Aah ja ik snap je heel goed.. gelukkig zitten we allemaal in hetzelfde schuitje.. En kunnen we elkaar wat ondersteunen. Wat super dat je gaat trouwen zeg !!!
Even een domme vraag, maar hoe doe je in 1 bericht reageren op iedereen? Met zo’n @. Dan spam ik jullie niet zi
♡Uitgerekend 16-31 Januari 2024♡ 16 januari 17 januari Liefwolkje - 34 jaar - 4e kindje (2e bij ons) Maskadir - 33 jaar - 1e kindje Liefdevolxx - 24 jaar - 1e kindje 18 januari Moksi - 39 jaar - 1e kindje 19 januari Maelyn - 26 jaar - 1e kindje 20 januari 21 januari Perlila - 36 jaar - 1e kindje 22 januari Lili13 - 32 jaar- 2e kindje 23 januari 24 januari 25 januari 26 januari 27 januari 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje ----------------------------------------- Afspraken mei : 31 mei - Maskadir - 7w echo Afspraken juni: 7 juni - Mokski - eerste echo 8 juni - Liefdevolxx - eerste echo 14 juni - Perlila - eerste echo 14 juni - humbly89 - eerste echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) Verrassing
♡Uitgerekend 16-31 Januari 2024♡ 16 januari 17 januari Liefwolkje - 34 jaar - 4e kindje (2e bij ons) Maskadir - 33 jaar - 1e kindje Liefdevolxx - 24 jaar - 1e kindje 18 januari Moksi - 39 jaar - 1e kindje 19 januari Maelyn - 26 jaar - 1e kindje 20 januari 21 januari Perlila - 36 jaar - 1e kindje 22 januari Lili13 - 32 jaar- 2e kindje 23 januari 24 januari 25 januari 26 januari 27 januari 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje ----------------------------------------- Afspraken mei : 31 mei - Maskadir - 7w echo Afspraken juni: 7 juni - Mokski - eerste echo 8 juni - Liefdevolxx - eerste echo 14 juni - Perlila - eerste echo 14 juni - humbly89 - eerste echo 14 juni- Lili13 - eerste echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) Verrassing [/QUOTE]
Nee eigenlijk nog niet helemaal, erg vervelend ik weet dat het afwachten is allemaal. Ik heb nog geen afspraak gemaakt ik denk dat ik de 3+ test even afwacht en dat ik dan een afspraak ga maken..
Jaa ik heb ook e erg zin in de bruiloft! Ik hoop dat ik me op dit moment daar meer even op kan focussen maar op dit moment ben ik alleen maar met me buik bezig, begrijpelijk maar wel vervelend
♡Uitgerekend 16-31 Januari 2024♡ 16 januari Daisy2890 - 31 jaar - 2e kindje 17 januari Liefwolkje - 34 jaar - 4e kindje (2e bij ons) Maskadir - 33 jaar - 1e kindje Liefdevolxx - 24 jaar - 1e kindje 18 januari Moksi - 39 jaar - 1e kindje 19 januari Maelyn - 26 jaar - 1e kindje 20 januari 21 januari Perlila - 36 jaar - 1e kindje 22 januari Lili13 - 32 jaar- 2e kindje 23 januari 24 januari 25 januari 26 januari 27 januari 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje ----------------------------------------- Afspraken mei : 31 mei - Maskadir - 7w echo Afspraken juni: 7 juni - Mokski - eerste echo 8 juni - Liefdevolxx - eerste echo 14 juni - Perlila - eerste echo 14 juni - humbly89 - eerste echo 14 juni- Lili13 - eerste echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) Verrassing
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!! Een enorm spannende tijd voor iedereen, hopelijk kunnen jullie ook een beetje genieten. Dit keer heb ik niet in de NOD groepjes meegedaan, maar wij hadden 4 mei onze eerste licht positieve test. Daarna doorgestest en leek er geen oploop te zijn.. gelukkig toch nog oploop en vorige week was de teststreep donkerder dan de controlestreep. In januari is met 9+3 het hartje gestopt van ons kindje en een week later een curretage gehad. Verwacht nu rond 16 januari uitgerekend te zijn en we hebben vrijdag de 26e onze eerste echo.
Aangezien ik niet precies weet hoever ik ben zou het kunnen zijn dat ik nu 5 weken ben??? K heb net nog een testje gedaan omdat ik die nog tegen kwam. En die is donkerder dan de controle streep. Vaak is dat dan 5 weken toch?
Zijn er ook al mama’s To Be die zich hebben ingeschreven voor moeders voor moeders, bij de zwangerschap van me zoon heb ik het gedaan. Ik vind het echt iets heel goeds maar ik heb nu het idee dat ik even de echo moet afwachten ofz… of hebben jullie wel al gebeld
@indy90 oké! Dankje (het is gelukt!) @mvrtjex93 mooie test! Maar nee dat hoeft dat niet te betekenen. Perlila had dat met 4+4/4+5. Iemand anders met 4+4 en ik vandaag dezelfde test met 4+6. Hangt echt ervan af hoeveel hcg je aanmaakt en de 1 doet dat sneller dan de ander. Denk echt dat je pas weet hoe ver je bent als je een echo hebt gehad! Ik doe nu nog niet moeder voor moeders maar dat is meer omdat ik zo ontzettend onzeker ben, mocht ik een goede echo hebben dan meld ik mij wel aan! @Daisy2890 leuk dat je mee komt kletsen! Ja hele spannende weken he.. en wat rot dat je dat hebt meegemaakt.. ik heb een gelijk soort verhaal in November. Wat fijn dat je al zo snel voor een echo mag, dat is gewoon al bijna!! in ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap
Gefeliciteerd weer allemaal! Mooie testen weer Ik heb niet meer getest. Mijn buik gelooft inmiddels ook wel dat er iets in aan het groeien is. Sinds afgelopen zaterdag kunnen de broeken niet fatsoenlijk meer dicht. Vind het er best raar uitzien nu, boven mijn navel ben ik nog super plat en eronder zit al behoorlijk wat voor 5 weken. Heb ook eindelijk een afspraak gemaakt bij de verloskundige! Nog 3 weken wachten exact
♡Uitgerekend 16-31 Januari 2024♡ 16 januari Daisy2890 - 31 jaar - 2e kindje 17 januari Liefwolkje - 34 jaar - 4e kindje (2e bij ons) Maskadir - 33 jaar - 1e kindje Liefdevolxx - 24 jaar - 1e kindje 18 januari Moksi - 39 jaar - 1e kindje 19 januari Maelyn - 26 jaar - 1e kindje 20 januari 21 januari Perlila - 36 jaar - 1e kindje 22 januari Lili13 - 32 jaar- 2e kindje 23 januari 24 januari 25 januari 26 januari 27 januari 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje ----------------------------------------- Afspraken mei : 31 mei - Maskadir - 7w echo Afspraken juni: 7 juni - Mokski - eerste echo 8 juni - Liefdevolxx - eerste echo 12 juni - Maelyn - eerste echo 14 juni - Perlila - eerste echo 14 juni - humbly89 - eerste echo 14 juni- Lili13 - eerste echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) Verrassing
Ja ik denk dat ik ook op de echo maar even afwacht… al denk ik ik kan nu al helpen maar ik vind het gewoon nog super eng
Had een vraagje meiden, hoe hebben jullie de bevaldatum berekend? Door de eerste dag van de laatste menstruatie te gebruiken of vanaf de ei sprong?
Ik had op 25/4 om 7u ovitrelle gespoten en 26/4 om 14u30 de iui. Heb om die reden 26/4 aangenomen als eisprong
Ah super dat heb ik ook gedaan. 10 mei de iui gehad en ook de eisprong gehad (door temperatuur bevestigd) dus heb de eisprong datum genomen