Uitgerekend 16-31 januari 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door liefwolkje, 14 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lili13

lili13 Actief lid

21 feb 2011
    368
    276
    63
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd met jouw bruiloft ❤️ hoe was het? Je hebt er prachtig weer bij gehad!
    Nog niet eerder gehoord wat betreft de nipt.. wel heel zuur. @Maskadir had dit volgens mij ook, moest jij ook zo lang wachten? Oh verdorie alweer, maar het is roze..

2. Mokski

Mokski Actief lid

9 apr 2023
    305
    235
    43
    Vrouw
    Enkel roze. Geen rood of stolsels.
    Na 2de wc bezoek ook niets meer te bekenen van het lichtroze verlies.
    Als het zo blijft morgen even bellen.
    Dan kan ik gelijk vragen wrm pas de 24ste. Want dan ga ik 15,5w zijn bij de uitslag. Even kijken wat het wettelijk kader is moest het een slechte uitslag geven.

3. Mokski

Mokski Actief lid

9 apr 2023
    305
    235
    43
    Vrouw
    Dank je! Het was een supermooie dag!
    Heel gezellig & intiem met ons tuinfeest.
    Achteraf ook heel blij dat we het zo klein gehouden hebben. Want om 23u was ik bekaf.

Gelukkig roze en bij 2de wc bezoek niets meer. Morgen even bellen.
    Vind toch niet leuk zo. Do en zondag.

Perlila en lili13 vinden dit leuk.
  4. Maskadir

Maskadir Actief lid

8 mei 2022
    194
    85
    28
    Vrouw
    Bij mij waren de buisjes kapot gegaan ofzoiets met transport. Dus kon gelijk weer prikken toen ik het hoorde.

5. Mokski

Mokski Actief lid

9 apr 2023
    305
    235
    43
    Vrouw
    Omdat ik me toch wat zorgen maakte. Gebeld naar het ziekenhuis en mocht via spoed binnen komen vr een echo.
    Gelukkig alles in orde met onze kleintje.
    Het hartje klopte mooi, blaasje en maagje gevuld. Bewoog goed.
    Geen bloedingen te zien. Ze vermoed, zoals gedacht, dat het adertje was.
    Ze zijn nog even ah overleggen of ik de nipt nu al opnieuw kan doen.

Bijgevoegde bestanden:

Perlila, Daisy2890, indy90 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. lili13

lili13 Actief lid

21 feb 2011
    368
    276
    63
    Vrouw
    Gelukkig !! Ben je in iedergeval gerustgesteld. En fijn dat de bruiloft mooi was!!

Mokski vindt dit leuk.
  7. lili13

lili13 Actief lid

21 feb 2011
    368
    276
    63
    Vrouw
    ah ja! Wel iets andere oorzaak dus

8. lili13

lili13 Actief lid

21 feb 2011
    368
    276
    63
    Vrouw
    oh nog steeds? Dat is wel zuur! Oei dan is die verhuizing wel pittig, gaat het nog voorspoedig? Wanneer zijn jullie klaar?

ik ben bijna niet meer misselijk, overgeven 1 keer in de 3 dagen in de ochtend door een trigger (geuren) maar valt erg mee! Wat wel heel erg op de voorgrond staat is de vermoeidheid.. ik ben ook gebeld door de vk dat mijn Hb veel te laag is. Ik heb symptomatische beta thallasemie minor, (erfelijk, aanmaak van Hb gaat bij mij niet goed). En blijkbaar heb ik er nu dus al last van. Maar ze waarschuwde mij dat als we deze waarde houden, ik niet thuis mag bevallen straks.. dus was best verdrietig van de week. Mja er is ook weinig aan te doen, we proberen staal tabletten, maar in principe doet dat weinig bij thalassemie. Hopelijk zit er gewoon ook een component ijzergebrek bij en gaat hij toch nog iets omhoog. o_O

9. Mokski

Mokski Actief lid

9 apr 2023
    305
    235
    43
    Vrouw
    Ahh dat is vervelend. Buiten dat het invloed heeft op je vermoeidheid, kan het ook slecht zijn voor je kindje?
    Hopelijk gaan de waarden terug de goede kant uit. En kan je over een paar maanden alsnog thuis bevallen :)

10. Daisy2890

Daisy2890 Actief lid

17 jan 2021
    144
    218
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad! :)

11. Daisy2890

Daisy2890 Actief lid

17 jan 2021
    144
    218
    43
    Vrouw
    Balen zeg, dat je HB zo laag is. Erg vermoeiend ook! Hopelijk doen de staalpillen wat en kan je in iedergeval thuis bevallen!

lili13 vindt dit leuk.
  12. Daisy2890

Daisy2890 Actief lid

17 jan 2021
    144
    218
    43
    Vrouw
    Wij hadden vanochtend met precies 14 weken de geslachtsbepaling, it's a..

Bijgevoegde bestanden:

mvrtjex93, Perlila, indy90 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Maelyn

Maelyn Actief lid

12 apr 2017
    139
    150
    43
    NULL
    NULL
    @Mokski fijn dat je een leuke trouwdag hebt gehad! En dat je even naar de baby hebt mogen kijken, altijd een geruststelling :)

@Perlila balen dat je je nog steeds zo beroerd voelt af en toe :( Hopelijk gaat dat snel beter, het 2e trimester zou het fijnste trimester moeten zijn!

@Daisy2890 ooh wat leuk dat je het geslacht al weet! Gefeliciteerd een meisje!

Ik heb de fase van nieuwe kwaaltjes bereikt volgens mij. Elke nacht 2x eruit om te plassen en heb overdag vaak steekjes in mijn onderbuik (denk groeipijn?). Begin nu langzaamaan ook een beetje te groeien. Mijn eigen broeken kunnen niet meer dicht, maar de band van een zwangerschapsbroek zwemt nog om mijn buik dus ik kan eigenlijk niks echt aan. Jurkjes gingen prima, maar het is nu net te koud voor een zomerjurkje helaas. Draag nu mijn eigen lage broeken die ik dichtdoe met een elastiekje haha.

Ik ben er overigens zó van overtuigd dat ik een meisje krijg. Mijn gevoel zit eigenlijk altijd goed, dus ik zou super verbaasd zijn als het niet zo is. Volgens de nubkenners is het een jongen en zelfs dat heeft mijn gevoel niet veranderd. Nog 2 weken dan weten we het… Hebben overigens totaal geen voorkeur, het lijkt me allebei geweldig!

Perlila, Daisy2890, lili13 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. lili13

lili13 Actief lid

21 feb 2011
    368
    276
    63
    Vrouw
    Nee dat gelukkig niet! Kindje krijgt wat het nodig heeft. Als het verder daalt dan is het wel een dingetje. Ik hoop het ook :)

Mokski en Perlila vinden dit leuk.
  15. lili13

lili13 Actief lid

21 feb 2011
    368
    276
    63
    Vrouw
    Zo leuk dat je het al weet!! Gefeliciteerd:D

Daisy2890 vindt dit leuk.
  16. Maskadir

Maskadir Actief lid

8 mei 2022
    194
    85
    28
    Vrouw
    Ahhhh gefeliciteerd!!! Zo leuk

Daisy2890 vindt dit leuk.
  17. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83
    • vandaag de 13 weken echo goedgekeurd • wat een opluchting !:)

Bijgevoegde bestanden:

Perlila en lili13 vinden dit leuk.
  18. Perlila

Perlila Actief lid

18 jan 2023
    284
    144
    43
    Vrouw
    #1158 Perlila, 18 jul 2023
    Laatst bewerkt: 18 jul 2023
    Oei, wat vervelend! Gelukkig dat t kindje er geen last van heeft maar jij voelt er wat van natuurlijk qua vermoeidheid, niet zo gek ook! Hopelijk helpen de pillen dan toch. Want volgens mij gaat je hb sowieso naar beneden tijdens de zwangerschap toch? Ik zag dat mijn hb nu 8.4 is terwijl ik eigenlijk altijd hoog zit (tussen 9.5 en 10, testten ze wanneer ik bloed doneer(de)).
    De verhuizing is dit weekend! Dus nog even knallen. Ik heb het idee dat het nu wat afneemt qua misselijkheid haha..hoop ik!

Ik wacht nog steeds op de nipt uitslag, 7 juli bloed laten prikken. Ben toch wel beetje nerveus hiervoor. Als mn telefoon gaat, zit ik in de stress... ik zie online wel wat bloed uitslagen maar geen nipt uitslag:(

19. Perlila

Perlila Actief lid

18 jan 2023
    284
    144
    43
    Vrouw
    Hahaha ja het elastiekje, die wordt hier ook al fanatiek gebruikt. Ik herken je helemaal qua kleding issues. En dat plassen s nachts omg, ik moet er tegenwoordig 4x per nacht uit!

Ben heel benieuwd of je onderbuikgevoel klopt :)

20. Perlila

Perlila Actief lid

18 jan 2023
    284
    144
    43
    Vrouw
    Ah gelukkig, wat fijn dat je die geruststelling hebt! Heb je ondertussen de nipt mogen doen al?

Deel Deze Pagina