus geen gevaar voor ons babytje. Als kers op de taart, kreeg ik ook onverwacht een echo. (Normaal pas 6juli). De kleine pinda is mooi gegroeid. Hij/zij was heel bewegelijk en was de beentjes ook aan't strekken ♡♡♡ Nu aftellen naar 6 juli vr de volgende echo en de NIPT test.
Sinds enkele dagen heb ik, na of een lange tijd zitten of een lange tijd bewegen, last van mijn onderrug rechts. Meer die dit herkennen?
♡Uitgerekend 16-31 Januari 2024♡ 15 januari Daisy2890 - 31 jaar - 2e kindje 16 januari 17 januari Liefwolkje - 34 jaar - 4e kindje (2e bij ons) Maskadir - 33 jaar - 1e kindje Liefdevolxx - 24 jaar - 1e kindje Mokski - 39 jaar - 1e kindje 18 januari 19 januari Maelyn - 26 jaar - 1e kindje 20 januari 21 januari Perlila - 36 jaar - 1e kindje Lili13 - 32 jaar - 2e kindje 22 januari 23 januari Mvrtjex93 - 30 jaar - 2e kindje Paulien1 - 31 jaar - 1e kindje 24 januari 25 januari 26 januari 27 januari 28 januari 29 januari Indy90 - 32 jaar - 3e kindje 30 januari Appeltje2 - 42 jaar - 4e kindje 31 januari -------------------------------------- Sterretjes Humbly89 Afspraken juni: 21 juni - Lili13 - echo 9 weken 27 juni - Perlila - termijn echo 28 juni - Maelyn - termijn echo + nipt 28 juni - Appeltje2 - intake vk + 1e echo 29 juni - Maskadir - 11 weken echo Afspraken juli: 6 juli - Liefdevolxx - 2e echo 6 juli - Mokski - termijnecho + nipt 7 juli - Mvrtjex93 - echo 12 juli- Lili13, termijnecho (12+5) 12 juli - Maskadir - 13 weken echo 24 juli - Mokski - internist Afspraken augustus: 2 augustus - Maelyn - geslachtsecho 5 augustus - Mvrtjex93 - geslachtsecho ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) verrassing (?) appeltje2 - verrassing ……………………………………………… HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan[/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Hmmm nee, wel buikpijn wanneer ik lang zit, alsof de boel in de verdrukking komt, maar niet in mn onderrug, maar volgens mij kan bandenpijn wel verergeren als je moe bent/veel beweegt, misschien is dat het?
Fijn weer die mooie echo’s!! Weer een aantal die een echo hebben deze week zie ik. @Perlila jij hebt de termijnecho morgen zie ik? Ga je ook nipt laten doen of niet? @Appeltje2 heb jij woensdag je eerste echo? Ben je zenuwachtig of valt het mee?
Veel succes @Perlila Om hoe laat moet je gaan? Hier beginnen de kwaaltjes wat af te zwakken. Misselijkheid en het overgeven is nagenoeg weg. Alleen als ik te lang niets gegeten heb ben k misselijk. Ik ben nog wel moe, maar het extreme is er van af. Hoe is het met de jullie alle?
@Perlila: heel veel succes vandaag! @Mokski: wat ontzettend fijn! Je gaat nu richting rustig vaarwater dus. Het ergste van het eerste trimester is achter de rug. Ik heb nu sinds 2 dagen dat mijn darmbuikje weg is, omdat ik ineens elke ochtend naar de wc kan. Terwijl het eerst elke 3 dagen was door obstipatie. Ben daar echt heel onzeker door. Heb wel net nog moeten overgeven en gisteren ook. Maar misselijkheid is er ook af sinds enkele dagen en ik kan weer normaal eten. Is gewoon de lege maag waar ik nog niet zo goed tegen kan. Ik heb toch een extra echo vandaag.. heb ineens zo het gevoel dat het mis is. En ik moet alleen want m’n vriend moet gewoon werken. Maar moet maar
Succes, hoelaat mag je? Ik had ook afgelopen week dat mn buik weer platter was. Maar de echo met 10w was gewoon goed dus ik probeer dat los te laten. Gelukkig donderdag weer een echo met 11+1w.
Gelukkig jij herkent het dus wel?! Ik heb mij ook suf gegoogled en ik lees dat tussen 10-12 weken je darmen ook gewoon wat meer rust hebben doordat de hormonen weer gaan dalen en ze eraan wennen. Dus ik hoop zo dat dat gewoon het geval is.. het is weer precies zo als het begin van m’n zwangerschap. Ik mag om 13.45.
Wat lief dat jullie eraan dachten! De echo was helemaal goed gelukkig! We hebben zelfs even het hartje kort gehoord. Goed gegroeid volgens de termijn. 10w3d en uitgerekend op 20 januari. Blijft evengoed spannend hoor maar voor nu zo opgelucht en blij!!!
De verloskundige zei net nog tegen mij dat dat heel normaal is , dat klachten wisselen. Al ben ik nog elke dag misselijk eerlijk gezegd. Fijn dat je even een echo krijgt ter geruststelling want denk echt dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor. Maar dat kan een ieder zeggen, dat neemt het niet weg natuurlijk. Maar ik zou me niet teveel zorgen proberen te maken!
Aaaah kijk nou!!! Echt een baby wat een prachtige echo. Heerlijk genieten van het goede nieuws. Het is nu aftellen naar de 12 weken.
♡Uitgerekend 16-31 Januari 2024♡ 15 januari Daisy2890 - 31 jaar - 2e kindje 16 januari 17 januari Liefwolkje - 34 jaar - 4e kindje (2e bij ons) Maskadir - 33 jaar - 1e kindje Liefdevolxx - 24 jaar - 1e kindje Mokski - 39 jaar - 1e kindje 18 januari 19 januari Maelyn - 26 jaar - 1e kindje 20 januari Perlila - 36 jaar - 1e kindje 21 januari Lili13 - 32 jaar - 2e kindje 22 januari 23 januari Mvrtjex93 - 30 jaar - 2e kindje Paulien1 - 31 jaar - 1e kindje 24 januari 25 januari 26 januari 27 januari 28 januari 29 januari Indy90 - 32 jaar - 3e kindje 30 januari Appeltje2 - 42 jaar - 4e kindje 31 januari -------------------------------------- Sterretjes Humbly89 Afspraken juni: 28 juni - Maelyn - termijn echo + nipt 28 juni - Appeltje2 - intake vk + 1e echo 29 juni - Maskadir - 11 weken echo Afspraken juli: 5 juli - Perlila - intake vk 6 juli - Liefdevolxx - 2e echo 6 juli - Mokski - termijnecho + nipt 7 juli - Mvrtjex93 - echo 12 juli- Lili13, termijnecho (12+5) 12 juli - Maskadir - 13 weken echo 24 juli - Mokski - internist 25 juli - Perlila - 13 weken echo (14+3) Afspraken augustus: 2 augustus - Maelyn - geslachtsecho 5 augustus - Mvrtjex93 - geslachtsecho ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) verrassing (?) appeltje2 - verrassing ……………………………………………… HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan[/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'[/QUOTE]
Nee klopt, mijn darmbuik was er consistent altijd, en bij m’n vorige kindje ging die als eerste weg.. en ik krijg dan die zorgen niet uit mijn hoofd, maar ik ga mijn best doen ik hoop dat je gauw van de misselijkheid af bent! Of dat het in ieder geval verminderd.. maar dat zal vast gauw gebeuren!
Ik heb volgende week woensdag pas de intake bij de verloskundige, dus ik ga ervanuit dat ik dan de formulieren voor bloedafname meekrijg voor de nipt, die gaan we inderdaad wel laten doen!